To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΕΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ
 
 
 
   
 
to paidagogiko institoyto apo tin idrysi eos tin katargisi toy photo

to paidagogiko institoyto apo tin idrysi eos tin katargisi toy photo


ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΕΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ

BKS.0431493      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΟΥΠΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.15.00 €
μόνο13.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-602-224-1
Συγγραφέας: ΓΟΥΠΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σειρά: ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 168
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2018

ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ

Η εκπαιδευτική πολιτική σχετίζεται άμεσα και έμμεσα με το κοινωνικό, πολιτικό, ιδεολογικό και οικονομικό πλαίσιο στο οποίο εκπονείται, ενώ διαμορφώνεται και εφαρμόζεται από πρόσωπα, φορείς και ομάδες ενδιαφέροντος με διαφορετικό βαθμό επίδρασης. Σε κάποιες περιπτώσεις συνδέεται με τις επιλογές ενός ατόμου ή μιας ομάδας προσώπων και σε άλλες συνιστά ένα ολοκληρωμένο πλάνο δράσης, απόρροια μιας συλλογικής προσπάθειας. Φορέας άσκησης εκπαιδευτικής πολιτικής υπήρξε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, το οποίο διαχρονικά αποτέλεσε τον παλαιότερο και μακροβιότερο επιστημονικό και συμβουλευτικό φορέα αναφορικά με θέματα παιδείας.

Η παρούσα μελέτη έχει ως αντικείμενο πραγμάτευσης και συζήτησης το θεσμό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ο οποίος εξετάζεται θεωρητικά και εμπειρικά. Τη θεωρητική ανάλυση του ευρύτερου πλαισίου και βασικών πτυχών του θεσμού συμπληρώνει μια ποιοτική ερευνητική προσέγγιση. Διερευνώνται απόψεις διατελεσάντων προέδρων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τον ίδιο το θεσμό. Ειδικότερα, μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων καταγράφονται οι απόψεις των προέδρων για τη φυσιογνωμία, την οργάνωση και λειτουργία, το έργο, το πλαίσιο συνεργασίας και τη συμβολή του θεσμού στο χώρο της εκπαίδευσης.

Η ανάλυση του υλικού έγινε με τη μέθοδο της ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Οι διαπιστώσεις που προέκυψαν προβάλλουν μια εικόνα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Συνιστούν μια συνολική αποτίμηση ενός πολυετούς και πολύπλευρου θεσμού που συνέβαλλε στην υλοποίηση της εκάστοτε εκπαιδευτικής πολιτικής, την υποστήριξη των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων, καθώς και την προώθηση και εισαγωγή καινοτομιών στο χώρο της εκπαίδευσης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΕΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ (BKS.0431493)
to paidagogiko institoyto apo tin idrysi eos tin katargisi toy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 15.00 € μόνο 13.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΟΥΠΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-602-224-1
Συγγραφέας: ΓΟΥΠΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σειρά: ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 168
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2018

ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ

Η εκπαιδευτική πολιτική σχετίζεται άμεσα και έμμεσα με το κοινωνικό, πολιτικό, ιδεολογικό και οικονομικό πλαίσιο στο οποίο εκπονείται, ενώ διαμορφώνεται και εφαρμόζεται από πρόσωπα, φορείς και ομάδες ενδιαφέροντος με διαφορετικό βαθμό επίδρασης. Σε κάποιες περιπτώσεις συνδέεται με τις επιλογές ενός ατόμου ή μιας ομάδας προσώπων και σε άλλες συνιστά ένα ολοκληρωμένο πλάνο δράσης, απόρροια μιας συλλογικής προσπάθειας. Φορέας άσκησης εκπαιδευτικής πολιτικής υπήρξε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, το οποίο διαχρονικά αποτέλεσε τον παλαιότερο και μακροβιότερο επιστημονικό και συμβουλευτικό φορέα αναφορικά με θέματα παιδείας.

Η παρούσα μελέτη έχει ως αντικείμενο πραγμάτευσης και συζήτησης το θεσμό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ο οποίος εξετάζεται θεωρητικά και εμπειρικά. Τη θεωρητική ανάλυση του ευρύτερου πλαισίου και βασικών πτυχών του θεσμού συμπληρώνει μια ποιοτική ερευνητική προσέγγιση. Διερευνώνται απόψεις διατελεσάντων προέδρων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τον ίδιο το θεσμό. Ειδικότερα, μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων καταγράφονται οι απόψεις των προέδρων για τη φυσιογνωμία, την οργάνωση και λειτουργία, το έργο, το πλαίσιο συνεργασίας και τη συμβολή του θεσμού στο χώρο της εκπαίδευσης.

Η ανάλυση του υλικού έγινε με τη μέθοδο της ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Οι διαπιστώσεις που προέκυψαν προβάλλουν μια εικόνα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Συνιστούν μια συνολική αποτίμηση ενός πολυετούς και πολύπλευρου θεσμού που συνέβαλλε στην υλοποίηση της εκάστοτε εκπαιδευτικής πολιτικής, την υποστήριξη των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων, καθώς και την προώθηση και εισαγωγή καινοτομιών στο χώρο της εκπαίδευσης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΕΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ BKS.0431493 BKS.0431493 ΓΟΥΠΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΓΟΥΠΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΓΟΥΠΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-602-224-1 Συγγραφέας: ΓΟΥΠΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ Σειρά: ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σελίδες: 168 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2018 ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Η εκπαιδευτική πολιτική σχετίζεται άμεσα και έμμεσα με το κοινωνικό, πολιτικό, ιδεολογικό και οικονομικό πλαίσιο στο οποίο εκπονείται, ενώ διαμορφώνεται και εφαρμόζεται από πρόσωπα, φορείς και ομάδες ενδιαφέροντος με διαφορετικό βαθμό επίδρασης. Σε κάποιες περιπτώσεις συνδέεται με τις επιλογές ενός ατόμου ή μιας ομάδας προσώπων και σε άλλες συνιστά ένα ολοκληρωμένο πλάνο δράσης, απόρροια μιας συλλογικής προσπάθειας. Φορέας άσκησης εκπαιδευτικής πολιτικής υπήρξε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, το οποίο διαχρονικά αποτέλεσε τον παλαιότερο και μακροβιότερο επιστημονικό και συμβουλευτικό φορέα αναφορικά με θέματα παιδείας. Η παρούσα μελέτη έχει ως αντικείμενο πραγμάτευσης και συζήτησης το θεσμό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ο οποίος εξετάζεται θεωρητικά και εμπειρικά. Τη θεωρητική ανάλυση του ευρύτερου πλαισίου και βασικών πτυχών του θεσμού συμπληρώνει μια ποιοτική ερευνητική προσέγγιση. Διερευνώνται απόψεις διατελεσάντων προέδρων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τον ίδιο το θεσμό. Ειδικότερα, μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων καταγράφονται οι απόψεις των προέδρων για τη φυσιογνωμία, την οργάνωση και λειτουργία, το έργο, το πλαίσιο συνεργασίας και τη συμβολή του θεσμού στο χώρο της εκπαίδευσης. Η ανάλυση του υλικού έγινε με τη μέθοδο της ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Οι διαπιστώσεις που προέκυψαν προβάλλουν μια εικόνα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Συνιστούν μια συνολική αποτίμηση ενός πολυετούς και πολύπλευρου θεσμού που συνέβαλλε στην υλοποίηση της εκάστοτε εκπαιδευτικής πολιτικής, την υποστήριξη των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων, καθώς και την προώθηση και εισαγωγή καινοτομιών στο χώρο της εκπαίδευσης.
12.15
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή