To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Σχολικά Βοηθήματα > ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ' ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
 
 
 
   
 
themata neoellinikis istorias g eniaioy lykeioy photo

themata neoellinikis istorias g eniaioy lykeioy photo


ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ' ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

BKS.0311514      
ΚατηγορίαΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΑΤΣΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΥποκατηγορίαΓ ΛΥΚΕΙΟΥ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 960-375-042-5
Συγγραφέας: ΓΑΤΣΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σειρά: ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Σελίδες: 264
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

To παρόν βοήθημα ακολουθεί σε γενικές γραμμές, αλλά όχι πάντα, τη διάταξη της ύλης του σχολικού βιβλίου. Κάθε κεφάλαιο αποτελείται από δυο μέρη, την αφήγηση και τις ασκήσεις.

Η αφήγηση αποσκοπεί στη συστηματοποίηση των πληροφοριών, στη διαλεύκανση τυχόν αποριών, στην επισήμανση των κυριότερων σημείων. Δεν αποβλέπει στην υποκατάσταση της αφήγησης του σχολικού βιβλίου, αλλά περιορίζεται σε ρόλο συμπληρωματικό. Επεξηγήσεις δίνονται κάθε φορά που αυτό κρίνεται σκόπιμο. Παράλληλα, όμως, γίνονται και επιλογές, όπως φαίνεται καθαρά στο 1ο κεφάλαιο ("Από την αγροτική κοινωνία στην αστικοποίηση"), στο οποίο τα ζητήματα που τίθενται υπό διαπραγμάτευση, έχουν οργανωθεί με ενιαίο άξονα στο 19ο και στον 20ο αιώνα,κατά διαφορετικό δηλαδή τρόπο από τον αντίστοιχο του σχολικού βιβλίου. Η επιλογή αυτή οφειλόταν, κυρίως, στο ότι η κοινωνικοοικονομική ιστορία προσφέρεται λιγότερο για αφηγήσεις με βάση τον άξονα του χρόνου και περισσότερο για θεματικές αναλύσεις. Δεν ισχύει το ίδιο στα υπόλοιπα τρία κεφάλαια. Πίνακες, κατάλογοι, σχεδιαγράμματα, χάρτες και εικόνες προσφέρουν υλικό στο διδάσκοντα για τη στήριξη του μαθήματος του και συστηματοποιούν για χάρη του μαθητή, τις προσφερόμενες γνώσεις.

Οι ασκήσεις, ερωτήσεις και ενδεικτικές απαντήσεις, δεν διεκδικούν την αποκλειστικότητα, ούτε και καλύπτουν διεξοδικά το γνωστικό υλικό. Ασκήσεις θα μπορούσε κανείς να επινοεί επ' άπειρον, τροποποιώντας και διευρύνοντας το αρχικό σώμα. Το "μετα-κείμενο" δεν έχει τέλος... Σκοπός είναι το υπάρχον δείγμα να χρησιμεύσει ως αφετηρία για την εκπόνηση ευστοχότερων ερωτήσεων και τη σύνταξη πληρέστερων απαντήσεων. Γι' αυτό και ο όρος "απαντήσεις" συνοδεύεται παντού από τον επιθετικό προσδιορισμό "ενδεικτικές".


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

Last viewed
ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ' ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (BKS.0311514)
themata neoellinikis istorias g eniaioy lykeioy photo
Wishlist
Share
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΑΤΣΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

ISBN: 960-375-042-5
Συγγραφέας: ΓΑΤΣΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σειρά: ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Σελίδες: 264
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

To παρόν βοήθημα ακολουθεί σε γενικές γραμμές, αλλά όχι πάντα, τη διάταξη της ύλης του σχολικού βιβλίου. Κάθε κεφάλαιο αποτελείται από δυο μέρη, την αφήγηση και τις ασκήσεις.

Η αφήγηση αποσκοπεί στη συστηματοποίηση των πληροφοριών, στη διαλεύκανση τυχόν αποριών, στην επισήμανση των κυριότερων σημείων. Δεν αποβλέπει στην υποκατάσταση της αφήγησης του σχολικού βιβλίου, αλλά περιορίζεται σε ρόλο συμπληρωματικό. Επεξηγήσεις δίνονται κάθε φορά που αυτό κρίνεται σκόπιμο. Παράλληλα, όμως, γίνονται και επιλογές, όπως φαίνεται καθαρά στο 1ο κεφάλαιο ("Από την αγροτική κοινωνία στην αστικοποίηση"), στο οποίο τα ζητήματα που τίθενται υπό διαπραγμάτευση, έχουν οργανωθεί με ενιαίο άξονα στο 19ο και στον 20ο αιώνα, κατά διαφορετικό δηλαδή τρόπο από τον αντίστοιχο του σχολικού βιβλίου. Η επιλογή αυτή οφειλόταν, κυρίως, στο ότι η κοινωνικοοικονομική ιστορία προσφέρεται λιγότερο για αφηγήσεις με βάση τον άξονα του χρόνου και περισσότερο για θεματικές αναλύσεις. Δεν ισχύει το ίδιο στα υπόλοιπα τρία κεφάλαια. Πίνακες, κατάλογοι, σχεδιαγράμματα, χάρτες και εικόνες προσφέρουν υλικό στο διδάσκοντα για τη στήριξη του μαθήματος του και συστηματοποιούν για χάρη του μαθητή, τις προσφερόμενες γνώσεις.

Οι ασκήσεις, ερωτήσεις και ενδεικτικές απαντήσεις, δεν διεκδικούν την αποκλειστικότητα, ούτε και καλύπτουν διεξοδικά το γνωστικό υλικό. Ασκήσεις θα μπορούσε κανείς να επινοεί επ' άπειρον, τροποποιώντας και διευρύνοντας το αρχικό σώμα. Το "μετα-κείμενο" δεν έχει τέλος... Σκοπός είναι το υπάρχον δείγμα να χρησιμεύσει ως αφετηρία για την εκπόνηση ευστοχότερων ερωτήσεων και τη σύνταξη πληρέστερων απαντήσεων. Γι' αυτό και ο όρος "απαντήσεις" συνοδεύεται παντού από τον επιθετικό προσδιορισμό "ενδεικτικές".

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ' ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ BKS.0311514 BKS.0311514 ΓΑΤΣΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΑΤΣΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ •ΓΑΤΣΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ISBN: 960-375-042-5 Συγγραφέας: ΓΑΤΣΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Σειρά: ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Σελίδες: 264 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 1999 To παρόν βοήθημα ακολουθεί σε γενικές γραμμές, αλλά όχι πάντα, τη διάταξη της ύλης του σχολικού βιβλίου. Κάθε κεφάλαιο αποτελείται από δυο μέρη, την αφήγηση και τις ασκήσεις. Η αφήγηση αποσκοπεί στη συστηματοποίηση των πληροφοριών, στη διαλεύκανση τυχόν αποριών, στην επισήμανση των κυριότερων σημείων. Δεν αποβλέπει στην υποκατάσταση της αφήγησης του σχολικού βιβλίου, αλλά περιορίζεται σε ρόλο συμπληρωματικό. Επεξηγήσεις δίνονται κάθε φορά που αυτό κρίνεται σκόπιμο. Παράλληλα, όμως, γίνονται και επιλογές, όπως φαίνεται καθαρά στο 1ο κεφάλαιο ("Από την αγροτική κοινωνία στην αστικοποίηση"), στο οποίο τα ζητήματα που τίθενται υπό διαπραγμάτευση, έχουν οργανωθεί με ενιαίο άξονα στο 19ο και στον 20ο αιώνα, κατά διαφορετικό δηλαδή τρόπο από τον αντίστοιχο του σχολικού βιβλίου. Η επιλογή αυτή οφειλόταν, κυρίως, στο ότι η κοινωνικοοικονομική ιστορία προσφέρεται λιγότερο για αφηγήσεις με βάση τον άξονα του χρόνου και περισσότερο για θεματικές αναλύσεις. Δεν ισχύει το ίδιο στα υπόλοιπα τρία κεφάλαια. Πίνακες, κατάλογοι, σχεδιαγράμματα, χάρτες και εικόνες προσφέρουν υλικό στο διδάσκοντα για τη στήριξη του μαθήματος του και συστηματοποιούν για χάρη του μαθητή, τις προσφερόμενες γνώσεις. Οι ασκήσεις, ερωτήσεις και ενδεικτικές απαντήσεις, δεν διεκδικούν την αποκλειστικότητα, ούτε και καλύπτουν διεξοδικά το γνωστικό υλικό. Ασκήσεις θα μπορούσε κανείς να επινοεί επ' άπειρον, τροποποιώντας και διευρύνοντας το αρχικό σώμα. Το "μετα-κείμενο" δεν έχει τέλος... Σκοπός είναι το υπάρχον δείγμα να χρησιμεύσει ως αφετηρία για την εκπόνηση ευστοχότερων ερωτήσεων και τη σύνταξη πληρέστερων απαντήσεων. Γι' αυτό και ο όρος "απαντήσεις" συνοδεύεται παντού από τον επιθετικό προσδιορισμό "ενδεικτικές".
0
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή