To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Μελέτες > ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ
 
 
 
   
 
tiletheasi photo

tiletheasi photo


ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ

BKS.0173182      
ΚατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
ΧΑΙΡΕΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.7.61 €
μόνο6.85 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-16-2234-7
Συγγραφέας: ΧΑΙΡΕΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Σελίδες: 96
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2007

Η είσοδος της τηλεόρασης στην Ελλάδα έφερε μαζί της και την έννοια της τηλεθέασης, δηλαδή της ποσοτικής εκτίμησης και της ανάλυσης -με βάση κυρίως τα δημογραφικά χαρακτηριστικά- των ακροατηρίων που παρακολουθούν ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, καθώς και του ακροατηρίου ενός τηλεοπτικού σταθμού, ή και του συνόλου των τηλεοπτικών σταθμών ως προς ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.

Από την απορρύθμιση των ηλεκτρονικών μέσων και μετά, η τηλεθέαση έγινε ένας ιδιαίτερα δημοφιλής όρος, αποκτώντας πλατιά δημοσιότητα, μέσα σε ένα κλίμα αυξανόμενης εμπορευματοποίησης των ΜΜΕ.

Προοδευτικά, η τηλεθέαση αποκτά τα χαρακτηριστικά του εμπορεύματος: ...εμπόρευμα είναι κάθε προϊόν ή υπηρεσία που παράγεται με σκοπό την ανταλλαγή του με χρήμα. Η εμπορευματική ανταλλαγή συνιστά τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε κεφαλαιοκρατικά οργανωμένης αγοράς.

Στα όσα ακολουθούν, θα αναφερθούμε συνοπτικά:

  • στην ανάγκη για την ποσοτική εκτίμηση της τηλεθέασης
  • στη διαδικασία παραγωγής της τηλεθέασης καθώς και σε μερικά επιμέρους θέματα
  • στην ευρωπαϊκή εικόνα της μέτρησης της τηλεθέασης
  • στην τηλεθέαση στην Ελλάδα, καθώς και
  • στην αμφισβήτηση των μετρήσεων τηλεθέασης στην Ελλάδα.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Last viewed
    ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ (BKS.0173182)
    tiletheasi photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 7.61 € μόνο 6.85
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ
    ΧΑΙΡΕΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ

    ISBN: 978-960-16-2234-7
    Συγγραφέας: ΧΑΙΡΕΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
    Σελίδες: 96
    Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2007

    Η είσοδος της τηλεόρασης στην Ελλάδα έφερε μαζί της και την έννοια της τηλεθέασης, δηλαδή της ποσοτικής εκτίμησης και της ανάλυσης -με βάση κυρίως τα δημογραφικά χαρακτηριστικά- των ακροατηρίων που παρακολουθούν ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, καθώς και του ακροατηρίου ενός τηλεοπτικού σταθμού, ή και του συνόλου των τηλεοπτικών σταθμών ως προς ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.

    Από την απορρύθμιση των ηλεκτρονικών μέσων και μετά, η τηλεθέαση έγινε ένας ιδιαίτερα δημοφιλής όρος, αποκτώντας πλατιά δημοσιότητα, μέσα σε ένα κλίμα αυξανόμενης εμπορευματοποίησης των ΜΜΕ.

    Προοδευτικά, η τηλεθέαση αποκτά τα χαρακτηριστικά του εμπορεύματος: ...εμπόρευμα είναι κάθε προϊόν ή υπηρεσία που παράγεται με σκοπό την ανταλλαγή του με χρήμα. Η εμπορευματική ανταλλαγή συνιστά τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε κεφαλαιοκρατικά οργανωμένης αγοράς.

    Στα όσα ακολουθούν, θα αναφερθούμε συνοπτικά:
    • στην ανάγκη για την ποσοτική εκτίμηση της τηλεθέασης
    • στη διαδικασία παραγωγής της τηλεθέασης καθώς και σε μερικά επιμέρους θέματα
    • στην ευρωπαϊκή εικόνα της μέτρησης της τηλεθέασης
    • στην τηλεθέαση στην Ελλάδα, καθώς και
    • στην αμφισβήτηση των μετρήσεων τηλεθέασης στην Ελλάδα.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ BKS.0173182 BKS.0173182 ΧΑΙΡΕΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΑΙΡΕΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΕΛΕΤΕΣ Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ •ΧΑΙΡΕΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ ISBN: 978-960-16-2234-7 Συγγραφέας: ΧΑΙΡΕΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ Σελίδες: 96 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2007 Η είσοδος της τηλεόρασης στην Ελλάδα έφερε μαζί της και την έννοια της τηλεθέασης, δηλαδή της ποσοτικής εκτίμησης και της ανάλυσης -με βάση κυρίως τα δημογραφικά χαρακτηριστικά- των ακροατηρίων που παρακολουθούν ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, καθώς και του ακροατηρίου ενός τηλεοπτικού σταθμού, ή και του συνόλου των τηλεοπτικών σταθμών ως προς ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Από την απορρύθμιση των ηλεκτρονικών μέσων και μετά, η τηλεθέαση έγινε ένας ιδιαίτερα δημοφιλής όρος, αποκτώντας πλατιά δημοσιότητα, μέσα σε ένα κλίμα αυξανόμενης εμπορευματοποίησης των ΜΜΕ. Προοδευτικά, η τηλεθέαση αποκτά τα χαρακτηριστικά του εμπορεύματος: ...εμπόρευμα είναι κάθε προϊόν ή υπηρεσία που παράγεται με σκοπό την ανταλλαγή του με χρήμα. Η εμπορευματική ανταλλαγή συνιστά τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε κεφαλαιοκρατικά οργανωμένης αγοράς. Στα όσα ακολουθούν, θα αναφερθούμε συνοπτικά:• στην ανάγκη για την ποσοτική εκτίμηση της τηλεθέασης• στη διαδικασία παραγωγής της τηλεθέασης καθώς και σε μερικά επιμέρους θέματα• στην ευρωπαϊκή εικόνα της μέτρησης της τηλεθέασης• στην τηλεθέαση στην Ελλάδα, καθώς και• στην αμφισβήτηση των μετρήσεων τηλεθέασης στην Ελλάδα.
    6.17
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή