Πώς μπορεί ο λόγος να επενεργήσει θετικά στο μάθημα της μουσικής και να βοηθήσει την ανάπτυξη των δυνατοτήτων του παιδιού;
«Α μπε μπα μπλομ»! Γιατί τα παραδοσιακά παιδικά τραγούδια και τραγουδοπαίχνιδα αποτελούν ανεξάντλητη πηγή υλικού για τη διδασκαλία όλων των μουσικών εννοιών;
Από το φωνητικό πειραματισμό στην μουσική επεξεργασία λογοτεχνικών κειμένων: παραδείγματα χρήσης της φωνής.
Το βιβλίο δεν ασχολείται τόσο με το τραγούδι όσο με τον τραγουδιστό λόγο: φωνητικοί ήχοι, καθημερινές λέξεις, παροιμίες, γνωμικά, παιδικά τραγούδια και ρίμες, κείμενα έμμετρα ή πεζά, χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη της ρυθμικής αίσθησης, της δημιουργικότητας, του κινητικού συντονισμού, των φωνητικών δεξιοτήτων και της μελωδικής αίσθησης. Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλες μορφές της μουσικής εκπαίδευσης, όπως ο Carl Orff και ο Zoltan Kodaly, έχουν ενστερνιστεί την άποψη ότι ο λόγος είναι ο πιο φυσικός τρόπος για να πλησιάσει ένα παιδί τη μουσική.
Το βιβλίο χωρίζεται σε δυο ευδιάκριτα μέρη το πρώτο μέρος έρχεται να στηρίξει σε θεωρητικό επίπεδο τη σχέση γλώσσας και μουσικής. Το δεύτερο μέρος παρουσιάζει πρακτικά παραδείγματα χρήσης της γλώσσας μέσα στην τάξη, προτείνοντας κάποιους τρόπους επεξεργασίας. Οι προτεινόμενες δραστηριότητες απευθύνονται σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού κι ο δάσκαλος μπορεί να επιλέξει δραστηριότητες με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας.
- Τι κοινά στοιχεία έχουν γλώσσα και μουσική; • Πώς μπορεί ο λόγος να επενεργήσει θετικά στο μάθημα της μουσικής και να βοηθήσει την ανάπτυξη των δυνατοτήτων του παιδιού; • «Α μπε μπα μπλομ»! Γιατί τα παραδοσιακά παιδικά τραγούδια και τραγουδοπαίχνιδα αποτελούν ανεξάντλητη πηγή υλικού για τη διδασκαλία όλων των μουσικών εννοιών; • Από το φωνητικό πειραματισμό στην μουσική επεξεργασία λογοτεχνικών κειμένων: παραδείγματα χρήσης της φωνής.
Το βιβλίο δεν ασχολείται τόσο με το τραγούδι όσο με τον τραγουδιστό λόγο: φωνητικοί ήχοι, καθημερινές λέξεις, παροιμίες, γνωμικά, παιδικά τραγούδια και ρίμες, κείμενα έμμετρα ή πεζά, χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη της ρυθμικής αίσθησης, της δημιουργικότητας, του κινητικού συντονισμού, των φωνητικών δεξιοτήτων και της μελωδικής αίσθησης. Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλες μορφές της μουσικής εκπαίδευσης, όπως ο Carl Orff και ο Zoltan Kodaly, έχουν ενστερνιστεί την άποψη ότι ο λόγος είναι ο πιο φυσικός τρόπος για να πλησιάσει ένα παιδί τη μουσική.
Το βιβλίο χωρίζεται σε δυο ευδιάκριτα μέρη το πρώτο μέρος έρχεται να στηρίξει σε θεωρητικό επίπεδο τη σχέση γλώσσας και μουσικής. Το δεύτερο μέρος παρουσιάζει πρακτικά παραδείγματα χρήσης της γλώσσας μέσα στην τάξη, προτείνοντας κάποιους τρόπους επεξεργασίας. Οι προτεινόμενες δραστηριότητες απευθύνονται σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού κι ο δάσκαλος μπορεί να επιλέξει δραστηριότητες με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας.
ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΛΕΞΕΙΣ BKS.0645031BKS.0645031ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΦΗ, ΒΑΡΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΦΗ, ΒΑΡΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣΜΟΥΣΙΚΗΚατηγορία: ΜΟΥΣΙΚΗ •ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΦΗ, ΒΑΡΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ στην κατηγορία ΜΟΥΣΙΚΗ ISBN: M-801151-05-6 Συγγραφέας: ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΦΗ, ΒΑΡΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: FAGOTTO Σελίδες: 118 Διαστάσεις: 22x22 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ… ΤΑΞΗ - Τι κοινά στοιχεία έχουν γλώσσα και μουσική;• Πώς μπορεί ο λόγος να επενεργήσει θετικά στο μάθημα της μουσικής και να βοηθήσει την ανάπτυξη των δυνατοτήτων του παιδιού;• «Α μπε μπα μπλομ»! Γιατί τα παραδοσιακά παιδικά τραγούδια και τραγουδοπαίχνιδα αποτελούν ανεξάντλητη πηγή υλικού για τη διδασκαλία όλων των μουσικών εννοιών;• Από το φωνητικό πειραματισμό στην μουσική επεξεργασία λογοτεχνικών κειμένων: παραδείγματα χρήσης της φωνής. Το βιβλίο δεν ασχολείται τόσο με το τραγούδι όσο με τον τραγουδιστό λόγο: φωνητικοί ήχοι, καθημερινές λέξεις, παροιμίες, γνωμικά, παιδικά τραγούδια και ρίμες, κείμενα έμμετρα ή πεζά, χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη της ρυθμικής αίσθησης, της δημιουργικότητας, του κινητικού συντονισμού, των φωνητικών δεξιοτήτων και της μελωδικής αίσθησης. Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλες μορφές της μουσικής εκπαίδευσης, όπως ο Carl Orff και ο Zoltan Kodaly, έχουν ενστερνιστεί την άποψη ότι ο λόγος είναι ο πιο φυσικός τρόπος για να πλησιάσει ένα παιδί τη μουσική. Το βιβλίο χωρίζεται σε δυο ευδιάκριτα μέρη το πρώτο μέρος έρχεται να στηρίξει σε θεωρητικό επίπεδο τη σχέση γλώσσας και μουσικής. Το δεύτερο μέρος παρουσιάζει πρακτικά παραδείγματα χρήσης της γλώσσας μέσα στην τάξη, προτείνοντας κάποιους τρόπους επεξεργασίας. Οι προτεινόμενες δραστηριότητες απευθύνονται σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού κι ο δάσκαλος μπορεί να επιλέξει δραστηριότητες με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας. ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΛΕΞΕΙΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση