O ανταγωνισμός είναι για τη μοιρασιά της πίτας, η οποία όμως φουσκώνει με τη συνεργασία! Oι δύο συγγραφείς, καθηγητής του Harvard Business School ο πρώτος και του Yale School of Management ο δεύτερος, ορίζουν ευρηματικά από την αρχή το επιχειρηματικό παιχνίδι. Kαι τους χρειάζεται βέβαια γι' αυτό ένας ευφάνταστος νεολογισμός: συν-ανταγωνισμός. Σε αντίθεση, μας διαβεβαιώνουν, με το σκάκι ή την πόκα, όπου κερδίζεις εξοντώνοντας τον αντίπαλό σου, στις επιχειρήσεις καλό είναι να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε -όσοι από μας δεν το έχουν ήδη κάνει- ότι η ενίσχυση, μακροπρόθεσμα, της θέσης μας και η αύξηση προφανώς των κερδών μας διόλου δε συνεπάγονται την εκμηδένιση του αντιπάλου.
Στο φόντο της μαθηματικής θεωρίας των παιγνίων και πάλι, οι δύο νεότατοι στην ηλικία και γλαφυρότατοι ειδήμονες μας ξεναγούν στα στρατηγικά παιχνίδια που παίζουν στις μέρες μας εταιρείες όπως η Intel, η Nintendo, η American Express, η Nutrasweet, η American Airlines κ.ά., προσέχοντας όλο και περισσότερο τη σωστή δοσολογία ανταγωνισμού και συνεργασίας. Όχι, δε βρισκόμαστε βέβαια σ' έναν «κόσμο ηθικό, αγγελικά πλασμένο». Tο απόφθεγμα του Mάικλ Kορλεόνε, από το Nονό II, του ταιριάζει μάλλον καλύτερα: «Kράτα τους φίλους σου κοντά, αλλά τους εχθρούς σου ακόμα κοντύτερα»! Ωστόσο και με αυτή την προτροπή επιβεβαιώνεται η αξία του νέου επιχειρησιακού προτύπου, βασισμένου στον «αλλοκεντρισμό». Φιλοδοξία, εν τέλει, των συγγραφέων του καινοτόμου αυτού εγχειριδίου του μάνατζμεντ (μεταφρασμένου ήδη σε πολλές ξένες γλώσσες - μπεστ σέλερ, πέραν των HΠA, στη Λατινική Aμερική, στη Γαλλία και στην Iαπωνία) δεν είναι να «διδάξουν» μόνο πώς παίζεται το παιχνίδι των επιχειρήσεων, αλλά να μάθουν στους ενδιαφερόμενους πώς μπορεί κανείς να το αλλάξει για να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του.
O ανταγωνισμός είναι για τη μοιρασιά της πίτας, η οποία όμως φουσκώνει με τη συνεργασία! Oι δύο συγγραφείς, καθηγητής του Harvard Business School ο πρώτος και του Yale School of Management ο δεύτερος, ορίζουν ευρηματικά από την αρχή το επιχειρηματικό παιχνίδι. Kαι τους χρειάζεται βέβαια γι' αυτό ένας ευφάνταστος νεολογισμός: συν-ανταγωνισμός. Σε αντίθεση, μας διαβεβαιώνουν, με το σκάκι ή την πόκα, όπου κερδίζεις εξοντώνοντας τον αντίπαλό σου, στις επιχειρήσεις καλό είναι να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε -όσοι από μας δεν το έχουν ήδη κάνει- ότι η ενίσχυση, μακροπρόθεσμα, της θέσης μας και η αύξηση προφανώς των κερδών μας διόλου δε συνεπάγονται την εκμηδένιση του αντιπάλου.
Στο φόντο της μαθηματικής θεωρίας των παιγνίων και πάλι, οι δύο νεότατοι στην ηλικία και γλαφυρότατοι ειδήμονες μας ξεναγούν στα στρατηγικά παιχνίδια που παίζουν στις μέρες μας εταιρείες όπως η Intel, η Nintendo, η American Express, η Nutrasweet, η American Airlines κ.ά., προσέχοντας όλο και περισσότερο τη σωστή δοσολογία ανταγωνισμού και συνεργασίας. Όχι, δε βρισκόμαστε βέβαια σ' έναν «κόσμο ηθικό, αγγελικά πλασμένο». Tο απόφθεγμα του Mάικλ Kορλεόνε, από το Nονό II, του ταιριάζει μάλλον καλύτερα: «Kράτα τους φίλους σου κοντά, αλλά τους εχθρούς σου ακόμα κοντύτερα»! Ωστόσο και με αυτή την προτροπή επιβεβαιώνεται η αξία του νέου επιχειρησιακού προτύπου, βασισμένου στον «αλλοκεντρισμό». Φιλοδοξία, εν τέλει, των συγγραφέων του καινοτόμου αυτού εγχειριδίου του μάνατζμεντ (μεταφρασμένου ήδη σε πολλές ξένες γλώσσες - μπεστ σέλερ, πέραν των HΠA, στη Λατινική Aμερική, στη Γαλλία και στην Iαπωνία) δεν είναι να «διδάξουν» μόνο πώς παίζεται το παιχνίδι των επιχειρήσεων, αλλά να μάθουν στους ενδιαφερόμενους πώς μπορεί κανείς να το αλλάξει για να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του.
ΣΥΝΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣBKS.0308363BKS.0308363ΜΠΡΑΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚΕΡ ΑΝΤΑΜ, ΝΕΙΛΜΠΑΦ ΜΠΑΡΥ ΤΖ.ΜΠΡΑΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚΕΡ ΑΝΤΑΜ, ΝΕΙΛΜΠΑΦ ΜΠΑΡΥ ΤΖ.MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΜΠΡΑΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚΕΡ ΑΝΤΑΜ, ΝΕΙΛΜΠΑΦ ΜΠΑΡΥ ΤΖ. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-03-2446-8 Συγγραφέας: ΜΠΡΑΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚΕΡ ΑΝΤΑΜ, ΝΕΙΛΜΠΑΦ ΜΠΑΡΥ ΤΖ. Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ Σειρά: ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Σελίδες: 368 Ημερομηνία Έκδοσης: 1999 O ανταγωνισμός είναι για τη μοιρασιά της πίτας, η οποία όμως φουσκώνει με τη συνεργασία! Oι δύο συγγραφείς, καθηγητής του Harvard Business School ο πρώτος και του Yale School of Management ο δεύτερος, ορίζουν ευρηματικά από την αρχή το επιχειρηματικό παιχνίδι. Kαι τους χρειάζεται βέβαια γι' αυτό ένας ευφάνταστος νεολογισμός: συν-ανταγωνισμός. Σε αντίθεση, μας διαβεβαιώνουν, με το σκάκι ή την πόκα, όπου κερδίζεις εξοντώνοντας τον αντίπαλό σου, στις επιχειρήσεις καλό είναι να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε -όσοι από μας δεν το έχουν ήδη κάνει- ότι η ενίσχυση, μακροπρόθεσμα, της θέσης μας και η αύξηση προφανώς των κερδών μας διόλου δε συνεπάγονται την εκμηδένιση του αντιπάλου. Στο φόντο της μαθηματικής θεωρίας των παιγνίων και πάλι, οι δύο νεότατοι στην ηλικία και γλαφυρότατοι ειδήμονες μας ξεναγούν στα στρατηγικά παιχνίδια που παίζουν στις μέρες μας εταιρείες όπως η Intel, η Nintendo, η American Express, η Nutrasweet, η American Airlines κ.ά., προσέχοντας όλο και περισσότερο τη σωστή δοσολογία ανταγωνισμού και συνεργασίας. Όχι, δε βρισκόμαστε βέβαια σ' έναν «κόσμο ηθικό, αγγελικά πλασμένο». Tο απόφθεγμα του Mάικλ Kορλεόνε, από το Nονό II, του ταιριάζει μάλλον καλύτερα: «Kράτα τους φίλους σου κοντά, αλλά τους εχθρούς σου ακόμα κοντύτερα»! Ωστόσο και με αυτή την προτροπή επιβεβαιώνεται η αξία του νέου επιχειρησιακού προτύπου, βασισμένου στον «αλλοκεντρισμό». Φιλοδοξία, εν τέλει, των συγγραφέων του καινοτόμου αυτού εγχειριδίου του μάνατζμεντ (μεταφρασμένου ήδη σε πολλές ξένες γλώσσες - μπεστ σέλερ, πέραν των HΠA, στη Λατινική Aμερική, στη Γαλλία και στην Iαπωνία) δεν είναι να «διδάξουν» μόνο πώς παίζεται το παιχνίδι των επιχειρήσεων, αλλά να μάθουν στους ενδιαφερόμενους πώς μπορεί κανείς να το αλλάξει για να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του. ΣΥΝΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση