Τι θα συμβούλευες έναν εκπαιδευτικό που επιθυμεί να εφαρμόσει την περιγραφική αξιολόγηση;
Να ξεκινήσει πρώτα με συστηματική παρατήρηση και να καταγράφει παρατηρήσεις για κάθε μαθητή από την αρχή του τριμήνου /τετραμήνου.
Οι σημειώσεις που κρατάει να είναι λεπτομερείς και να μην επαφίεται μόνο στην προφορική συμβολή του μαθητή. Πρέπει να αυξήσει και τις γραπτές δοκιμασίες, για να γνωρίζει τι μπορεί να κάνει κάθε μαθητής από μόνος του.
Να προσπαθεί να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του και τα παιδιά.
Χρειάζεται προσοχή στις διατυπώσεις, δηλαδή τις γραπτές παρατηρήσεις. Πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά κάθε παιδί σχετικά με συμπεριφορές μέσα στην τάξη και εκτός. Επίσης, θέλει να είναι αποφασιστικός και αντικειμενικός, χωρίς να επηρεάζεται από τυχόν συνέπειες, όπως παράπονα από τον γονέα.
Κατά τη συγγραφή της ΣΕΠ, να ελέγχει ταυτόχρονα τετράδια, γραπτά, διαγωνίσματα, περιλήψεις και κάθε άλλο έργο του μαθητή που κρίνει, γιατί ακόμα κι αν νομίζει ότι έχει εντοπίσει τις αδυναμίες του, όταν καλείται να τις παρουσιάσει γραπτώς, κατά τον έλεγχο εντοπίζει σημεία που δεν είχε αρχικά σκεφτεί.
Τι θα συμβούλευες έναν εκπαιδευτικό που επιθυμεί να εφαρμόσει την περιγραφική αξιολόγηση; • Να ξεκινήσει πρώτα με συστηματική παρατήρηση και να καταγράφει παρατηρήσεις για κάθε μαθητή από την αρχή του τριμήνου /τετραμήνου. • Οι σημειώσεις που κρατάει να είναι λεπτομερείς και να μην επαφίεται μόνο στην προφορική συμβολή του μαθητή. Πρέπει να αυξήσει και τις γραπτές δοκιμασίες, για να γνωρίζει τι μπορεί να κάνει κάθε μαθητής από μόνος του. • Να προσπαθεί να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του και τα παιδιά. • Χρειάζεται προσοχή στις διατυπώσεις, δηλαδή τις γραπτές παρατηρήσεις. Πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά κάθε παιδί σχετικά με συμπεριφορές μέσα στην τάξη και εκτός. Επίσης, θέλει να είναι αποφασιστικός και αντικειμενικός, χωρίς να επηρεάζεται από τυχόν συνέπειες, όπως παράπονα από τον γονέα. • Κατά τη συγγραφή της ΣΕΠ, να ελέγχει ταυτόχρονα τετράδια, γραπτά, διαγωνίσματα, περιλήψεις και κάθε άλλο έργο του μαθητή που κρίνει, γιατί ακόμα κι αν νομίζει ότι έχει εντοπίσει τις αδυναμίες του, όταν καλείται να τις παρουσιάσει γραπτώς, κατά τον έλεγχο εντοπίζει σημεία που δεν είχε αρχικά σκεφτεί. • Να οπλιστεί με υπομονή και επιμονή. • Να πιστεύει στον εαυτό του και τις αξίες του.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝBKS.0377890BKS.0377890ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ.ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ.ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-612-288-0 Συγγραφέας: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 120 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2021 ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΠΡΟΟΔΟΥ Τι θα συμβούλευες έναν εκπαιδευτικό που επιθυμεί να εφαρμόσει την περιγραφική αξιολόγηση;• Να ξεκινήσει πρώτα με συστηματική παρατήρηση και να καταγράφει παρατηρήσεις για κάθε μαθητή από την αρχή του τριμήνου /τετραμήνου.• Οι σημειώσεις που κρατάει να είναι λεπτομερείς και να μην επαφίεται μόνο στην προφορική συμβολή του μαθητή. Πρέπει να αυξήσει και τις γραπτές δοκιμασίες, για να γνωρίζει τι μπορεί να κάνει κάθε μαθητής από μόνος του.• Να προσπαθεί να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του και τα παιδιά.• Χρειάζεται προσοχή στις διατυπώσεις, δηλαδή τις γραπτές παρατηρήσεις. Πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά κάθε παιδί σχετικά με συμπεριφορές μέσα στην τάξη και εκτός. Επίσης, θέλει να είναι αποφασιστικός και αντικειμενικός, χωρίς να επηρεάζεται από τυχόν συνέπειες, όπως παράπονα από τον γονέα.• Κατά τη συγγραφή της ΣΕΠ, να ελέγχει ταυτόχρονα τετράδια, γραπτά, διαγωνίσματα, περιλήψεις και κάθε άλλο έργο του μαθητή που κρίνει, γιατί ακόμα κι αν νομίζει ότι έχει εντοπίσει τις αδυναμίες του, όταν καλείται να τις παρουσιάσει γραπτώς, κατά τον έλεγχο εντοπίζει σημεία που δεν είχε αρχικά σκεφτεί.• Να οπλιστεί με υπομονή και επιμονή.• Να πιστεύει στον εαυτό του και τις αξίες του. ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση