To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Τέχνες > ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΑΞΙΔΙ
 
 
 
   
 
proorismos taxidi photo

proorismos taxidi photo


ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΑΞΙΔΙ

BKS.0230982      
ΚατηγορίαΤΕΧΝΕΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ
ΥποκατηγορίαΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.7.00 €
μόνο6.30 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-84768-4-4
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΝΕΦΕΛΗ
Σελίδες: 176
Διαστάσεις: 16,7Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2021

Μια δίγλωσση έκδοση (ελληνικά/αγγλικά) συνοδεύει το αφιέρωμα της 23ης διοργάνωσης του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης στην εμπειρία του ταξιδιού – είτε αυτό αφορά την εξερεύνηση άγνωστων τόπων και τη συνάντηση με τον ’λλο, είτε αυτό αναφέρεται σε συνθήκες εσωτερικότητας και στις διαδρομές της φαντασίας. Ένα ξεχωριστό βιβλίο που υπενθυμίζει πως, ακόμα και υπό συνθήκες περιορισμού, ο κινηματογράφος γίνεται διαβατήριο για τους πιο συναρπαστικούς κόσμους. Κείμενα στην ειδική έκδοση γράφουν οι: Ορέστης Ανδρεαδάκης (καλλιτεχνικός διευθυντής του ΦΚΘ), Χρήστος Μήτσης (κριτικός κινηματογράφου), Δημήτρης Κερκινός (του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης), Δημήτρης Πολιτάκης (δημοσιογράφος), Δάφνη Ματζιαράκη (σκηνοθέτις ντοκιμαντέρ), Πηνελόπη Πετσίνη (φωτογράφος και θεωρητικός της φωτογραφίας), Λυδία Ξυνογαλά (αρχιτέκτονας), Ορφέας Απέργης (ποιητής), Βασίλης Κεχαγιάς (δημοσιογράφος/κριτικός κινηματογράφου), Κωνσταντίνος Χατζηνικολάου (συγγραφέας/εικαστικός καλλιτέχνης) και Τάσος Μελεμενίδης (δημοσιογράφος/κριτικός κινηματογράφου).

Αν ο κινηματογράφος τεκμηρίωσης υπήρξε από τις απαρχές του συνδεδεμένος με το ταξίδι (από το τρένο των αδερφών Λιμιέρ έως τον σιδηρόδρομο που χρηματοδότησε τα πρώτα ταξίδια του Φλάερτι στη γη του Νανούκ του Βορρά), το πρόταγμα της καταγραφής της πραγματικότητας περιλαμβάνει αναγκαστικά μια σημαντική μετακίνηση, ένα άλμα πίστης για την αλήθεια και την πιστότητα της αναπαράστασης ενός κόσμου που ανοίγεται σε μορφή .παραθύρου - είτε μιλάμε για το σινεμά ως παράθυρο στον κόσμο, σύμφωνα με τον Αντρέ Μπαζέν, είτε για το interface του υπολογιστή μας, τη συχνότερη, πλέον, έξοδό μας στον έξω κόσμο. Ένα αφιέρωμα στο ταξίδι που εστιάζει στο παρόν, τονίζοντας τη σημασία της μετάβασης, της ρευστότητας, της προσαρμοστικότητας του ανθρώπου σε επισφαλή, αχαρτογράφητα περιβάλλοντα, αλλά και της ανάγκης του να ριζώνει στο προσωρινό. Έτσι, αν η λέξη πραγματικότητα επανέρχεται με όλη της τη σκληρότητα στην ημερήσια διάταξη, το ταξίδι μάς υπενθυμίζει πως η ίδια η πραγματικότητα δεν είναι παρά ένα μεταφορικό σχήμα λόγου: μια σύμβαση για να συνομιλήσουμε για την ανθρώπινη κατάσταση, μια διαρκώς κυμαινόμενη μεταβλητή που τείνουμε να τη θεωρούμε σταθερά. Αν η πραγματικότητα είναι απαραίτητα μια μεταφορά, το σινεμά καταγράφει πώς η μεταφορά σε καιρούς κρίσης είναι η μόνη πραγματικότητα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ

Last viewed
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΑΞΙΔΙ (BKS.0230982)
proorismos taxidi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 7.00 € μόνο 6.30
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ

ISBN: 978-618-84768-4-4
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΝΕΦΕΛΗ
Σελίδες: 176
Διαστάσεις: 16, 7Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2021

Μια δίγλωσση έκδοση (ελληνικά/αγγλικά) συνοδεύει το αφιέρωμα της 23ης διοργάνωσης του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης στην εμπειρία του ταξιδιού – είτε αυτό αφορά την εξερεύνηση άγνωστων τόπων και τη συνάντηση με τον ’λλο, είτε αυτό αναφέρεται σε συνθήκες εσωτερικότητας και στις διαδρομές της φαντασίας. Ένα ξεχωριστό βιβλίο που υπενθυμίζει πως, ακόμα και υπό συνθήκες περιορισμού, ο κινηματογράφος γίνεται διαβατήριο για τους πιο συναρπαστικούς κόσμους. Κείμενα στην ειδική έκδοση γράφουν οι: Ορέστης Ανδρεαδάκης (καλλιτεχνικός διευθυντής του ΦΚΘ), Χρήστος Μήτσης (κριτικός κινηματογράφου), Δημήτρης Κερκινός (του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης), Δημήτρης Πολιτάκης (δημοσιογράφος), Δάφνη Ματζιαράκη (σκηνοθέτις ντοκιμαντέρ), Πηνελόπη Πετσίνη (φωτογράφος και θεωρητικός της φωτογραφίας), Λυδία Ξυνογαλά (αρχιτέκτονας), Ορφέας Απέργης (ποιητής), Βασίλης Κεχαγιάς (δημοσιογράφος/κριτικός κινηματογράφου), Κωνσταντίνος Χατζηνικολάου (συγγραφέας/εικαστικός καλλιτέχνης) και Τάσος Μελεμενίδης (δημοσιογράφος/κριτικός κινηματογράφου).

Αν ο κινηματογράφος τεκμηρίωσης υπήρξε από τις απαρχές του συνδεδεμένος με το ταξίδι (από το τρένο των αδερφών Λιμιέρ έως τον σιδηρόδρομο που χρηματοδότησε τα πρώτα ταξίδια του Φλάερτι στη γη του Νανούκ του Βορρά), το πρόταγμα της καταγραφής της πραγματικότητας περιλαμβάνει αναγκαστικά μια σημαντική μετακίνηση, ένα άλμα πίστης για την αλήθεια και την πιστότητα της αναπαράστασης ενός κόσμου που ανοίγεται σε μορφή .παραθύρου - είτε μιλάμε για το σινεμά ως παράθυρο στον κόσμο, σύμφωνα με τον Αντρέ Μπαζέν, είτε για το interface του υπολογιστή μας, τη συχνότερη, πλέον, έξοδό μας στον έξω κόσμο. Ένα αφιέρωμα στο ταξίδι που εστιάζει στο παρόν, τονίζοντας τη σημασία της μετάβασης, της ρευστότητας, της προσαρμοστικότητας του ανθρώπου σε επισφαλή, αχαρτογράφητα περιβάλλοντα, αλλά και της ανάγκης του να ριζώνει στο προσωρινό. Έτσι, αν η λέξη πραγματικότητα επανέρχεται με όλη της τη σκληρότητα στην ημερήσια διάταξη, το ταξίδι μάς υπενθυμίζει πως η ίδια η πραγματικότητα δεν είναι παρά ένα μεταφορικό σχήμα λόγου: μια σύμβαση για να συνομιλήσουμε για την ανθρώπινη κατάσταση, μια διαρκώς κυμαινόμενη μεταβλητή που τείνουμε να τη θεωρούμε σταθερά. Αν η πραγματικότητα είναι απαραίτητα μια μεταφορά, το σινεμά καταγράφει πώς η μεταφορά σε καιρούς κρίσης είναι η μόνη πραγματικότητα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΑΞΙΔΙ BKS.0230982 BKS.0230982 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΕΣ Κατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 978-618-84768-4-4 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΝΕΦΕΛΗ Σελίδες: 176 Διαστάσεις: 16, 7Χ23 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2021 Μια δίγλωσση έκδοση (ελληνικά/αγγλικά) συνοδεύει το αφιέρωμα της 23ης διοργάνωσης του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης στην εμπειρία του ταξιδιού – είτε αυτό αφορά την εξερεύνηση άγνωστων τόπων και τη συνάντηση με τον ’λλο, είτε αυτό αναφέρεται σε συνθήκες εσωτερικότητας και στις διαδρομές της φαντασίας. Ένα ξεχωριστό βιβλίο που υπενθυμίζει πως, ακόμα και υπό συνθήκες περιορισμού, ο κινηματογράφος γίνεται διαβατήριο για τους πιο συναρπαστικούς κόσμους. Κείμενα στην ειδική έκδοση γράφουν οι: Ορέστης Ανδρεαδάκης (καλλιτεχνικός διευθυντής του ΦΚΘ), Χρήστος Μήτσης (κριτικός κινηματογράφου), Δημήτρης Κερκινός (του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης), Δημήτρης Πολιτάκης (δημοσιογράφος), Δάφνη Ματζιαράκη (σκηνοθέτις ντοκιμαντέρ), Πηνελόπη Πετσίνη (φωτογράφος και θεωρητικός της φωτογραφίας), Λυδία Ξυνογαλά (αρχιτέκτονας), Ορφέας Απέργης (ποιητής), Βασίλης Κεχαγιάς (δημοσιογράφος/κριτικός κινηματογράφου), Κωνσταντίνος Χατζηνικολάου (συγγραφέας/εικαστικός καλλιτέχνης) και Τάσος Μελεμενίδης (δημοσιογράφος/κριτικός κινηματογράφου). Αν ο κινηματογράφος τεκμηρίωσης υπήρξε από τις απαρχές του συνδεδεμένος με το ταξίδι (από το τρένο των αδερφών Λιμιέρ έως τον σιδηρόδρομο που χρηματοδότησε τα πρώτα ταξίδια του Φλάερτι στη γη του Νανούκ του Βορρά), το πρόταγμα της καταγραφής της πραγματικότητας περιλαμβάνει αναγκαστικά μια σημαντική μετακίνηση, ένα άλμα πίστης για την αλήθεια και την πιστότητα της αναπαράστασης ενός κόσμου που ανοίγεται σε μορφή .παραθύρου - είτε μιλάμε για το σινεμά ως παράθυρο στον κόσμο, σύμφωνα με τον Αντρέ Μπαζέν, είτε για το interface του υπολογιστή μας, τη συχνότερη, πλέον, έξοδό μας στον έξω κόσμο. Ένα αφιέρωμα στο ταξίδι που εστιάζει στο παρόν, τονίζοντας τη σημασία της μετάβασης, της ρευστότητας, της προσαρμοστικότητας του ανθρώπου σε επισφαλή, αχαρτογράφητα περιβάλλοντα, αλλά και της ανάγκης του να ριζώνει στο προσωρινό. Έτσι, αν η λέξη πραγματικότητα επανέρχεται με όλη της τη σκληρότητα στην ημερήσια διάταξη, το ταξίδι μάς υπενθυμίζει πως η ίδια η πραγματικότητα δεν είναι παρά ένα μεταφορικό σχήμα λόγου: μια σύμβαση για να συνομιλήσουμε για την ανθρώπινη κατάσταση, μια διαρκώς κυμαινόμενη μεταβλητή που τείνουμε να τη θεωρούμε σταθερά. Αν η πραγματικότητα είναι απαραίτητα μια μεταφορά, το σινεμά καταγράφει πώς η μεταφορά σε καιρούς κρίσης είναι η μόνη πραγματικότητα.
5.67
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή