To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
ta arxaia ellinika stin deyterobathmia ekpaideysi photo

ta arxaia ellinika stin deyterobathmia ekpaideysi photo


ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0030634      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.25.00 €
μόνο22.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-430-486-8
Συγγραφέας: ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΥΡΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Σελίδες: 246
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2019

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Το παρόν συγγραφικό πόνημα απευθύνεται στους καθηγητές - φιλολόγους, που διδάσκουν στην Β' και Γ' λυκείου (κατεύθυνση "Ανθρωπιστικών Σπουδών"), στους φοιτητές του τμήματος "Φιλολογίας", στους μαθητές που επιθυμούν να εισαχθούν στο παραπάνω τμήμα, καθώς και σε όλους τους λάτρεις της κειμενοκεντρικώς εννοουμένης αρχαιογνωσίας. Επιχειρεί να αποδείξει ότι το ερευνητικό υπόβαθρο ενός διδάσκοντος δύναται να ενσωματωθεί ομαλώς στην σχολική - εκπαιδευτική πράξη χωρίς να θεωρείται περιττή συλλογιστική επέκταση. Η τριτοβάθμια, επομένως, παρουσιάζεται ως λογική και απαραίτητη συνέχεια της δευτεροβάθμιας, αφού το βιβλίο τούτο, εμπνεόμενο από παλαιότερες και πολύ απαιτητικές θεματογραφίες, δεν αρκείται στην απλή συντακτική ανάλυση του αρχαίου λόγου, αλλά ανακαλύπτει κρυμμένες λογικές αναγκαιότητες ανάμεσα στους κειμενικούς όρους, παραπέμπει συνειρμικά σε άλλους συγγραφείς και δεικνύει ότι τα αρχαία κείμενα "συνομιλούν" μεταξύ τους, παρουσιάζει ασκήσεις "αντιστρόφου" και "καθ' υπαγόρευσιν" κειμένου, ασχολείται με την ετυμολογία, το ύφος και την ερμηνεία, εξετάζει λεπτομερώς την γραμματική κ.ά. Διακηρύσσεται, έτσι, ότι η γνωστική ευρύτητα και το ερευνητικό πνεύμα είναι conditio sine qua non, προκειμένου ο καθηγητής να μπορέσει να διδάξει σωστά ανεξάρτητα από το ποια βαθμίδα υπηρετεί. Δεν υφίσταται, λοιπόν, διαχωρισμός ανάμεσα στην σύνταξη και τον νοηματικό σχολιασμό, αφού το ένα δεν υπάρχει χωρίς το άλλο.

Δεν έχει σημασία το είδος του κειμένου, αλλά ο τρόπος προσέγγισής του και η ορθή χρήση της ήδη κεκτημένης γνώσης, προκειμένου να αποφευχθούν οι διάφορες κειμενικές δυσχέρειες. Εδώ, λοιπόν, κρύβεται και το μεγάλο στοίχημα: είμαστε σε θέση μέσα από την σύνταξη και την συνειρμική ανάκληση συναφών με το κείμενο ερμηνευτικών πληροφοριών να δώσουμε μια άρτια νοηματικώς ανάλυση; Αυτό το ερώτημα χαρακτηρίζει με απόλυτη σαφήνεια μία από τις κυριότερες στοχοθεσίες του παρόντος συγγράμματος, αφού ο διδάσκων συνειδητοποιεί ότι είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα ουσιώδη κάθε φορά εργαλεία, ώστε να ερμηνεύει εύστοχα ένα απόσπασμα ακόμα και εκ πρώτης όψεως. Για την επίτευξη των παραπάνω απαιτείται λατρεία για το γνωστικό αντικείμενο, εντατική μελέτη και αντιληπτικότητα. Είναι απαραίτητο, τέλος, να επισημανθεί ότι το σύγγραμμα τούτο βασίζεται στην προφορική διδασκαλία του γράφοντος ακολουθώντας την πιστά και, εν συνόλω, αντιμετωπίζοντας το κείμενο σαν ζωντανό οργανισμό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία. Ελπίζω πως η πρότασή μου αυτή θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των συναδέλφων μου και θα συντελέσει στην αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό της διδακτικής πράξης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0030634)
ta arxaia ellinika stin deyterobathmia ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 25.00 € μόνο 22.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-430-486-8
Συγγραφέας: ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΥΡΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Σελίδες: 246
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2019

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Το παρόν συγγραφικό πόνημα απευθύνεται στους καθηγητές - φιλολόγους, που διδάσκουν στην Β' και Γ' λυκείου (κατεύθυνση "Ανθρωπιστικών Σπουδών"), στους φοιτητές του τμήματος "Φιλολογίας", στους μαθητές που επιθυμούν να εισαχθούν στο παραπάνω τμήμα, καθώς και σε όλους τους λάτρεις της κειμενοκεντρικώς εννοουμένης αρχαιογνωσίας. Επιχειρεί να αποδείξει ότι το ερευνητικό υπόβαθρο ενός διδάσκοντος δύναται να ενσωματωθεί ομαλώς στην σχολική - εκπαιδευτική πράξη χωρίς να θεωρείται περιττή συλλογιστική επέκταση. Η τριτοβάθμια, επομένως, παρουσιάζεται ως λογική και απαραίτητη συνέχεια της δευτεροβάθμιας, αφού το βιβλίο τούτο, εμπνεόμενο από παλαιότερες και πολύ απαιτητικές θεματογραφίες, δεν αρκείται στην απλή συντακτική ανάλυση του αρχαίου λόγου, αλλά ανακαλύπτει κρυμμένες λογικές αναγκαιότητες ανάμεσα στους κειμενικούς όρους, παραπέμπει συνειρμικά σε άλλους συγγραφείς και δεικνύει ότι τα αρχαία κείμενα "συνομιλούν" μεταξύ τους, παρουσιάζει ασκήσεις "αντιστρόφου" και "καθ' υπαγόρευσιν" κειμένου, ασχολείται με την ετυμολογία, το ύφος και την ερμηνεία, εξετάζει λεπτομερώς την γραμματική κ.ά. Διακηρύσσεται, έτσι, ότι η γνωστική ευρύτητα και το ερευνητικό πνεύμα είναι conditio sine qua non, προκειμένου ο καθηγητής να μπορέσει να διδάξει σωστά ανεξάρτητα από το ποια βαθμίδα υπηρετεί. Δεν υφίσταται, λοιπόν, διαχωρισμός ανάμεσα στην σύνταξη και τον νοηματικό σχολιασμό, αφού το ένα δεν υπάρχει χωρίς το άλλο.

Δεν έχει σημασία το είδος του κειμένου, αλλά ο τρόπος προσέγγισής του και η ορθή χρήση της ήδη κεκτημένης γνώσης, προκειμένου να αποφευχθούν οι διάφορες κειμενικές δυσχέρειες. Εδώ, λοιπόν, κρύβεται και το μεγάλο στοίχημα: είμαστε σε θέση μέσα από την σύνταξη και την συνειρμική ανάκληση συναφών με το κείμενο ερμηνευτικών πληροφοριών να δώσουμε μια άρτια νοηματικώς ανάλυση; Αυτό το ερώτημα χαρακτηρίζει με απόλυτη σαφήνεια μία από τις κυριότερες στοχοθεσίες του παρόντος συγγράμματος, αφού ο διδάσκων συνειδητοποιεί ότι είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα ουσιώδη κάθε φορά εργαλεία, ώστε να ερμηνεύει εύστοχα ένα απόσπασμα ακόμα και εκ πρώτης όψεως. Για την επίτευξη των παραπάνω απαιτείται λατρεία για το γνωστικό αντικείμενο, εντατική μελέτη και αντιληπτικότητα. Είναι απαραίτητο, τέλος, να επισημανθεί ότι το σύγγραμμα τούτο βασίζεται στην προφορική διδασκαλία του γράφοντος ακολουθώντας την πιστά και, εν συνόλω, αντιμετωπίζοντας το κείμενο σαν ζωντανό οργανισμό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία. Ελπίζω πως η πρότασή μου αυτή θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των συναδέλφων μου και θα συντελέσει στην αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό της διδακτικής πράξης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0030634 BKS.0030634 ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-430-486-8 Συγγραφέας: ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΥΡΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ Σελίδες: 246 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2019 ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Το παρόν συγγραφικό πόνημα απευθύνεται στους καθηγητές - φιλολόγους, που διδάσκουν στην Β' και Γ' λυκείου (κατεύθυνση "Ανθρωπιστικών Σπουδών"), στους φοιτητές του τμήματος "Φιλολογίας", στους μαθητές που επιθυμούν να εισαχθούν στο παραπάνω τμήμα, καθώς και σε όλους τους λάτρεις της κειμενοκεντρικώς εννοουμένης αρχαιογνωσίας. Επιχειρεί να αποδείξει ότι το ερευνητικό υπόβαθρο ενός διδάσκοντος δύναται να ενσωματωθεί ομαλώς στην σχολική - εκπαιδευτική πράξη χωρίς να θεωρείται περιττή συλλογιστική επέκταση. Η τριτοβάθμια, επομένως, παρουσιάζεται ως λογική και απαραίτητη συνέχεια της δευτεροβάθμιας, αφού το βιβλίο τούτο, εμπνεόμενο από παλαιότερες και πολύ απαιτητικές θεματογραφίες, δεν αρκείται στην απλή συντακτική ανάλυση του αρχαίου λόγου, αλλά ανακαλύπτει κρυμμένες λογικές αναγκαιότητες ανάμεσα στους κειμενικούς όρους, παραπέμπει συνειρμικά σε άλλους συγγραφείς και δεικνύει ότι τα αρχαία κείμενα "συνομιλούν" μεταξύ τους, παρουσιάζει ασκήσεις "αντιστρόφου" και "καθ' υπαγόρευσιν" κειμένου, ασχολείται με την ετυμολογία, το ύφος και την ερμηνεία, εξετάζει λεπτομερώς την γραμματική κ.ά. Διακηρύσσεται, έτσι, ότι η γνωστική ευρύτητα και το ερευνητικό πνεύμα είναι conditio sine qua non, προκειμένου ο καθηγητής να μπορέσει να διδάξει σωστά ανεξάρτητα από το ποια βαθμίδα υπηρετεί. Δεν υφίσταται, λοιπόν, διαχωρισμός ανάμεσα στην σύνταξη και τον νοηματικό σχολιασμό, αφού το ένα δεν υπάρχει χωρίς το άλλο. Δεν έχει σημασία το είδος του κειμένου, αλλά ο τρόπος προσέγγισής του και η ορθή χρήση της ήδη κεκτημένης γνώσης, προκειμένου να αποφευχθούν οι διάφορες κειμενικές δυσχέρειες. Εδώ, λοιπόν, κρύβεται και το μεγάλο στοίχημα: είμαστε σε θέση μέσα από την σύνταξη και την συνειρμική ανάκληση συναφών με το κείμενο ερμηνευτικών πληροφοριών να δώσουμε μια άρτια νοηματικώς ανάλυση; Αυτό το ερώτημα χαρακτηρίζει με απόλυτη σαφήνεια μία από τις κυριότερες στοχοθεσίες του παρόντος συγγράμματος, αφού ο διδάσκων συνειδητοποιεί ότι είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα ουσιώδη κάθε φορά εργαλεία, ώστε να ερμηνεύει εύστοχα ένα απόσπασμα ακόμα και εκ πρώτης όψεως. Για την επίτευξη των παραπάνω απαιτείται λατρεία για το γνωστικό αντικείμενο, εντατική μελέτη και αντιληπτικότητα. Είναι απαραίτητο, τέλος, να επισημανθεί ότι το σύγγραμμα τούτο βασίζεται στην προφορική διδασκαλία του γράφοντος ακολουθώντας την πιστά και, εν συνόλω, αντιμετωπίζοντας το κείμενο σαν ζωντανό οργανισμό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία. Ελπίζω πως η πρότασή μου αυτή θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των συναδέλφων μου και θα συντελέσει στην αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό της διδακτικής πράξης.
20.25
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή