To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ 3Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
 
 
 
   
 
texnikes poliseon stin 3i biomixaniki epanastasi photo

texnikes poliseon stin 3i biomixaniki epanastasi photo


ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ 3Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

BKS.0675025      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΖΑΙΡΗΣ ΑΝΤ. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
μόνο42.20 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-8165-92-Χ
Συγγραφέας: ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΖΑΙΡΗΣ ΑΝΤ.
Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Σελίδες: 400
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Περιεχόμενα:
Η λειτουργία των πωλήσεων στη σύγχρονη επιχείρηση. Λειτουργώντας το επιχειρηματικό «χάος». Επιρροή των σύγχρονων καταναλωτών στη διαμόρφωση του νέου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Από την αναδιοργάνωση στην ηλεκτρονική οργάνωση. Ανάπτυξη της στρατηγικής «just in time» στις πωλήσεις. Τρόποι προώθησης πωλήσεων. Οι τεχνολογικές εξελίξεις και τα βήματα των αλλαγών επώνμυμα προιόντα. Η διαπροσωπική επικοινωνία. Τα στάδια της πώλησης και η διαδικασία χειρισμού των αντιρρήσεων. Η διαδικασία του κλεισίματος της πώλησης. Ενδεικτικοί τύποι πελατών και τρόπος αντιμετώπισής τους. Επιχειρηματικός προγραμματισμός και στόχοι πωλήσεων. Η διαπραγμάτευση. Θεωρίες των κινήτρων. Η μεταμόρφωση του μάνατζερ σε ηγέτη.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ 3Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (BKS.0675025)
texnikes poliseon stin 3i biomixaniki epanastasi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
42.20 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΖΑΙΡΗΣ ΑΝΤ. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-8165-92-Χ
Συγγραφέας: ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΖΑΙΡΗΣ ΑΝΤ.
Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Σελίδες: 400
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Περιεχόμενα:
Η λειτουργία των πωλήσεων στη σύγχρονη επιχείρηση. Λειτουργώντας το επιχειρηματικό «χάος». Επιρροή των σύγχρονων καταναλωτών στη διαμόρφωση του νέου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Από την αναδιοργάνωση στην ηλεκτρονική οργάνωση. Ανάπτυξη της στρατηγικής «just in time» στις πωλήσεις. Τρόποι προώθησης πωλήσεων. Οι τεχνολογικές εξελίξεις και τα βήματα των αλλαγών επώνμυμα προιόντα. Η διαπροσωπική επικοινωνία. Τα στάδια της πώλησης και η διαδικασία χειρισμού των αντιρρήσεων. Η διαδικασία του κλεισίματος της πώλησης. Ενδεικτικοί τύποι πελατών και τρόπος αντιμετώπισής τους. Επιχειρηματικός προγραμματισμός και στόχοι πωλήσεων. Η διαπραγμάτευση. Θεωρίες των κινήτρων. Η μεταμόρφωση του μάνατζερ σε ηγέτη.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ 3Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ BKS.0675025 BKS.0675025 ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΖΑΙΡΗΣ ΑΝΤ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΖΑΙΡΗΣ ΑΝΤ. MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΖΑΙΡΗΣ ΑΝΤ. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-8165-92-Χ Συγγραφέας: ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΖΑΙΡΗΣ ΑΝΤ. Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Σελίδες: 400 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Περιεχόμενα: Η λειτουργία των πωλήσεων στη σύγχρονη επιχείρηση. Λειτουργώντας το επιχειρηματικό «χάος». Επιρροή των σύγχρονων καταναλωτών στη διαμόρφωση του νέου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Από την αναδιοργάνωση στην ηλεκτρονική οργάνωση. Ανάπτυξη της στρατηγικής «just in time» στις πωλήσεις. Τρόποι προώθησης πωλήσεων. Οι τεχνολογικές εξελίξεις και τα βήματα των αλλαγών επώνμυμα προιόντα. Η διαπροσωπική επικοινωνία. Τα στάδια της πώλησης και η διαδικασία χειρισμού των αντιρρήσεων. Η διαδικασία του κλεισίματος της πώλησης. Ενδεικτικοί τύποι πελατών και τρόπος αντιμετώπισής τους. Επιχειρηματικός προγραμματισμός και στόχοι πωλήσεων. Η διαπραγμάτευση. Θεωρίες των κινήτρων. Η μεταμόρφωση του μάνατζερ σε ηγέτη.
42.2
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή