To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΖΙΚΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
 
 
 
   
 
psyxologia ton mazikon epikoinonion photo

psyxologia ton mazikon epikoinonion photo


ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΖΙΚΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

BKS.0544020      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.14.01 €
μόνο12.61 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-01-1722-6
Συγγραφέας: ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 288
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2016

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια πρωτότυπη προσπάθεια συστηματικής καταγραφής και, όπου κάτι τέτοιο είναι δυνατόν, συνάρθρωσης των διαφορετικών (και συχνά αποκλινουσών) ψυχοκοινωνικών προσεγγίσεων των μαζικών επικοινωνιών. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο κοινωνικό πρόσωπο, το οποίο μπορεί να ιδωθεί ως μέρος μιας μάζας, ως τμήμα ενός ακροατηρίου, ως μέλος μιας ομάδας, μιας παρέας ή μιας δυάδας. Αυτά συνεπάγονται διαφορετικά πράγματα για τον τρόπο που "σκέφτεται", "αισθάνεται" ή "αντιδρά", που συμμετέχει (σιωπηλά ή μη) στον μικρο- ή μακρο- κοινωνικό του περίγυρο και που τοποθετείται στον (εσωτερικό και εξωτερικό) κόσμο του.

Η κοινωνική επικοινωνία (διαπροσωπική αλλά και διαμεσολαβημένη) είναι εντέλει ο ατομικός και κοινωνικός μας κόσμος, με τους γνωστικούς και τους κοινωνικούς του καταναγκασμούς ως προς τις νοηματοδοτήσεις του, τις (ρητές ή μη) αναπαραστάσεις και ιδεολογίας του, τις ("αθώες" και "δημιουργικές" ή μη) συμβολικές πρακτικές που τον συνθέτουν και τον διέπουν.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΖΙΚΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (BKS.0544020)
psyxologia ton mazikon epikoinonion photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 14.01 € μόνο 12.61
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-01-1722-6
Συγγραφέας: ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 288
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2016

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια πρωτότυπη προσπάθεια συστηματικής καταγραφής και, όπου κάτι τέτοιο είναι δυνατόν, συνάρθρωσης των διαφορετικών (και συχνά αποκλινουσών) ψυχοκοινωνικών προσεγγίσεων των μαζικών επικοινωνιών. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο κοινωνικό πρόσωπο, το οποίο μπορεί να ιδωθεί ως μέρος μιας μάζας, ως τμήμα ενός ακροατηρίου, ως μέλος μιας ομάδας, μιας παρέας ή μιας δυάδας. Αυτά συνεπάγονται διαφορετικά πράγματα για τον τρόπο που "σκέφτεται", "αισθάνεται" ή "αντιδρά", που συμμετέχει (σιωπηλά ή μη) στον μικρο- ή μακρο- κοινωνικό του περίγυρο και που τοποθετείται στον (εσωτερικό και εξωτερικό) κόσμο του.

Η κοινωνική επικοινωνία (διαπροσωπική αλλά και διαμεσολαβημένη) είναι εντέλει ο ατομικός και κοινωνικός μας κόσμος, με τους γνωστικούς και τους κοινωνικούς του καταναγκασμούς ως προς τις νοηματοδοτήσεις του, τις (ρητές ή μη) αναπαραστάσεις και ιδεολογίας του, τις ("αθώες" και "δημιουργικές" ή μη) συμβολικές πρακτικές που τον συνθέτουν και τον διέπουν.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΖΙΚΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ BKS.0544020 BKS.0544020 ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-01-1722-6 Συγγραφέας: ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Σελίδες: 288 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2016 Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια πρωτότυπη προσπάθεια συστηματικής καταγραφής και, όπου κάτι τέτοιο είναι δυνατόν, συνάρθρωσης των διαφορετικών (και συχνά αποκλινουσών) ψυχοκοινωνικών προσεγγίσεων των μαζικών επικοινωνιών. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο κοινωνικό πρόσωπο, το οποίο μπορεί να ιδωθεί ως μέρος μιας μάζας, ως τμήμα ενός ακροατηρίου, ως μέλος μιας ομάδας, μιας παρέας ή μιας δυάδας. Αυτά συνεπάγονται διαφορετικά πράγματα για τον τρόπο που "σκέφτεται", "αισθάνεται" ή "αντιδρά", που συμμετέχει (σιωπηλά ή μη) στον μικρο- ή μακρο- κοινωνικό του περίγυρο και που τοποθετείται στον (εσωτερικό και εξωτερικό) κόσμο του. Η κοινωνική επικοινωνία (διαπροσωπική αλλά και διαμεσολαβημένη) είναι εντέλει ο ατομικός και κοινωνικός μας κόσμος, με τους γνωστικούς και τους κοινωνικούς του καταναγκασμούς ως προς τις νοηματοδοτήσεις του, τις (ρητές ή μη) αναπαραστάσεις και ιδεολογίας του, τις ("αθώες" και "δημιουργικές" ή μη) συμβολικές πρακτικές που τον συνθέτουν και τον διέπουν.
11.35
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή