To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
 
 
 
   
 
symperifora toy katanaloti photo

symperifora toy katanaloti photo


ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

BKS.0043088      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΝΤΑΡΠΙ ΝΤΕΝΙΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.29.86 €
μόνο26.87 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5036-12-6
Συγγραφέας: ΝΤΑΡΠΙ ΝΤΕΝΙΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Μετάφραση: ΖΑΡΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Σελίδες: 416
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2014

ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Στην παρούσα νέα έκδοση έχουν συμπεριληφθεί βελτιώσεις και συμπληρώσεις στις οποίες συνέβαλαν τα μέγιστα οι επαφές με σπουδαστές και με επαγγελματίες του κλάδου του μάρκετινγκ. Αυτό τον στόχο της παρούσας τρίτης έκδοσης του βιβλίου ανέλαβενα τον υλοποιήσει, μόνος πλέον, ο ένας από τους αρχικούς συγγραφείς, ο Denis Darpy. Βέβαια, θερμές ευχαριστίες οφείλονται και στον Pierre Volle.

Το καινούργιο που φέρνει αυτή η τρίτη έκδοση είναι η πιο προσεγμένη διάρθρωση των κεφαλαίων καθώς και το γεγονός ότι λαμβάνονται υπόψη οι πλέον πρόσφατες βιβλιογραφικές αναφορές.

Η εισαγωγή των προηγούμενων εκδόσεων έγινε αυτόνομο κεφάλαιο, στο οποίο προστέθηκε μια καινούργια πρώτη ενότητα η οποία πραγματεύεται την κρίση των ημερών μας, μια κρίση κοινωνική εντός της οποίας τα κάθε είδους ορόσημα εμφανίζονται να είναι ασταθή. Ποια είναι η θέση της κατανάλωσης στη σημερινή κοινωνία; Αυτή ακριβώς η προβληματική σχετικά με τη σύγχρονη κοινωνία μάς οδήγησε στο να αφιερώσουμε και ένα κεφάλαιο στα φαινόμενα των κοινωνικών ομάδων, των σύγχρονων καταναλωτικών «φυλών» και της κουλτούρας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (BKS.0043088)
symperifora toy katanaloti photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 29.86 € μόνο 26.87
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΝΤΑΡΠΙ ΝΤΕΝΙΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-618-5036-12-6
Συγγραφέας: ΝΤΑΡΠΙ ΝΤΕΝΙΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Μετάφραση: ΖΑΡΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Σελίδες: 416
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2014

ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Στην παρούσα νέα έκδοση έχουν συμπεριληφθεί βελτιώσεις και συμπληρώσεις στις οποίες συνέβαλαν τα μέγιστα οι επαφές με σπουδαστές και με επαγγελματίες του κλάδου του μάρκετινγκ. Αυτό τον στόχο της παρούσας τρίτης έκδοσης του βιβλίου ανέλαβενα τον υλοποιήσει, μόνος πλέον, ο ένας από τους αρχικούς συγγραφείς, ο Denis Darpy. Βέβαια, θερμές ευχαριστίες οφείλονται και στον Pierre Volle.

Το καινούργιο που φέρνει αυτή η τρίτη έκδοση είναι η πιο προσεγμένη διάρθρωση των κεφαλαίων καθώς και το γεγονός ότι λαμβάνονται υπόψη οι πλέον πρόσφατες βιβλιογραφικές αναφορές.

Η εισαγωγή των προηγούμενων εκδόσεων έγινε αυτόνομο κεφάλαιο, στο οποίο προστέθηκε μια καινούργια πρώτη ενότητα η οποία πραγματεύεται την κρίση των ημερών μας, μια κρίση κοινωνική εντός της οποίας τα κάθε είδους ορόσημα εμφανίζονται να είναι ασταθή. Ποια είναι η θέση της κατανάλωσης στη σημερινή κοινωνία; Αυτή ακριβώς η προβληματική σχετικά με τη σύγχρονη κοινωνία μάς οδήγησε στο να αφιερώσουμε και ένα κεφάλαιο στα φαινόμενα των κοινωνικών ομάδων, των σύγχρονων καταναλωτικών «φυλών» και της κουλτούρας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ BKS.0043088 BKS.0043088 ΝΤΑΡΠΙ ΝΤΕΝΙΣ ΝΤΑΡΠΙ ΝΤΕΝΙΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΝΤΑΡΠΙ ΝΤΕΝΙΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-5036-12-6 Συγγραφέας: ΝΤΑΡΠΙ ΝΤΕΝΙΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Μετάφραση: ΖΑΡΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ Σελίδες: 416 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2014 ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Στην παρούσα νέα έκδοση έχουν συμπεριληφθεί βελτιώσεις και συμπληρώσεις στις οποίες συνέβαλαν τα μέγιστα οι επαφές με σπουδαστές και με επαγγελματίες του κλάδου του μάρκετινγκ. Αυτό τον στόχο της παρούσας τρίτης έκδοσης του βιβλίου ανέλαβενα τον υλοποιήσει, μόνος πλέον, ο ένας από τους αρχικούς συγγραφείς, ο Denis Darpy. Βέβαια, θερμές ευχαριστίες οφείλονται και στον Pierre Volle. Το καινούργιο που φέρνει αυτή η τρίτη έκδοση είναι η πιο προσεγμένη διάρθρωση των κεφαλαίων καθώς και το γεγονός ότι λαμβάνονται υπόψη οι πλέον πρόσφατες βιβλιογραφικές αναφορές. Η εισαγωγή των προηγούμενων εκδόσεων έγινε αυτόνομο κεφάλαιο, στο οποίο προστέθηκε μια καινούργια πρώτη ενότητα η οποία πραγματεύεται την κρίση των ημερών μας, μια κρίση κοινωνική εντός της οποίας τα κάθε είδους ορόσημα εμφανίζονται να είναι ασταθή. Ποια είναι η θέση της κατανάλωσης στη σημερινή κοινωνία; Αυτή ακριβώς η προβληματική σχετικά με τη σύγχρονη κοινωνία μάς οδήγησε στο να αφιερώσουμε και ένα κεφάλαιο στα φαινόμενα των κοινωνικών ομάδων, των σύγχρονων καταναλωτικών «φυλών» και της κουλτούρας.
24.18
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή