ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Δεν υπήρχε ποτέ μεγαλύτερη ανάγκη, για τους σχεδιαστές διαδραστικότητας να αναπτύξουν τεχνολογίες διαδραστικότητας τόσο για την σημερινή γενιά, όσο και για τις επόμενες. Για να το επιτύχουν θα χρειαστεί να έχουν ένα σύνολο δεξιοτήτων από διάφορους κλάδους, όπως ψυχολογία, αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή, σχεδίαση για το Web, επιστήμη των υπολογιστών, πληροφοριακά συστήματα και διασκέδαση.
Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια διεπιστημονική, πρακτική και επικεντρωμένη στις διεργασίες προσέγγιση, που παρουσιάζει όχι μόνο τις αρχές που πρέπει να εφαρμόζονται στην σχεδίαση διαδραστικότητας, αλλά κυρίως , πώς αυτές οι αρχές πρέπει να εφαρμοστούν. Υιοθετώντας μια φιλική προσέγγιση, το βιβλίο εστιάζεται στο πώς μπορούν να σχεδιαστούν διαδραστικά προϊόντα, τα οποία εμπλουτίζουν και διευρύνουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν, αλληλεπιδρούν και εργάζονται.
Η τρίτη έκδοση αυτού του ευπώλητου βιβλίου έχει ενημερωθεί πλήρως ώστε να αντανακλά την δυναμική φύση του κλάδου και περιλαμβάνει:
Ολοκαίνουρια παραδείγματα, που επιδεικνύουν όχι μόνο τεχνικά, αλλά και κοινωνικά και ηθικά ζητήματα.
Κεφάλαια, τα οποία έχουν αναθεωρηθεί πλήρως για να αντανακλούν τις νέες τεχνολογίες και τις νέες συσκευές, περιλαμβανομένου νέου υλικού για τεχνολογίες κοινωνικών μέσων.
Ένα σύνολο νέων συνεντεύξεων με ειδικούς στον τομέα της Διαδραστικότητας Ανθρώπου-Υπολογιστή, οι οποίοι εμπλέκονται σε καινοτόμο έρευνα, σχεδίαση στην αιχμή της τεχνολογίας και σύγχρονες πρακτικές.
Πολλές νέες εικόνες και μελέτες περιπτώσεων.
Το βιβλίο Σχεδίαση Διαδραστικότητας είναι δημοφιλές τόσο ανάμεσα στους σπουδαστές, όσο και στους επαγγελματίες. Είναι το ιδανικό βοήθημα για εκμάθηση των διεπιστημονικών δεξιοτήτων που απαιτούνται για σχεδίαση διαδραστικότητας, αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή, σχεδίαση πληροφοριών, σχεδίαση για το Web και πανταχού παρούσα υπολογιστική. Το βιβλίο συνοδεύεται και συμπληρώνεται από μια εκτεταμένη ιστοθέση (www.id-book.com), η οποία περιέχει πρόσθετο εκπαιδευτικό υλικό και υλικό εκμάθησης, που περιλαμβάνουν διαφάνειες για κάθε κεφάλαιο, σχόλια για τις δραστηριότητες των κεφαλαίων και αρκετές μελέτες περιπτώσεων, που έχουν γραφεί από ερευνητές και σχεδιαστές.
ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Δεν υπήρχε ποτέ μεγαλύτερη ανάγκη, για τους σχεδιαστές διαδραστικότητας να αναπτύξουν τεχνολογίες διαδραστικότητας τόσο για την σημερινή γενιά, όσο και για τις επόμενες. Για να το επιτύχουν θα χρειαστεί να έχουν ένα σύνολο δεξιοτήτων από διάφορους κλάδους, όπως ψυχολογία, αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή, σχεδίαση για το Web, επιστήμη των υπολογιστών, πληροφοριακά συστήματα και διασκέδαση.
Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια διεπιστημονική, πρακτική και επικεντρωμένη στις διεργασίες προσέγγιση, που παρουσιάζει όχι μόνο τις αρχές που πρέπει να εφαρμόζονται στην σχεδίαση διαδραστικότητας, αλλά κυρίως , πώς αυτές οι αρχές πρέπει να εφαρμοστούν. Υιοθετώντας μια φιλική προσέγγιση, το βιβλίο εστιάζεται στο πώς μπορούν να σχεδιαστούν διαδραστικά προϊόντα, τα οποία εμπλουτίζουν και διευρύνουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν, αλληλεπιδρούν και εργάζονται.
Η τρίτη έκδοση αυτού του ευπώλητου βιβλίου έχει ενημερωθεί πλήρως ώστε να αντανακλά την δυναμική φύση του κλάδου και περιλαμβάνει:
Ολοκαίνουρια παραδείγματα, που επιδεικνύουν όχι μόνο τεχνικά, αλλά και κοινωνικά και ηθικά ζητήματα.
Κεφάλαια, τα οποία έχουν αναθεωρηθεί πλήρως για να αντανακλούν τις νέες τεχνολογίες και τις νέες συσκευές, περιλαμβανομένου νέου υλικού για τεχνολογίες κοινωνικών μέσων.
Ένα σύνολο νέων συνεντεύξεων με ειδικούς στον τομέα της Διαδραστικότητας Ανθρώπου-Υπολογιστή, οι οποίοι εμπλέκονται σε καινοτόμο έρευνα, σχεδίαση στην αιχμή της τεχνολογίας και σύγχρονες πρακτικές.
Πολλές νέες εικόνες και μελέτες περιπτώσεων.
Το βιβλίο Σχεδίαση Διαδραστικότητας είναι δημοφιλές τόσο ανάμεσα στους σπουδαστές, όσο και στους επαγγελματίες. Είναι το ιδανικό βοήθημα για εκμάθηση των διεπιστημονικών δεξιοτήτων που απαιτούνται για σχεδίαση διαδραστικότητας, αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή, σχεδίαση πληροφοριών, σχεδίαση για το Web και πανταχού παρούσα υπολογιστική. Το βιβλίο συνοδεύεται και συμπληρώνεται από μια εκτεταμένη ιστοθέση (www.id-book.com), η οποία περιέχει πρόσθετο εκπαιδευτικό υλικό και υλικό εκμάθησης, που περιλαμβάνουν διαφάνειες για κάθε κεφάλαιο, σχόλια για τις δραστηριότητες των κεφαλαίων και αρκετές μελέτες περιπτώσεων, που έχουν γραφεί από ερευνητές και σχεδιαστές.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣBKS.0012758BKS.0012758ΡΟΤΖΕΡΣ ΥΒΟΝ, ΣΑΡΠ ΕΛΕΝ, ΠΡΙΣ ΤΖΕΝΝΥΡΟΤΖΕΡΣ ΥΒΟΝ, ΣΑΡΠ ΕΛΕΝ, ΠΡΙΣ ΤΖΕΝΝΥΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΚατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ •ΡΟΤΖΕΡΣ ΥΒΟΝ, ΣΑΡΠ ΕΛΕΝ, ΠΡΙΣ ΤΖΕΝΝΥ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ISBN: 978-960-512-650-6 Συγγραφέας: ΡΟΤΖΕΡΣ ΥΒΟΝ, ΣΑΡΠ ΕΛΕΝ, ΠΡΙΣ ΤΖΕΝΝΥ Εκδοτικός οίκος: ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ. Σελίδες: 592 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2013 ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Δεν υπήρχε ποτέ μεγαλύτερη ανάγκη, για τους σχεδιαστές διαδραστικότητας να αναπτύξουν τεχνολογίες διαδραστικότητας τόσο για την σημερινή γενιά, όσο και για τις επόμενες. Για να το επιτύχουν θα χρειαστεί να έχουν ένα σύνολο δεξιοτήτων από διάφορους κλάδους, όπως ψυχολογία, αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή, σχεδίαση για το Web, επιστήμη των υπολογιστών, πληροφοριακά συστήματα και διασκέδαση. Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια διεπιστημονική, πρακτική και επικεντρωμένη στις διεργασίες προσέγγιση, που παρουσιάζει όχι μόνο τις αρχές που πρέπει να εφαρμόζονται στην σχεδίαση διαδραστικότητας, αλλά κυρίως , πώς αυτές οι αρχές πρέπει να εφαρμοστούν. Υιοθετώντας μια φιλική προσέγγιση, το βιβλίο εστιάζεται στο πώς μπορούν να σχεδιαστούν διαδραστικά προϊόντα, τα οποία εμπλουτίζουν και διευρύνουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν, αλληλεπιδρούν και εργάζονται. Η τρίτη έκδοση αυτού του ευπώλητου βιβλίου έχει ενημερωθεί πλήρως ώστε να αντανακλά την δυναμική φύση του κλάδου και περιλαμβάνει: Ολοκαίνουρια παραδείγματα, που επιδεικνύουν όχι μόνο τεχνικά, αλλά και κοινωνικά και ηθικά ζητήματα. Κεφάλαια, τα οποία έχουν αναθεωρηθεί πλήρως για να αντανακλούν τις νέες τεχνολογίες και τις νέες συσκευές, περιλαμβανομένου νέου υλικού για τεχνολογίες κοινωνικών μέσων. Ένα σύνολο νέων συνεντεύξεων με ειδικούς στον τομέα της Διαδραστικότητας Ανθρώπου-Υπολογιστή, οι οποίοι εμπλέκονται σε καινοτόμο έρευνα, σχεδίαση στην αιχμή της τεχνολογίας και σύγχρονες πρακτικές. Πολλές νέες εικόνες και μελέτες περιπτώσεων. Το βιβλίο Σχεδίαση Διαδραστικότητας είναι δημοφιλές τόσο ανάμεσα στους σπουδαστές, όσο και στους επαγγελματίες. Είναι το ιδανικό βοήθημα για εκμάθηση των διεπιστημονικών δεξιοτήτων που απαιτούνται για σχεδίαση διαδραστικότητας, αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή, σχεδίαση πληροφοριών, σχεδίαση για το Web και πανταχού παρούσα υπολογιστική. Το βιβλίο συνοδεύεται και συμπληρώνεται από μια εκτεταμένη ιστοθέση (www.id-book.com), η οποία περιέχει πρόσθετο εκπαιδευτικό υλικό και υλικό εκμάθησης, που περιλαμβάνουν διαφάνειες για κάθε κεφάλαιο, σχόλια για τις δραστηριότητες των κεφαλαίων και αρκετές μελέτες περιπτώσεων, που έχουν γραφεί από ερευνητές και σχεδιαστές. ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση