ISBN: 978-618-5036-12-6 Συγγραφέας: ΝΤΑΡΠΙ ΝΤΕΝΙΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Μετάφραση: ΖΑΡΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ Σελίδες: 416 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2014 ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Στην παρούσα νέα έκδοση έχουν συμπεριληφθεί βελτιώσεις και συμπληρώσεις στις οποίες συνέβαλαν τα μέγιστα οι επαφές με σπουδαστές και με επαγγελματίες του κλάδου του μάρκετινγκ. Αυτό τον στόχο της παρούσας τρίτης έκδοσης του βιβλίου ανέλαβενα τον υλοποιήσει, μόνος πλέον, ο ένας από τους αρχικούς συγγραφείς, ο Denis Darpy. Βέβαια, θερμές ευχαριστίες οφείλονται και στον Pierre Volle. Το καινούργιο που φέρνει αυτή η τρίτη έκδοση είναι η πιο προσεγμένη διάρθρωση των κεφαλαίων καθώς και το γεγονός ότι λαμβάνονται υπόψη οι πλέον πρόσφατες βιβλιογραφικές αναφορές. Η εισαγωγή των προηγούμενων εκδόσεων έγινε αυτόνομο κεφάλαιο, στο οποίο προστέθηκε μια καινούργια πρώτη ενότητα η οποία πραγματεύεται την κρίση των ημερών μας, μια κρίση κοινωνική εντός της οποίας τα κάθε είδους ορόσημα εμφανίζονται να είναι ασταθή. Ποια είναι η θέση της κατανάλωσης στη σημερινή κοινωνία; Αυτή ακριβώς η προβληματική σχετικά με τη σύγχρονη κοινωνία μάς οδήγησε στο να αφιερώσουμε και ένα κεφάλαιο στα φαινόμενα των κοινωνικών ομάδων, των σύγχρονων καταναλωτικών «φυλών» και της κουλτούρας.
|