To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Χόμπυ • Σπορ > ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
 
 
 
   
 
stratigiko marketingk toy athlitismoy kai tis athlitikis anapsyxis photo

stratigiko marketingk toy athlitismoy kai tis athlitikis anapsyxis photo


ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ

BKS.0976027      
ΚατηγορίαΧΟΜΠΥ-ΣΠΟΡ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΧΟΜΠΥ-ΣΠΟΡ
ΥποκατηγορίαΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.30.57 €
μόνο27.51 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-8410-53-4
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΤΕΛΕΘΡΙΟΝ
Σελίδες: 400
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2007

Το Στρατηγικό Αθλητικό Μάρκετινγκ είναι ένα περιεκτικό εργαλείο για τους σπουδαστές της αθλητικής διοίκησης, καθώς επίσης και για τους εν ενεργεία αθλητικούς μάνατζερ. Ενσωματώνοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος με την παραδοσιακή θεωρία του μάρκετινγκ, παρουσιάζει ένα πρότυπο του στρατηγικού αθλητικού μάρκετινγκ, αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές αγορές για τον αθλητισμό: συμμετέχοντες, θεατές, χορηγοί, οπαδοί.

Οι περιπτωσιολογικές μελέτες και οι αθλητικές απόψεις, επιλεγμένες από παραδείγματα του διεθνούς αθλητισμού, επεξηγούν τα μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αθλητικού μάρκετινγκ και αναδεικνύουν το βιβλίο αυτό σε ένα πρακτικό εργαλείο και ένα θεωρητικό οδηγό του αθλητικού μάρκετινγκ διεθνώς.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΧΟΜΠΥ-ΣΠΟΡ

Last viewed
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ (BKS.0976027)
stratigiko marketingk toy athlitismoy kai tis athlitikis anapsyxis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 30.57 € μόνο 27.51
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΧΟΜΠΥ-ΣΠΟΡ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΧΟΜΠΥ-ΣΠΟΡ

ISBN: 978-960-8410-53-4
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΤΕΛΕΘΡΙΟΝ
Σελίδες: 400
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2007

Το Στρατηγικό Αθλητικό Μάρκετινγκ είναι ένα περιεκτικό εργαλείο για τους σπουδαστές της αθλητικής διοίκησης, καθώς επίσης και για τους εν ενεργεία αθλητικούς μάνατζερ. Ενσωματώνοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος με την παραδοσιακή θεωρία του μάρκετινγκ, παρουσιάζει ένα πρότυπο του στρατηγικού αθλητικού μάρκετινγκ, αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές αγορές για τον αθλητισμό: συμμετέχοντες, θεατές, χορηγοί, οπαδοί.

Οι περιπτωσιολογικές μελέτες και οι αθλητικές απόψεις, επιλεγμένες από παραδείγματα του διεθνούς αθλητισμού, επεξηγούν τα μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αθλητικού μάρκετινγκ και αναδεικνύουν το βιβλίο αυτό σε ένα πρακτικό εργαλείο και ένα θεωρητικό οδηγό του αθλητικού μάρκετινγκ διεθνώς.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ BKS.0976027 BKS.0976027 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΧΟΜΠΥ-ΣΠΟΡ Κατηγορία: ΧΟΜΠΥ-ΣΠΟΡ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΧΟΜΠΥ-ΣΠΟΡ ISBN: 978-960-8410-53-4 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΤΕΛΕΘΡΙΟΝ Σελίδες: 400 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2007 Το Στρατηγικό Αθλητικό Μάρκετινγκ είναι ένα περιεκτικό εργαλείο για τους σπουδαστές της αθλητικής διοίκησης, καθώς επίσης και για τους εν ενεργεία αθλητικούς μάνατζερ. Ενσωματώνοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος με την παραδοσιακή θεωρία του μάρκετινγκ, παρουσιάζει ένα πρότυπο του στρατηγικού αθλητικού μάρκετινγκ, αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές αγορές για τον αθλητισμό: συμμετέχοντες, θεατές, χορηγοί, οπαδοί. Οι περιπτωσιολογικές μελέτες και οι αθλητικές απόψεις, επιλεγμένες από παραδείγματα του διεθνούς αθλητισμού, επεξηγούν τα μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αθλητικού μάρκετινγκ και αναδεικνύουν το βιβλίο αυτό σε ένα πρακτικό εργαλείο και ένα θεωρητικό οδηγό του αθλητικού μάρκετινγκ διεθνώς.
24.76
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή