Το βιβλίο αυτό στοχεύει στην παρουσίαση της Συστημικής Εκπαίδευσης, η οποία είναι αποτέλεσμα εφαρμογής της Συστημικής -Σκέψης, Μεθοδολογίας, Προσέγγισης-στην Εκπαίδευση. Η παρουσίαση αυτή, λοιπόν, είναι φανερό ότι απαιτεί πρώτα την παρουσίαση της ίδιας της Συστημικής. Έτσι, στο πρώτο μέρος συζητείται, με σχετική συντομία, η Συστημική, ενώ στο δεύτερο μέρος συζητούνται θέματα της Συστημικής Εκπαίδευσης. Υπάρχει επίσης ένα ενδιάμεσο τμήμα, στο οποίο γίνεται η διαπραγμάτευση του τρόπου περάσματος από το ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα σε αυτό της σύγχρονης εποχής. Η διαφορά της εργασίας αυτής από άλλες σχετικές έγκειται στο γεγονός ότι, κατά κύριο λόγο, στηρίζεται στις θετικές επιστήμες και δευτερευόντως στις παιδαγωγικές. Ακόμη, σκοπεύει σε πλήρη παρουσίαση του όλου "Συστήματος της Εκπαίδευσης" μελετώντας όχι μόνον τη διαθεματικότητα, που είναι μια συνιστώσα του συστήματος, αλλά όλες τις πλευρές του.
Ο επαρκής αναγνώστης μπορεί να παρατηρήσει ότι κατά τη διαπραγμάτευση του θέματος υπάρχουν επαναλήψεις, δηλαδή ότι η παρουσίαση της ύλης ακολουθεί, χωρίς ακρότητες, τη σπειροειδή και όχι τη γραμμική μέθοδο. Ως εκπαιδευτικός θεωρώ ότι η διάχυση του θέματος και η σπειροειδής εξέλιξή του -επανέρχομαι στα ίδια, ενώ συγχρόνως προχωράω σε υψηλότερο και ανώτερο επίπεδο διαπραγμάτευσης- συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόησή του, πράγμα που αποτελεί και στόχο της εργασίας.
Το βιβλίο αυτό στοχεύει στην παρουσίαση της Συστημικής Εκπαίδευσης, η οποία είναι αποτέλεσμα εφαρμογής της Συστημικής -Σκέψης, Μεθοδολογίας, Προσέγγισης-στην Εκπαίδευση. Η παρουσίαση αυτή, λοιπόν, είναι φανερό ότι απαιτεί πρώτα την παρουσίαση της ίδιας της Συστημικής. Έτσι, στο πρώτο μέρος συζητείται, με σχετική συντομία, η Συστημική, ενώ στο δεύτερο μέρος συζητούνται θέματα της Συστημικής Εκπαίδευσης. Υπάρχει επίσης ένα ενδιάμεσο τμήμα, στο οποίο γίνεται η διαπραγμάτευση του τρόπου περάσματος από το ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα σε αυτό της σύγχρονης εποχής. Η διαφορά της εργασίας αυτής από άλλες σχετικές έγκειται στο γεγονός ότι, κατά κύριο λόγο, στηρίζεται στις θετικές επιστήμες και δευτερευόντως στις παιδαγωγικές. Ακόμη, σκοπεύει σε πλήρη παρουσίαση του όλου "Συστήματος της Εκπαίδευσης" μελετώντας όχι μόνον τη διαθεματικότητα, που είναι μια συνιστώσα του συστήματος, αλλά όλες τις πλευρές του.
Ο επαρκής αναγνώστης μπορεί να παρατηρήσει ότι κατά τη διαπραγμάτευση του θέματος υπάρχουν επαναλήψεις, δηλαδή ότι η παρουσίαση της ύλης ακολουθεί, χωρίς ακρότητες, τη σπειροειδή και όχι τη γραμμική μέθοδο. Ως εκπαιδευτικός θεωρώ ότι η διάχυση του θέματος και η σπειροειδής εξέλιξή του -επανέρχομαι στα ίδια, ενώ συγχρόνως προχωράω σε υψηλότερο και ανώτερο επίπεδο διαπραγμάτευσης- συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόησή του, πράγμα που αποτελεί και στόχο της εργασίας.
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗBKS.0376614BKS.0376614ΓΑΒΑΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΓΑΒΑΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΓΑΒΑΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-336-585-3 Συγγραφέας: ΓΑΒΑΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ Σελίδες: 312 Διαστάσεις: 14, 5Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2017 Το βιβλίο αυτό στοχεύει στην παρουσίαση της Συστημικής Εκπαίδευσης, η οποία είναι αποτέλεσμα εφαρμογής της Συστημικής -Σκέψης, Μεθοδολογίας, Προσέγγισης-στην Εκπαίδευση. Η παρουσίαση αυτή, λοιπόν, είναι φανερό ότι απαιτεί πρώτα την παρουσίαση της ίδιας της Συστημικής. Έτσι, στο πρώτο μέρος συζητείται, με σχετική συντομία, η Συστημική, ενώ στο δεύτερο μέρος συζητούνται θέματα της Συστημικής Εκπαίδευσης. Υπάρχει επίσης ένα ενδιάμεσο τμήμα, στο οποίο γίνεται η διαπραγμάτευση του τρόπου περάσματος από το ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα σε αυτό της σύγχρονης εποχής. Η διαφορά της εργασίας αυτής από άλλες σχετικές έγκειται στο γεγονός ότι, κατά κύριο λόγο, στηρίζεται στις θετικές επιστήμες και δευτερευόντως στις παιδαγωγικές. Ακόμη, σκοπεύει σε πλήρη παρουσίαση του όλου "Συστήματος της Εκπαίδευσης" μελετώντας όχι μόνον τη διαθεματικότητα, που είναι μια συνιστώσα του συστήματος, αλλά όλες τις πλευρές του. Ο επαρκής αναγνώστης μπορεί να παρατηρήσει ότι κατά τη διαπραγμάτευση του θέματος υπάρχουν επαναλήψεις, δηλαδή ότι η παρουσίαση της ύλης ακολουθεί, χωρίς ακρότητες, τη σπειροειδή και όχι τη γραμμική μέθοδο. Ως εκπαιδευτικός θεωρώ ότι η διάχυση του θέματος και η σπειροειδής εξέλιξή του -επανέρχομαι στα ίδια, ενώ συγχρόνως προχωράω σε υψηλότερο και ανώτερο επίπεδο διαπραγμάτευσης- συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόησή του, πράγμα που αποτελεί και στόχο της εργασίας. ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση