Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αποτελεί μέρος των καινοτόμων προγραμμάτων που προαιρετικά υλοποιούνται στο σχολείο εδώ και 15 περίπου χρόνια. Έχει καθιερωθεί πλέον σαν σχολικός θεσμός στη συνείδηση των εκπαιδευτικών αλλά και των μαθητών και των γονέων. Είναι πρωτοπόρα εκπαιδευτική διαδικασία με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους όπως τα Σχέδια Εργασίας (projectς), με δημιουργικές δραστηριότητες, που προσφέρουν δράση, ευαισθησία, συνεργασία και ζωντάνια στη ζωή του σχολείου. Οι μαθητές συμμετέχουν με φανερή διάθεση και ενδιαφέρον, ξεδιπλώνουν τα ταλέντα τους και γνωρίζουν το τοπικό φυσικό περιβάλλον, ειδικούς, τοπικούς φορείς, εθελοντές και οργανώσεις, και μέσα από την έρευνα και τη δράση ευαισθητοποιούνται και διαμορφώνουν προσωπικότητα και θετική συμπεριφορά, καθώς και αλλαγή στάσης προς το θετικότερο για το περιβάλλον. Οι εκπαιδευτικοί διαθέτουν ακόμη και από τον προσωπικό τους χρόνο για να υλοποιήσουν τα προγράμματα Περιβαλλοντικής και πολλές φορές δίνουν κι από τη τσέπη τους. Κατά γενική ομολογία είναι πολύ εργατικοί και ευαίσθητοι με τα κοινά, με παιδοκεντρική και δημοκρατική άποψη για τα εκπαιδευτικά πράγματα.
Η δουλειά μου, που περιγράφω σε όλο το βιβλίο, αφορά τα περιβαλλοντικά προγράμματα που υλοποίησα από το 1993 έως το 2001, στα Πειραματικά Νηπιαγωγεία Α.Π.Θ, στο 7ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης, και το 4ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης (τμήμα Ένταξης). Επίσης αφορά εισηγήσεις μου σε σεμινάρια, θεατρικά και παιδαγωγικά παιχνίδια, αλλά και ιδέες και Σχέδια Εργασίας, που θα είναι χαρά μου να βοηθήσουν έστω και λίγο τη νηπιαγωγό και το δάσκαλο, στην εθελοντική συμμετοχή του σε σχολικά περιβαλλοντικά προγράμματα.
Ας ευχηθούμε όλοι, να πάψουν τα μικρά παιδιά να είναι τα αθώα θύματα της αυτοκαταστροφικής μανίας των ανθρώπων προς τη φύση. Ο εκπαιδευτικός στην τάξη του να εμφυσήσει με το παράδειγμά του και να περάσει μηνύματα και γνώση στους μαθητές του όπως: να αγαπά και να προστατεύει το φυσικό του περιβάλλον, να το φροντίζει καθημερινά, να το σέβεται, να αντιστέκεται σε κάθε πιθανή καταστροφή του και να βρίσκει τρόπους και θετικές λύσεις αντιμετώπισης.
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αποτελεί μέρος των καινοτόμων προγραμμάτων που προαιρετικά υλοποιούνται στο σχολείο εδώ και 15 περίπου χρόνια. Έχει καθιερωθεί πλέον σαν σχολικός θεσμός στη συνείδηση των εκπαιδευτικών αλλά και των μαθητών και των γονέων. Είναι πρωτοπόρα εκπαιδευτική διαδικασία με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους όπως τα Σχέδια Εργασίας (projectς), με δημιουργικές δραστηριότητες, που προσφέρουν δράση, ευαισθησία, συνεργασία και ζωντάνια στη ζωή του σχολείου. Οι μαθητές συμμετέχουν με φανερή διάθεση και ενδιαφέρον, ξεδιπλώνουν τα ταλέντα τους και γνωρίζουν το τοπικό φυσικό περιβάλλον, ειδικούς, τοπικούς φορείς, εθελοντές και οργανώσεις, και μέσα από την έρευνα και τη δράση ευαισθητοποιούνται και διαμορφώνουν προσωπικότητα και θετική συμπεριφορά, καθώς και αλλαγή στάσης προς το θετικότερο για το περιβάλλον. Οι εκπαιδευτικοί διαθέτουν ακόμη και από τον προσωπικό τους χρόνο για να υλοποιήσουν τα προγράμματα Περιβαλλοντικής και πολλές φορές δίνουν κι από τη τσέπη τους. Κατά γενική ομολογία είναι πολύ εργατικοί και ευαίσθητοι με τα κοινά, με παιδοκεντρική και δημοκρατική άποψη για τα εκπαιδευτικά πράγματα.
Η δουλειά μου, που περιγράφω σε όλο το βιβλίο, αφορά τα περιβαλλοντικά προγράμματα που υλοποίησα από το 1993 έως το 2001, στα Πειραματικά Νηπιαγωγεία Α.Π.Θ, στο 7ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης, και το 4ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης (τμήμα Ένταξης). Επίσης αφορά εισηγήσεις μου σε σεμινάρια, θεατρικά και παιδαγωγικά παιχνίδια, αλλά και ιδέες και Σχέδια Εργασίας, που θα είναι χαρά μου να βοηθήσουν έστω και λίγο τη νηπιαγωγό και το δάσκαλο, στην εθελοντική συμμετοχή του σε σχολικά περιβαλλοντικά προγράμματα.
Ας ευχηθούμε όλοι, να πάψουν τα μικρά παιδιά να είναι τα αθώα θύματα της αυτοκαταστροφικής μανίας των ανθρώπων προς τη φύση. Ο εκπαιδευτικός στην τάξη του να εμφυσήσει με το παράδειγμά του και να περάσει μηνύματα και γνώση στους μαθητές του όπως: να αγαπά και να προστατεύει το φυσικό του περιβάλλον, να το φροντίζει καθημερινά, να το σέβεται, να αντιστέκεται σε κάθε πιθανή καταστροφή του και να βρίσκει τρόπους και θετικές λύσεις αντιμετώπισης.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟBKS.0410141BKS.0410141ΔΕΔΙΔΟΥ ΛΙΩΤΗ ΧΡΥΣΗΔΕΔΙΔΟΥ ΛΙΩΤΗ ΧΡΥΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΔΕΔΙΔΟΥ ΛΙΩΤΗ ΧΡΥΣΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 960-92298-1-6 Συγγραφέας: ΔΕΔΙΔΟΥ ΛΙΩΤΗ ΧΡΥΣΗ Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ Σελίδες: 116 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αποτελεί μέρος των καινοτόμων προγραμμάτων που προαιρετικά υλοποιούνται στο σχολείο εδώ και 15 περίπου χρόνια. Έχει καθιερωθεί πλέον σαν σχολικός θεσμός στη συνείδηση των εκπαιδευτικών αλλά και των μαθητών και των γονέων. Είναι πρωτοπόρα εκπαιδευτική διαδικασία με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους όπως τα Σχέδια Εργασίας (projectς), με δημιουργικές δραστηριότητες, που προσφέρουν δράση, ευαισθησία, συνεργασία και ζωντάνια στη ζωή του σχολείου. Οι μαθητές συμμετέχουν με φανερή διάθεση και ενδιαφέρον, ξεδιπλώνουν τα ταλέντα τους και γνωρίζουν το τοπικό φυσικό περιβάλλον, ειδικούς, τοπικούς φορείς, εθελοντές και οργανώσεις, και μέσα από την έρευνα και τη δράση ευαισθητοποιούνται και διαμορφώνουν προσωπικότητα και θετική συμπεριφορά, καθώς και αλλαγή στάσης προς το θετικότερο για το περιβάλλον. Οι εκπαιδευτικοί διαθέτουν ακόμη και από τον προσωπικό τους χρόνο για να υλοποιήσουν τα προγράμματα Περιβαλλοντικής και πολλές φορές δίνουν κι από τη τσέπη τους. Κατά γενική ομολογία είναι πολύ εργατικοί και ευαίσθητοι με τα κοινά, με παιδοκεντρική και δημοκρατική άποψη για τα εκπαιδευτικά πράγματα. Η δουλειά μου, που περιγράφω σε όλο το βιβλίο, αφορά τα περιβαλλοντικά προγράμματα που υλοποίησα από το 1993 έως το 2001, στα Πειραματικά Νηπιαγωγεία Α.Π.Θ, στο 7ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης, και το 4ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης (τμήμα Ένταξης). Επίσης αφορά εισηγήσεις μου σε σεμινάρια, θεατρικά και παιδαγωγικά παιχνίδια, αλλά και ιδέες και Σχέδια Εργασίας, που θα είναι χαρά μου να βοηθήσουν έστω και λίγο τη νηπιαγωγό και το δάσκαλο, στην εθελοντική συμμετοχή του σε σχολικά περιβαλλοντικά προγράμματα. Ας ευχηθούμε όλοι, να πάψουν τα μικρά παιδιά να είναι τα αθώα θύματα της αυτοκαταστροφικής μανίας των ανθρώπων προς τη φύση. Ο εκπαιδευτικός στην τάξη του να εμφυσήσει με το παράδειγμά του και να περάσει μηνύματα και γνώση στους μαθητές του όπως: να αγαπά και να προστατεύει το φυσικό του περιβάλλον, να το φροντίζει καθημερινά, να το σέβεται, να αντιστέκεται σε κάθε πιθανή καταστροφή του και να βρίσκει τρόπους και θετικές λύσεις αντιμετώπισης. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση