To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Φιλοσοφία > ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ
 
 
 
   
 
to fysiko kai to anthropino photo

to fysiko kai to anthropino photo


ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ

BKS.0396015      
ΚατηγορίαΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΔΕΛΗΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.11.00 €
μόνο9.90 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-7942-43-4
Συγγραφέας: ΔΕΛΗΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΡΩΔΙΟΣ
Σελίδες: 135
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Πώς θα μπορούσαμε να επαναθεωρήσουμε την αντίληψή μας της φύσης (και συναφώς του ανθρώπου) στο μέτρο ιδίως μιας συνήθους αντιδιαστολής της προς την ιστορία, μέσα στην οποία όμως προσέλαβε μια σειρά από σημασίες που την καθιστούν νοητή; Σε ποιο βαθμό άλλωστε η φιλοσοφία αποχωρίζεται μια πρακτική που την κάνει να στοχάζεται πάνω σε λέξεις, οι οποίες υποτίθεται ότι εκφράζουν μια εννοιολογική διακριτότητα που να παρουσιάζει μια ορισμένη ανταπόκριση ή αντιστοιχία με τα πράγματα;

Ύστερα, οι διαφοροποιήσεις της γλώσσας στην προσπάθεια να επιτευχθεί η πληρέστερη δυνατή αποκατάσταση της σχέσης σημαίνοντος-σημαινόμενου, δεν υποκρύπτουν μια υπόγεια πρόθεση ούτε τυχαίας ούτε καθαρά τελεολογικής τάξης; Σε κάθε περίπτωση, οι λέξεις εμφανίζονται να λειτουργούν όπως τα νομίσματα· υπόκεινται στον εκάστοτε πληθωρισμό της οικονομίας της χρήσης τους.

Το φυσικό εμπεριέχει κατά ένα μέρος μια νοηματική ζωή και διαχωρίζεται από τη σκέψη ή τη θέσμιση, μολονότι στην αρχαιότητα παραδείγματος χάρη όλα συμμετέχουν ή ανήκουν σ' αυτό - και ο ίδιος ο άνθρωπος.

Το νόημα σε επίπεδο φύσης, εναρκτικά τουλάχιστο, υφίσταται μια διαδικασία μεταμόρφωσης χωρίς διαμεσολάβηση, προϋποθέτει ένα εσωτερικό ή μια παραγωγική εστία που δεν είναι εκείνη του πράγματος, ούτε όμως και του ανθρώπινου γενικά στοιχείου, από το οποίο διαφοροποιείται, ενόσω δεν ανάγεται σε μια κατασκευή ιστορικής, θεσμικής ή λογι(κιστι)κής έμπνευσης. Από την άποψη αυτή, πρόκειται για κάτι το αινιγματικό, μια οντότητα με την οποία δε διατηρούμε τόσο μια μετωπική όσο μια σχέση φέροντος, "υπο-κειμένου".


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ (BKS.0396015)
to fysiko kai to anthropino photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 11.00 € μόνο 9.90
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΔΕΛΗΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

ISBN: 960-7942-43-4
Συγγραφέας: ΔΕΛΗΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΡΩΔΙΟΣ
Σελίδες: 135
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Πώς θα μπορούσαμε να επαναθεωρήσουμε την αντίληψή μας της φύσης (και συναφώς του ανθρώπου) στο μέτρο ιδίως μιας συνήθους αντιδιαστολής της προς την ιστορία, μέσα στην οποία όμως προσέλαβε μια σειρά από σημασίες που την καθιστούν νοητή; Σε ποιο βαθμό άλλωστε η φιλοσοφία αποχωρίζεται μια πρακτική που την κάνει να στοχάζεται πάνω σε λέξεις, οι οποίες υποτίθεται ότι εκφράζουν μια εννοιολογική διακριτότητα που να παρουσιάζει μια ορισμένη ανταπόκριση ή αντιστοιχία με τα πράγματα;

Ύστερα, οι διαφοροποιήσεις της γλώσσας στην προσπάθεια να επιτευχθεί η πληρέστερη δυνατή αποκατάσταση της σχέσης σημαίνοντος-σημαινόμενου, δεν υποκρύπτουν μια υπόγεια πρόθεση ούτε τυχαίας ούτε καθαρά τελεολογικής τάξης; Σε κάθε περίπτωση, οι λέξεις εμφανίζονται να λειτουργούν όπως τα νομίσματα· υπόκεινται στον εκάστοτε πληθωρισμό της οικονομίας της χρήσης τους.

Το φυσικό εμπεριέχει κατά ένα μέρος μια νοηματική ζωή και διαχωρίζεται από τη σκέψη ή τη θέσμιση, μολονότι στην αρχαιότητα παραδείγματος χάρη όλα συμμετέχουν ή ανήκουν σ' αυτό - και ο ίδιος ο άνθρωπος.

Το νόημα σε επίπεδο φύσης, εναρκτικά τουλάχιστο, υφίσταται μια διαδικασία μεταμόρφωσης χωρίς διαμεσολάβηση, προϋποθέτει ένα εσωτερικό ή μια παραγωγική εστία που δεν είναι εκείνη του πράγματος, ούτε όμως και του ανθρώπινου γενικά στοιχείου, από το οποίο διαφοροποιείται, ενόσω δεν ανάγεται σε μια κατασκευή ιστορικής, θεσμικής ή λογι(κιστι)κής έμπνευσης. Από την άποψη αυτή, πρόκειται για κάτι το αινιγματικό, μια οντότητα με την οποία δε διατηρούμε τόσο μια μετωπική όσο μια σχέση φέροντος, "υπο-κειμένου".

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ BKS.0396015 BKS.0396015 ΔΕΛΗΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΔΕΛΗΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΔΕΛΗΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 960-7942-43-4 Συγγραφέας: ΔΕΛΗΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΡΩΔΙΟΣ Σελίδες: 135 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 Πώς θα μπορούσαμε να επαναθεωρήσουμε την αντίληψή μας της φύσης (και συναφώς του ανθρώπου) στο μέτρο ιδίως μιας συνήθους αντιδιαστολής της προς την ιστορία, μέσα στην οποία όμως προσέλαβε μια σειρά από σημασίες που την καθιστούν νοητή; Σε ποιο βαθμό άλλωστε η φιλοσοφία αποχωρίζεται μια πρακτική που την κάνει να στοχάζεται πάνω σε λέξεις, οι οποίες υποτίθεται ότι εκφράζουν μια εννοιολογική διακριτότητα που να παρουσιάζει μια ορισμένη ανταπόκριση ή αντιστοιχία με τα πράγματα; Ύστερα, οι διαφοροποιήσεις της γλώσσας στην προσπάθεια να επιτευχθεί η πληρέστερη δυνατή αποκατάσταση της σχέσης σημαίνοντος-σημαινόμενου, δεν υποκρύπτουν μια υπόγεια πρόθεση ούτε τυχαίας ούτε καθαρά τελεολογικής τάξης; Σε κάθε περίπτωση, οι λέξεις εμφανίζονται να λειτουργούν όπως τα νομίσματα· υπόκεινται στον εκάστοτε πληθωρισμό της οικονομίας της χρήσης τους. Το φυσικό εμπεριέχει κατά ένα μέρος μια νοηματική ζωή και διαχωρίζεται από τη σκέψη ή τη θέσμιση, μολονότι στην αρχαιότητα παραδείγματος χάρη όλα συμμετέχουν ή ανήκουν σ' αυτό - και ο ίδιος ο άνθρωπος. Το νόημα σε επίπεδο φύσης, εναρκτικά τουλάχιστο, υφίσταται μια διαδικασία μεταμόρφωσης χωρίς διαμεσολάβηση, προϋποθέτει ένα εσωτερικό ή μια παραγωγική εστία που δεν είναι εκείνη του πράγματος, ούτε όμως και του ανθρώπινου γενικά στοιχείου, από το οποίο διαφοροποιείται, ενόσω δεν ανάγεται σε μια κατασκευή ιστορικής, θεσμικής ή λογι(κιστι)κής έμπνευσης. Από την άποψη αυτή, πρόκειται για κάτι το αινιγματικό, μια οντότητα με την οποία δε διατηρούμε τόσο μια μετωπική όσο μια σχέση φέροντος, "υπο-κειμένου".
8.91
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή