To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
 
 
 
   
 
to sxoleio toy mellontos photo

to sxoleio toy mellontos photo


ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

BKS.0377121      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.19.00 €
μόνο17.10 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-333-537-5
Συγγραφέας: ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 310
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2008

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Σίγουρα, με το βιβλίο του κύριου Στυλιανίδη συμπληρώνεται ένα μεγάλο κενό στην, ομολογουμένως φτωχή ακόμα, ελληνική βιβλιογραφία στον επιστημονικό αυτό χώρο που τώρα αναπτύσσεται στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

Πρόκειται για την πρώτη ερευνητική προσπάθεια που αξιοποιεί την τεχνική Delphi στον κυπριακό αλλά και ελλαδικό χώρο. Επιπρόσθετα, η αξιοποίηση της τεχνικής αυτής γίνεται μέσα από μια κριτική προσέγγιση που επι-τρέπει να διερευνηθούν σε βάθος τόσο οι τυχόν δυνατότητες που η τεχνική παρουσιάζει όσο και οι αδυναμίες που τη συνοδεύουν. Η σημασία μιας τέτοιας προσέγγισης βρίσκεται ακριβώς στην προσδοκία ότι η πληροφόρηση που προκύπτει από τέτοιες επιστημονικές προσεγγίσεις συμβάλλει καθοριστικά στην περαιτέρω βελτίωση της συγκεκριμένης τεχνικής διεθνώς, αλλά και στη δημιουργία της αναγκαίας εκείνης εμπειρίας και τεχνογνωσίας όσον αφορά τη χρήση της, ώστε να διευκο-λύνεται και να ενθαρρύνεται η ανάληψη παρόμοιων προσπαθειών στο μέλλον. Παράλληλα, μέσα από το βιβλίο αυτό φαίνεται πώς μπορούν να αξιοποιούνται συστηματικά οι γνώσεις και η εμπειρία αρκετών ειδικών, υψηλά ιστάμενων στην ιεραρχία των εκπαιδευτικών συστημάτων, πανεπιστημιακών, εκπαιδευτικών αλλά και φορέων της κοινωνίας, ώστε να μπορεί να προβλεφθεί η μελλοντική πορεία και εξέλιξη των διαφόρων εκπαιδευτικών συστημάτων όχι μόνο της Κύπρου και της Ελλάδας, αλλά και διεθνώς. Καλύπτεται έτσι ένα μεγάλο κενό στον τομέα της στρατηγικής πρόγνωσης του μέλλοντος των σχολείων.

Μέσα από την όλη ερευνητική προσπάθεια που περιγράφεται στο βιβλίο γίνεται κατορθωτή η δημιουργία μιας δεξαμενής σκέψεων και ιδεών για τη μελλοντική πορεία και εξέλιξη του κυπριακού και ελλαδικού σχολείου. Η δεξαμενή αυτή των ιδεών περιλαμβάνει συγκεκριμένες στρατηγικές προληπτικής αντιμετώπισης του μέλλοντος, πιθανά μελλοντικά προβλήματα και πιθανές αλλαγές και εξελίξεις στα σχολεία μέχρι το έτος 2020. Οι ιδέες αυτές, καθώς και τα αποτελέσματα των σχετικών κρίσεων στις οποίες έχουν προβεί οι συμμετέχοντες μπορούν να αξιο-ποιηθούν τόσο για σκοπούς στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης της εκπαίδευσης σε βάθος χρόνου όσο και για σκοπούς διαμόρφωσης εκπαιδευτικής πολιτικής σε συγκεκριμένα ζητήματα.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το μοντέλο στρατηγικής πρόγνωσης στο οποίο καταλήγει η έρευνα που παρουσιάζεται στο βιβλίο αυτό, το οποίο έχει ως βασικούς άξονες τη στοχαστική πρόγνωση, την εκτίμηση του βαθμού επιθυμίας και του βαθμού πιθανότητας να πραγματοποιηθεί κάθε πρόγνωση, την επισήμανση του χάσματος ή της απόκλισης που υπάρχει και τη συγκεκριμενοποίηση των αναγκών και των προτεραιοτήτων για προληπτική δράση. Η επισήμανση των αναγκών αυτών διευκολύνει τη διαδικασία του στρατηγικού σχεδιασμού, ώστε να επικεντρωθεί στις ανάγκες που έχουν προκύψει, να ιεραρχήσει ανάλογα τις προτεραιότητες δράσης, να αναπτύξει συγκεκριμένα σχέδια δράσης και να διασφαλίσει τελικά ότι το επιθυμητό και ευκταίο θα καταστεί στον ίδιο βαθμό και πραγματοποιήσιμο. Το συγκεκριμένο μοντέλο στρατηγικής πρόγνωσης που έχει αναπτυχθεί, μπορεί να εμπλουτίσει σημαντικά τις εισροές και κατ επέκταση τις διαθέσιμες επιλογές στην όλη διαδικασία του στρατηγικού σχεδιασμού της εκπαίδευσης, υποβοηθώντας έτσι την ορθολογική ανάπτυξη και διαχείριση του μέλλοντος του Ευρωπαϊκού σχολείου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ (BKS.0377121)
to sxoleio toy mellontos photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 19.00 € μόνο 17.10
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-333-537-5
Συγγραφέας: ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 310
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2008

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Σίγουρα, με το βιβλίο του κύριου Στυλιανίδη συμπληρώνεται ένα μεγάλο κενό στην, ομολογουμένως φτωχή ακόμα, ελληνική βιβλιογραφία στον επιστημονικό αυτό χώρο που τώρα αναπτύσσεται στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

Πρόκειται για την πρώτη ερευνητική προσπάθεια που αξιοποιεί την τεχνική Delphi στον κυπριακό αλλά και ελλαδικό χώρο. Επιπρόσθετα, η αξιοποίηση της τεχνικής αυτής γίνεται μέσα από μια κριτική προσέγγιση που επι-τρέπει να διερευνηθούν σε βάθος τόσο οι τυχόν δυνατότητες που η τεχνική παρουσιάζει όσο και οι αδυναμίες που τη συνοδεύουν. Η σημασία μιας τέτοιας προσέγγισης βρίσκεται ακριβώς στην προσδοκία ότι η πληροφόρηση που προκύπτει από τέτοιες επιστημονικές προσεγγίσεις συμβάλλει καθοριστικά στην περαιτέρω βελτίωση της συγκεκριμένης τεχνικής διεθνώς, αλλά και στη δημιουργία της αναγκαίας εκείνης εμπειρίας και τεχνογνωσίας όσον αφορά τη χρήση της, ώστε να διευκο-λύνεται και να ενθαρρύνεται η ανάληψη παρόμοιων προσπαθειών στο μέλλον. Παράλληλα, μέσα από το βιβλίο αυτό φαίνεται πώς μπορούν να αξιοποιούνται συστηματικά οι γνώσεις και η εμπειρία αρκετών ειδικών, υψηλά ιστάμενων στην ιεραρχία των εκπαιδευτικών συστημάτων, πανεπιστημιακών, εκπαιδευτικών αλλά και φορέων της κοινωνίας, ώστε να μπορεί να προβλεφθεί η μελλοντική πορεία και εξέλιξη των διαφόρων εκπαιδευτικών συστημάτων όχι μόνο της Κύπρου και της Ελλάδας, αλλά και διεθνώς. Καλύπτεται έτσι ένα μεγάλο κενό στον τομέα της στρατηγικής πρόγνωσης του μέλλοντος των σχολείων.

Μέσα από την όλη ερευνητική προσπάθεια που περιγράφεται στο βιβλίο γίνεται κατορθωτή η δημιουργία μιας δεξαμενής σκέψεων και ιδεών για τη μελλοντική πορεία και εξέλιξη του κυπριακού και ελλαδικού σχολείου. Η δεξαμενή αυτή των ιδεών περιλαμβάνει συγκεκριμένες στρατηγικές προληπτικής αντιμετώπισης του μέλλοντος, πιθανά μελλοντικά προβλήματα και πιθανές αλλαγές και εξελίξεις στα σχολεία μέχρι το έτος 2020. Οι ιδέες αυτές, καθώς και τα αποτελέσματα των σχετικών κρίσεων στις οποίες έχουν προβεί οι συμμετέχοντες μπορούν να αξιο-ποιηθούν τόσο για σκοπούς στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης της εκπαίδευσης σε βάθος χρόνου όσο και για σκοπούς διαμόρφωσης εκπαιδευτικής πολιτικής σε συγκεκριμένα ζητήματα.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το μοντέλο στρατηγικής πρόγνωσης στο οποίο καταλήγει η έρευνα που παρουσιάζεται στο βιβλίο αυτό, το οποίο έχει ως βασικούς άξονες τη στοχαστική πρόγνωση, την εκτίμηση του βαθμού επιθυμίας και του βαθμού πιθανότητας να πραγματοποιηθεί κάθε πρόγνωση, την επισήμανση του χάσματος ή της απόκλισης που υπάρχει και τη συγκεκριμενοποίηση των αναγκών και των προτεραιοτήτων για προληπτική δράση. Η επισήμανση των αναγκών αυτών διευκολύνει τη διαδικασία του στρατηγικού σχεδιασμού, ώστε να επικεντρωθεί στις ανάγκες που έχουν προκύψει, να ιεραρχήσει ανάλογα τις προτεραιότητες δράσης, να αναπτύξει συγκεκριμένα σχέδια δράσης και να διασφαλίσει τελικά ότι το επιθυμητό και ευκταίο θα καταστεί στον ίδιο βαθμό και πραγματοποιήσιμο. Το συγκεκριμένο μοντέλο στρατηγικής πρόγνωσης που έχει αναπτυχθεί, μπορεί να εμπλουτίσει σημαντικά τις εισροές και κατ επέκταση τις διαθέσιμες επιλογές στην όλη διαδικασία του στρατηγικού σχεδιασμού της εκπαίδευσης, υποβοηθώντας έτσι την ορθολογική ανάπτυξη και διαχείριση του μέλλοντος του Ευρωπαϊκού σχολείου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ BKS.0377121 BKS.0377121 ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-333-537-5 Συγγραφέας: ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 310 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2008 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Σίγουρα, με το βιβλίο του κύριου Στυλιανίδη συμπληρώνεται ένα μεγάλο κενό στην, ομολογουμένως φτωχή ακόμα, ελληνική βιβλιογραφία στον επιστημονικό αυτό χώρο που τώρα αναπτύσσεται στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Πρόκειται για την πρώτη ερευνητική προσπάθεια που αξιοποιεί την τεχνική Delphi στον κυπριακό αλλά και ελλαδικό χώρο. Επιπρόσθετα, η αξιοποίηση της τεχνικής αυτής γίνεται μέσα από μια κριτική προσέγγιση που επι-τρέπει να διερευνηθούν σε βάθος τόσο οι τυχόν δυνατότητες που η τεχνική παρουσιάζει όσο και οι αδυναμίες που τη συνοδεύουν. Η σημασία μιας τέτοιας προσέγγισης βρίσκεται ακριβώς στην προσδοκία ότι η πληροφόρηση που προκύπτει από τέτοιες επιστημονικές προσεγγίσεις συμβάλλει καθοριστικά στην περαιτέρω βελτίωση της συγκεκριμένης τεχνικής διεθνώς, αλλά και στη δημιουργία της αναγκαίας εκείνης εμπειρίας και τεχνογνωσίας όσον αφορά τη χρήση της, ώστε να διευκο-λύνεται και να ενθαρρύνεται η ανάληψη παρόμοιων προσπαθειών στο μέλλον. Παράλληλα, μέσα από το βιβλίο αυτό φαίνεται πώς μπορούν να αξιοποιούνται συστηματικά οι γνώσεις και η εμπειρία αρκετών ειδικών, υψηλά ιστάμενων στην ιεραρχία των εκπαιδευτικών συστημάτων, πανεπιστημιακών, εκπαιδευτικών αλλά και φορέων της κοινωνίας, ώστε να μπορεί να προβλεφθεί η μελλοντική πορεία και εξέλιξη των διαφόρων εκπαιδευτικών συστημάτων όχι μόνο της Κύπρου και της Ελλάδας, αλλά και διεθνώς. Καλύπτεται έτσι ένα μεγάλο κενό στον τομέα της στρατηγικής πρόγνωσης του μέλλοντος των σχολείων. Μέσα από την όλη ερευνητική προσπάθεια που περιγράφεται στο βιβλίο γίνεται κατορθωτή η δημιουργία μιας δεξαμενής σκέψεων και ιδεών για τη μελλοντική πορεία και εξέλιξη του κυπριακού και ελλαδικού σχολείου. Η δεξαμενή αυτή των ιδεών περιλαμβάνει συγκεκριμένες στρατηγικές προληπτικής αντιμετώπισης του μέλλοντος, πιθανά μελλοντικά προβλήματα και πιθανές αλλαγές και εξελίξεις στα σχολεία μέχρι το έτος 2020. Οι ιδέες αυτές, καθώς και τα αποτελέσματα των σχετικών κρίσεων στις οποίες έχουν προβεί οι συμμετέχοντες μπορούν να αξιο-ποιηθούν τόσο για σκοπούς στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης της εκπαίδευσης σε βάθος χρόνου όσο και για σκοπούς διαμόρφωσης εκπαιδευτικής πολιτικής σε συγκεκριμένα ζητήματα. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το μοντέλο στρατηγικής πρόγνωσης στο οποίο καταλήγει η έρευνα που παρουσιάζεται στο βιβλίο αυτό, το οποίο έχει ως βασικούς άξονες τη στοχαστική πρόγνωση, την εκτίμηση του βαθμού επιθυμίας και του βαθμού πιθανότητας να πραγματοποιηθεί κάθε πρόγνωση, την επισήμανση του χάσματος ή της απόκλισης που υπάρχει και τη συγκεκριμενοποίηση των αναγκών και των προτεραιοτήτων για προληπτική δράση. Η επισήμανση των αναγκών αυτών διευκολύνει τη διαδικασία του στρατηγικού σχεδιασμού, ώστε να επικεντρωθεί στις ανάγκες που έχουν προκύψει, να ιεραρχήσει ανάλογα τις προτεραιότητες δράσης, να αναπτύξει συγκεκριμένα σχέδια δράσης και να διασφαλίσει τελικά ότι το επιθυμητό και ευκταίο θα καταστεί στον ίδιο βαθμό και πραγματοποιήσιμο. Το συγκεκριμένο μοντέλο στρατηγικής πρόγνωσης που έχει αναπτυχθεί, μπορεί να εμπλουτίσει σημαντικά τις εισροές και κατ επέκταση τις διαθέσιμες επιλογές στην όλη διαδικασία του στρατηγικού σχεδιασμού της εκπαίδευσης, υποβοηθώντας έτσι την ορθολογική ανάπτυξη και διαχείριση του μέλλοντος του Ευρωπαϊκού σχολείου.
15.39
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή