To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Μελέτες > ΠΕΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
 
 
 
   
 
penia kai paideia photo

penia kai paideia photo


ΠΕΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ

BKS.0302188      
ΚατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.9.09 €
μόνο6.82 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-446-045-8
Συγγραφέας: ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΓΚΟΒΟΣΤΗ
Σελίδες: 175
Διαστάσεις: 21x14
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007

ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ

Σκοπό του πονήματος αυτού συνιστά η επιστημολογική θήρα μιας μεθόδου στις κοινωνικές επιστήμες. Αναζητούμε το λογικώς αδύνατο στις κοινωνικές. επιστήμες, στην ιστορική διαδικασία συλλήβδην. Ιστορικίστικες προκαταλήψεις, ουτοπικά συμφέροντα κι ανεξέταστες ιδεολογίες μπορεί ν' αποβούν μοιραία για την γνώση της ιστορίας και να προδώσουν τον δημόσιο ή κοινωνικό χαρακτήρα της γνώσης αυτής. Γιατί λοιπόν να επιζητούμε παρόμοιες αυταπάτες, να κατανοήσουμε δηλαδή την ιστορία με την παντοδυναμία του λόγου, χωρίς ν' αντιληφθούμε την τάξη του απορείν, του θαυμάζειν. που διέπει τα ιστορικά πράγματα, να γνωρίσουμε τα όρια του λόγου στην κοινωνία και την πολιτική και ν' αποδώσουμε το νόημα που δικαιώνει τα ιστορική αυτά πράγματα;

0 πρακτικός έλεγχος κι οι διϋποκειμενικές δοκιμασίες παρομοίων προκαταλήψεων μας επιτρέπουν να ξεχωρίζουμε το σωστό από το λάθος, το καλό από το κακό, προκειμένου να οικοδομήσουμε την ιστορία την κοινωνική και την πολιτική μας ζωή. Οι αποφάσεις μας βέβαια αποτελούν συμβατικά προϊόντα σε σχέση προς την οργάνωση των θεσμών της επιστήμης, της κοινωνίας και της εξουσίας. Οι αποφάσεις αυτές υπόκεινται είτε σε απόρριψη είτε σε αποδοχή μετά λόγου. Αναντίρρητα είμαστε προϊόντα της φύσης.

Πάντως μπορούμε ν' αλλάξουμε την ιστορία με την παιδεία μας και να σχεδιάσουμε το μέλλον μας. Έχομε την ηθική ευθύνη να δεσμευθούμε με τις συμβατικές αυτές αποφάσεις σε συνθήκες της πενίας, της απόγνωσης για τα πράγματα του κόσμου αυτού, για ό,τι είναι αναγκαίο στην ζωή αυτήν: για τις αξίες, την πραγμάτωση της ελευθερίας par excellence. Η πραγμάτωση αυτή κείται πέραν από αφηρημένες διατυπώσεις και πέραν οπό κανόνες που αφορούν στην φυσική επιβίωση μόνον. Και παρά το γεγονός, η γράφουσα έχει επανειλημμένα υποστηρίξει σε μακρά, εικοσαετή σειρά δημοσιευμάτων, ότι η εντελής γνώση για την πραγμάτωση αυτήν τελεί υπό αίρεση, αφού κείται στην σφαίρα του λογικώς αδυνάτου, ο άνθρωπος δεν απεμπολεί τις εναγώνιες προσπάθειες ν' αναπτύξει εννοιολογικό οπλισμό του προς τον άγνωστο, τον λογικώς αδύνατο χώρο των αξιών.

Το επιστημολογικό αυτό πρίσμα του απορείν, του θαυμάζειν επιτρέπει την αναζήτηση μιας κατεύθυνσης της θεωρίας της πολιτικής επικοινωνίας που είναι επικοινωνία παιδευτική και της ίδιας της ιστορίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΠΕΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ (BKS.0302188)
penia kai paideia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 9.09 € μόνο 6.82
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ
ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ

ISBN: 978-960-446-045-8
Συγγραφέας: ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΓΚΟΒΟΣΤΗ
Σελίδες: 175
Διαστάσεις: 21x14
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007

ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ

Σκοπό του πονήματος αυτού συνιστά η επιστημολογική θήρα μιας μεθόδου στις κοινωνικές επιστήμες. Αναζητούμε το λογικώς αδύνατο στις κοινωνικές. επιστήμες, στην ιστορική διαδικασία συλλήβδην. Ιστορικίστικες προκαταλήψεις, ουτοπικά συμφέροντα κι ανεξέταστες ιδεολογίες μπορεί ν' αποβούν μοιραία για την γνώση της ιστορίας και να προδώσουν τον δημόσιο ή κοινωνικό χαρακτήρα της γνώσης αυτής. Γιατί λοιπόν να επιζητούμε παρόμοιες αυταπάτες, να κατανοήσουμε δηλαδή την ιστορία με την παντοδυναμία του λόγου, χωρίς ν' αντιληφθούμε την τάξη του απορείν, του θαυμάζειν. που διέπει τα ιστορικά πράγματα, να γνωρίσουμε τα όρια του λόγου στην κοινωνία και την πολιτική και ν' αποδώσουμε το νόημα που δικαιώνει τα ιστορική αυτά πράγματα;

0 πρακτικός έλεγχος κι οι διϋποκειμενικές δοκιμασίες παρομοίων προκαταλήψεων μας επιτρέπουν να ξεχωρίζουμε το σωστό από το λάθος, το καλό από το κακό, προκειμένου να οικοδομήσουμε την ιστορία την κοινωνική και την πολιτική μας ζωή. Οι αποφάσεις μας βέβαια αποτελούν συμβατικά προϊόντα σε σχέση προς την οργάνωση των θεσμών της επιστήμης, της κοινωνίας και της εξουσίας. Οι αποφάσεις αυτές υπόκεινται είτε σε απόρριψη είτε σε αποδοχή μετά λόγου. Αναντίρρητα είμαστε προϊόντα της φύσης.

Πάντως μπορούμε ν' αλλάξουμε την ιστορία με την παιδεία μας και να σχεδιάσουμε το μέλλον μας. Έχομε την ηθική ευθύνη να δεσμευθούμε με τις συμβατικές αυτές αποφάσεις σε συνθήκες της πενίας, της απόγνωσης για τα πράγματα του κόσμου αυτού, για ό, τι είναι αναγκαίο στην ζωή αυτήν: για τις αξίες, την πραγμάτωση της ελευθερίας par excellence. Η πραγμάτωση αυτή κείται πέραν από αφηρημένες διατυπώσεις και πέραν οπό κανόνες που αφορούν στην φυσική επιβίωση μόνον. Και παρά το γεγονός, η γράφουσα έχει επανειλημμένα υποστηρίξει σε μακρά, εικοσαετή σειρά δημοσιευμάτων, ότι η εντελής γνώση για την πραγμάτωση αυτήν τελεί υπό αίρεση, αφού κείται στην σφαίρα του λογικώς αδυνάτου, ο άνθρωπος δεν απεμπολεί τις εναγώνιες προσπάθειες ν' αναπτύξει εννοιολογικό οπλισμό του προς τον άγνωστο, τον λογικώς αδύνατο χώρο των αξιών.

Το επιστημολογικό αυτό πρίσμα του απορείν, του θαυμάζειν επιτρέπει την αναζήτηση μιας κατεύθυνσης της θεωρίας της πολιτικής επικοινωνίας που είναι επικοινωνία παιδευτική και της ίδιας της ιστορίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΕΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ BKS.0302188 BKS.0302188 ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ •ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ ISBN: 978-960-446-045-8 Συγγραφέας: ΓΚΙΟΥΛΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΓΚΟΒΟΣΤΗ Σελίδες: 175 Διαστάσεις: 21x14 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007 ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ Σκοπό του πονήματος αυτού συνιστά η επιστημολογική θήρα μιας μεθόδου στις κοινωνικές επιστήμες. Αναζητούμε το λογικώς αδύνατο στις κοινωνικές. επιστήμες, στην ιστορική διαδικασία συλλήβδην. Ιστορικίστικες προκαταλήψεις, ουτοπικά συμφέροντα κι ανεξέταστες ιδεολογίες μπορεί ν' αποβούν μοιραία για την γνώση της ιστορίας και να προδώσουν τον δημόσιο ή κοινωνικό χαρακτήρα της γνώσης αυτής. Γιατί λοιπόν να επιζητούμε παρόμοιες αυταπάτες, να κατανοήσουμε δηλαδή την ιστορία με την παντοδυναμία του λόγου, χωρίς ν' αντιληφθούμε την τάξη του απορείν, του θαυμάζειν. που διέπει τα ιστορικά πράγματα, να γνωρίσουμε τα όρια του λόγου στην κοινωνία και την πολιτική και ν' αποδώσουμε το νόημα που δικαιώνει τα ιστορική αυτά πράγματα; 0 πρακτικός έλεγχος κι οι διϋποκειμενικές δοκιμασίες παρομοίων προκαταλήψεων μας επιτρέπουν να ξεχωρίζουμε το σωστό από το λάθος, το καλό από το κακό, προκειμένου να οικοδομήσουμε την ιστορία την κοινωνική και την πολιτική μας ζωή. Οι αποφάσεις μας βέβαια αποτελούν συμβατικά προϊόντα σε σχέση προς την οργάνωση των θεσμών της επιστήμης, της κοινωνίας και της εξουσίας. Οι αποφάσεις αυτές υπόκεινται είτε σε απόρριψη είτε σε αποδοχή μετά λόγου. Αναντίρρητα είμαστε προϊόντα της φύσης. Πάντως μπορούμε ν' αλλάξουμε την ιστορία με την παιδεία μας και να σχεδιάσουμε το μέλλον μας. Έχομε την ηθική ευθύνη να δεσμευθούμε με τις συμβατικές αυτές αποφάσεις σε συνθήκες της πενίας, της απόγνωσης για τα πράγματα του κόσμου αυτού, για ό, τι είναι αναγκαίο στην ζωή αυτήν: για τις αξίες, την πραγμάτωση της ελευθερίας par excellence. Η πραγμάτωση αυτή κείται πέραν από αφηρημένες διατυπώσεις και πέραν οπό κανόνες που αφορούν στην φυσική επιβίωση μόνον. Και παρά το γεγονός, η γράφουσα έχει επανειλημμένα υποστηρίξει σε μακρά, εικοσαετή σειρά δημοσιευμάτων, ότι η εντελής γνώση για την πραγμάτωση αυτήν τελεί υπό αίρεση, αφού κείται στην σφαίρα του λογικώς αδυνάτου, ο άνθρωπος δεν απεμπολεί τις εναγώνιες προσπάθειες ν' αναπτύξει εννοιολογικό οπλισμό του προς τον άγνωστο, τον λογικώς αδύνατο χώρο των αξιών. Το επιστημολογικό αυτό πρίσμα του απορείν, του θαυμάζειν επιτρέπει την αναζήτηση μιας κατεύθυνσης της θεωρίας της πολιτικής επικοινωνίας που είναι επικοινωνία παιδευτική και της ίδιας της ιστορίας.
5.12
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή