Η πανδημία ανέδειξε και δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στους περισσότερους τομείς της οικονομίας, στη διακυβέρνηση σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο, καθώς και στην κοινωνική ζωή. Παράλληλα, υπήρξε καταλύτης στην ταχύτερη υιοθέτηση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, ώστε να συνεχισθεί η οικονομική και κοινωνική ζωή. Ο περιορισμός των μετακινήσεων και η κοινωνική αποστασιοποίηση επέβαλαν, μεταξύ άλλων, την τηλεργασία και τηλεκπαίδευση, καθώς και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Αντίστοιχα, η διατάραξη των αλυσίδων εφοδιασμού, οι απότομες αυξομειώσεις της ζήτησης και η αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών έδειξαν πως οι επιχειρήσεις χρειάζεται να επενδύσουν στην ψηφιοποίησή τους, σε στρατηγικές που εξασφαλίζουν ευελιξία, καινοτομία και βιωσιμότητα, όπως και στην καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων.
Σκοπός αυτού του βιβλίου είναι η ανάλυση των προβλημάτων και προκλήσεων που προκάλεσε η πανδημία σε βασικούς τομείς της επιχειρηματικής ζωής, στη δημόσια διακυβέρνηση και στην κοινωνική ζωή. Με επίγνωση πως η μετά-Covid εποχή θα είναι διαφορετική, το βιβλίο προτείνει σειρά δράσεων, πρακτικών και στρατηγικών προς τις επιχειρήσεις και τους φορείς δημόσιας πολιτικής, που χρειάζεται να συνεργαστούν, ώστε να έλθει η ανάκαμψη από τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας.
Τα κεφάλαια κατανέμονται σε δύο μέρη:Το πρώτο μέρος αφορά στους βασικούς τομείς της οικονομίας, κοινωνίας, επιχειρηματικότητας και δημόσιας διοίκησης που επηρεάστηκαν από την πανδημία. Αναλύονται οι προκλήσεις και προτείνονται λύσεις για: τη βιομηχανία στο πλαίσιο της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης, την εφοδιαστική αλυσίδα, το λιανεμπόριο, τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τη δημόσια διακυβέρνηση και την καινοτομία και επιχειρηματικότητα.
Το δεύτερο μέρος αφορά στις νέες πρακτικές, δράσεις και στρατηγικές που αναπτύχθηκαν για να συνεχισθεί η οικονομική και κοινωνική ζωή στο πλαίσιο μιας νέας κανονικότητας. Αναλύονται οι προκλήσεις και προτείνονται λύσεις για: τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, το ηλεκτρονικό εμπόριο, την τηλεργασία, την τηλεκπαίδευση και τη διαχείριση του λειτουργικού κινδύνου.
Το βιβλίο αποτελεί συνέχεια μελέτης από το Ερευνητικό Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών τον Οκτώβριο 2020 που αφορούσε στην αξιοποίηση των ερευνητικών αποτελεσμάτων και της τεχνογνωσίας των ερευνητών του για τη διατύπωση προτάσεων λύσεων προς τις επιχειρήσεις και τους δημόσιους φορείς με στόχο την ανάκαμψη από την πανδημία.
Η πανδημία ανέδειξε και δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στους περισσότερους τομείς της οικονομίας, στη διακυβέρνηση σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο, καθώς και στην κοινωνική ζωή. Παράλληλα, υπήρξε καταλύτης στην ταχύτερη υιοθέτηση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, ώστε να συνεχισθεί η οικονομική και κοινωνική ζωή. Ο περιορισμός των μετακινήσεων και η κοινωνική αποστασιοποίηση επέβαλαν, μεταξύ άλλων, την τηλεργασία και τηλεκπαίδευση, καθώς και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Αντίστοιχα, η διατάραξη των αλυσίδων εφοδιασμού, οι απότομες αυξομειώσεις της ζήτησης και η αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών έδειξαν πως οι επιχειρήσεις χρειάζεται να επενδύσουν στην ψηφιοποίησή τους, σε στρατηγικές που εξασφαλίζουν ευελιξία, καινοτομία και βιωσιμότητα, όπως και στην καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων.
Σκοπός αυτού του βιβλίου είναι η ανάλυση των προβλημάτων και προκλήσεων που προκάλεσε η πανδημία σε βασικούς τομείς της επιχειρηματικής ζωής, στη δημόσια διακυβέρνηση και στην κοινωνική ζωή. Με επίγνωση πως η μετά-Covid εποχή θα είναι διαφορετική, το βιβλίο προτείνει σειρά δράσεων, πρακτικών και στρατηγικών προς τις επιχειρήσεις και τους φορείς δημόσιας πολιτικής, που χρειάζεται να συνεργαστούν, ώστε να έλθει η ανάκαμψη από τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας.
Τα κεφάλαια κατανέμονται σε δύο μέρη:Το πρώτο μέρος αφορά στους βασικούς τομείς της οικονομίας, κοινωνίας, επιχειρηματικότητας και δημόσιας διοίκησης που επηρεάστηκαν από την πανδημία. Αναλύονται οι προκλήσεις και προτείνονται λύσεις για: τη βιομηχανία στο πλαίσιο της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης, την εφοδιαστική αλυσίδα, το λιανεμπόριο, τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τη δημόσια διακυβέρνηση και την καινοτομία και επιχειρηματικότητα.
Το δεύτερο μέρος αφορά στις νέες πρακτικές, δράσεις και στρατηγικές που αναπτύχθηκαν για να συνεχισθεί η οικονομική και κοινωνική ζωή στο πλαίσιο μιας νέας κανονικότητας. Αναλύονται οι προκλήσεις και προτείνονται λύσεις για: τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, το ηλεκτρονικό εμπόριο, την τηλεργασία, την τηλεκπαίδευση και τη διαχείριση του λειτουργικού κινδύνου.
Το βιβλίο αποτελεί συνέχεια μελέτης από το Ερευνητικό Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών τον Οκτώβριο 2020 που αφορούσε στην αξιοποίηση των ερευνητικών αποτελεσμάτων και της τεχνογνωσίας των ερευνητών του για τη διατύπωση προτάσεων λύσεων προς τις επιχειρήσεις και τους δημόσιους φορείς με στόχο την ανάκαμψη από την πανδημία.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑBKS.0363768BKS.0363768ΣΎΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΎΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΎΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-08-0880-3 Συγγραφέας: ΣΎΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. Σελίδες: 200 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2021 Η πανδημία ανέδειξε και δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στους περισσότερους τομείς της οικονομίας, στη διακυβέρνηση σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο, καθώς και στην κοινωνική ζωή. Παράλληλα, υπήρξε καταλύτης στην ταχύτερη υιοθέτηση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, ώστε να συνεχισθεί η οικονομική και κοινωνική ζωή. Ο περιορισμός των μετακινήσεων και η κοινωνική αποστασιοποίηση επέβαλαν, μεταξύ άλλων, την τηλεργασία και τηλεκπαίδευση, καθώς και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Αντίστοιχα, η διατάραξη των αλυσίδων εφοδιασμού, οι απότομες αυξομειώσεις της ζήτησης και η αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών έδειξαν πως οι επιχειρήσεις χρειάζεται να επενδύσουν στην ψηφιοποίησή τους, σε στρατηγικές που εξασφαλίζουν ευελιξία, καινοτομία και βιωσιμότητα, όπως και στην καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων. Σκοπός αυτού του βιβλίου είναι η ανάλυση των προβλημάτων και προκλήσεων που προκάλεσε η πανδημία σε βασικούς τομείς της επιχειρηματικής ζωής, στη δημόσια διακυβέρνηση και στην κοινωνική ζωή. Με επίγνωση πως η μετά-Covid εποχή θα είναι διαφορετική, το βιβλίο προτείνει σειρά δράσεων, πρακτικών και στρατηγικών προς τις επιχειρήσεις και τους φορείς δημόσιας πολιτικής, που χρειάζεται να συνεργαστούν, ώστε να έλθει η ανάκαμψη από τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας. Τα κεφάλαια κατανέμονται σε δύο μέρη:Το πρώτο μέρος αφορά στους βασικούς τομείς της οικονομίας, κοινωνίας, επιχειρηματικότητας και δημόσιας διοίκησης που επηρεάστηκαν από την πανδημία. Αναλύονται οι προκλήσεις και προτείνονται λύσεις για: τη βιομηχανία στο πλαίσιο της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης, την εφοδιαστική αλυσίδα, το λιανεμπόριο, τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τη δημόσια διακυβέρνηση και την καινοτομία και επιχειρηματικότητα. Το δεύτερο μέρος αφορά στις νέες πρακτικές, δράσεις και στρατηγικές που αναπτύχθηκαν για να συνεχισθεί η οικονομική και κοινωνική ζωή στο πλαίσιο μιας νέας κανονικότητας. Αναλύονται οι προκλήσεις και προτείνονται λύσεις για: τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, το ηλεκτρονικό εμπόριο, την τηλεργασία, την τηλεκπαίδευση και τη διαχείριση του λειτουργικού κινδύνου. Το βιβλίο αποτελεί συνέχεια μελέτης από το Ερευνητικό Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών τον Οκτώβριο 2020 που αφορούσε στην αξιοποίηση των ερευνητικών αποτελεσμάτων και της τεχνογνωσίας των ερευνητών του για τη διατύπωση προτάσεων λύσεων προς τις επιχειρήσεις και τους δημόσιους φορείς με στόχο την ανάκαμψη από την πανδημία. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση