Γιατί η Ελλάδα, παρότι έχει αλλάξει πολλά προγράμματα σπουδών Φυσικών Επιστημών τα τελευταία χρόνια, εξακολουθεί να καταλαμβάνει μια από τις τελευταίες θέσεις μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών σε διεθνείς διαγωνισμούς αξιολόγησης μαθητών που έχουν τελειώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση;
Τι περιλαμβάνουν τα προγράμματα σπουδών Φυσικών Επιστημών χωρών που έχουν διακριθεί στους διεθνείς διαγωνισμούς αξιολόγησης;
Υπάρχει σύγκλιση μεταξύ των προγραμμάτων σπουδών Φυσικών Επιστημών χωρών με διαφορετικές πολιτισμικές και εκπαιδευτικές παραδόσεις;
Τι προτείνεται να συμπεριληφθεί στα νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών Φυσικών Επιστημών για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στη χώρα μας;
Μπορούν, και αν ναι πώς, οι «ικανότητες-κλειδιά» να καλλιεργούνται μέσω της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση;
Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα στα οποία επιχειρείται να δοθεί απάντηση σε αυτή την εργασία που καταλήγει σε συγκεκριμένες προτάσεις αναλυτικού προγράμματος σπουδών φυσικής για τις τάξεις Α' Γυμνασίου - Α' Λυκείου, με γνώσεις, ικανότητες, δραστηριότητες, σχέδια εργασίας και αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα ανά τάξη και ανά θεματική ενότητα.
• Γιατί η Ελλάδα, παρότι έχει αλλάξει πολλά προγράμματα σπουδών Φυσικών Επιστημών τα τελευταία χρόνια, εξακολουθεί να καταλαμβάνει μια από τις τελευταίες θέσεις μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών σε διεθνείς διαγωνισμούς αξιολόγησης μαθητών που έχουν τελειώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση;
• Τι περιλαμβάνουν τα προγράμματα σπουδών Φυσικών Επιστημών χωρών που έχουν διακριθεί στους διεθνείς διαγωνισμούς αξιολόγησης;
• Υπάρχει σύγκλιση μεταξύ των προγραμμάτων σπουδών Φυσικών Επιστημών χωρών με διαφορετικές πολιτισμικές και εκπαιδευτικές παραδόσεις;
• Τι προτείνεται να συμπεριληφθεί στα νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών Φυσικών Επιστημών για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στη χώρα μας;
• Μπορούν, και αν ναι πώς, οι «ικανότητες-κλειδιά» να καλλιεργούνται μέσω της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση;
Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα στα οποία επιχειρείται να δοθεί απάντηση σε αυτή την εργασία που καταλήγει σε συγκεκριμένες προτάσεις αναλυτικού προγράμματος σπουδών φυσικής για τις τάξεις Α' Γυμνασίου - Α' Λυκείου, με γνώσεις, ικανότητες, δραστηριότητες, σχέδια εργασίας και αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα ανά τάξη και ανά θεματική ενότητα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΜΟΣ ΙΙBKS.0885182BKS.0885182ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΟΥΜΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΤΣΕΧΕΡΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΟΥΜΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΤΣΕΧΕΡΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΟΥΜΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΤΣΕΧΕΡΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-458-288-4 Συγγραφέας: ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΟΥΜΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΤΣΕΧΕΡΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Σελίδες: 148 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2011 ΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-Α ΛΥΚΕΙΟΥ • Γιατί η Ελλάδα, παρότι έχει αλλάξει πολλά προγράμματα σπουδών Φυσικών Επιστημών τα τελευταία χρόνια, εξακολουθεί να καταλαμβάνει μια από τις τελευταίες θέσεις μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών σε διεθνείς διαγωνισμούς αξιολόγησης μαθητών που έχουν τελειώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση; • Τι περιλαμβάνουν τα προγράμματα σπουδών Φυσικών Επιστημών χωρών που έχουν διακριθεί στους διεθνείς διαγωνισμούς αξιολόγησης; • Υπάρχει σύγκλιση μεταξύ των προγραμμάτων σπουδών Φυσικών Επιστημών χωρών με διαφορετικές πολιτισμικές και εκπαιδευτικές παραδόσεις; • Τι προτείνεται να συμπεριληφθεί στα νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών Φυσικών Επιστημών για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στη χώρα μας; • Μπορούν, και αν ναι πώς, οι «ικανότητες-κλειδιά» να καλλιεργούνται μέσω της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση; Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα στα οποία επιχειρείται να δοθεί απάντηση σε αυτή την εργασία που καταλήγει σε συγκεκριμένες προτάσεις αναλυτικού προγράμματος σπουδών φυσικής για τις τάξεις Α' Γυμνασίου - Α' Λυκείου, με γνώσεις, ικανότητες, δραστηριότητες, σχέδια εργασίας και αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα ανά τάξη και ανά θεματική ενότητα. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΜΟΣ ΙΙ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση