Ένα φαινόμενο τόσο εκτεταμένο και κεντρικό στη ζωή των παιδιών, όπως η τηλεόραση, έχει αναπόφευκτα μεγάλο ενδιαφέρον για οποιονδήποτε εμπλέκεται ή ασχολείται με τον κόσμο τους -φοιτητές, γονείς, δασκάλους, μελετητές, πολιτικούς, επαγγελματίες, αρμόδιους για τη χάραξη πολιτικής, συνειδητοποιημένους πολίτες, με δυο λόγια για όλους μας. Στο βιβλίο Παιδιά και Τηλεόραση, μια παγκόσμια προοπτική, η Dafna Lemish παρουσιάζει και αναλύει κριτικά τις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν την τελευταία πεντηκονταετία σε διάφορα πολιτισμικά πλαίσια με θέμα την πολύπλοκη σχέση των παιδιών με την τηλεόραση, και επιχειρεί να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ έρευνας, θεωρίας, πρακτικής και πολιτικής.
Στα επτά κεφάλαια του βιβλίου επισημαίνονται τα σύνθετα ζητήματα που συνδέονται με τις καθημερινές τηλεοπτικές εμπειρίες των παιδιών και των οικογενειών τους πάντα σε σχέση με την ηλικία και το φύλο τους, το κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο κατασκευάζεται η παιδική ηλικία, το περιεχόμενο του τηλεοπτικού προγράμματος και τις παιδαγωγικές δυνατότητες του συγκεκριμένου μέσου τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Δίνεται έμφαση στον ρόλο της τηλεόρασης στην καθημερινή ζωή των παιδιών στο σπίτι, το σχολείο και τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες, στις συνέπειες της παρακολούθησης τηλεόρασης στη γνωστική ανάπτυξη και τη συμπεριφορά τους, ενώ αναπτύσσονται επίσης θέματα όπως η τηλεόραση και η κοινωνική κατασκευή της πραγματικότητας, η τηλεόραση ως άτυπη μορφή μάθησης, η νομοθετική ρύθμιση των τηλεοπτικών προγραμμάτων και διαφημίσεων και η εκπαίδευση των παιδιών στα ΜΜΕ.
Ένα φαινόμενο τόσο εκτεταμένο και κεντρικό στη ζωή των παιδιών, όπως η τηλεόραση, έχει αναπόφευκτα μεγάλο ενδιαφέρον για οποιονδήποτε εμπλέκεται ή ασχολείται με τον κόσμο τους -φοιτητές, γονείς, δασκάλους, μελετητές, πολιτικούς, επαγγελματίες, αρμόδιους για τη χάραξη πολιτικής, συνειδητοποιημένους πολίτες, με δυο λόγια για όλους μας. Στο βιβλίο Παιδιά και Τηλεόραση, μια παγκόσμια προοπτική, η Dafna Lemish παρουσιάζει και αναλύει κριτικά τις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν την τελευταία πεντηκονταετία σε διάφορα πολιτισμικά πλαίσια με θέμα την πολύπλοκη σχέση των παιδιών με την τηλεόραση, και επιχειρεί να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ έρευνας, θεωρίας, πρακτικής και πολιτικής.
Στα επτά κεφάλαια του βιβλίου επισημαίνονται τα σύνθετα ζητήματα που συνδέονται με τις καθημερινές τηλεοπτικές εμπειρίες των παιδιών και των οικογενειών τους πάντα σε σχέση με την ηλικία και το φύλο τους, το κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο κατασκευάζεται η παιδική ηλικία, το περιεχόμενο του τηλεοπτικού προγράμματος και τις παιδαγωγικές δυνατότητες του συγκεκριμένου μέσου τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Δίνεται έμφαση στον ρόλο της τηλεόρασης στην καθημερινή ζωή των παιδιών στο σπίτι, το σχολείο και τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες, στις συνέπειες της παρακολούθησης τηλεόρασης στη γνωστική ανάπτυξη και τη συμπεριφορά τους, ενώ αναπτύσσονται επίσης θέματα όπως η τηλεόραση και η κοινωνική κατασκευή της πραγματικότητας, η τηλεόραση ως άτυπη μορφή μάθησης, η νομοθετική ρύθμιση των τηλεοπτικών προγραμμάτων και διαφημίσεων και η εκπαίδευση των παιδιών στα ΜΜΕ.
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗBKS.0913086BKS.0913086ΛΕΜΙΣ ΝΤΑΦΝΑΛΕΜΙΣ ΝΤΑΦΝΑΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣΚατηγορία: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ •ΛΕΜΙΣ ΝΤΑΦΝΑ στην κατηγορία ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ ISBN: 978-960-6863-37-0 Συγγραφέας: ΛΕΜΙΣ ΝΤΑΦΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΤΟΠΟΣ Μετάφραση: ΓΟΛΕΜΗ ΑΣΠΑ Σελίδες: 297 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2009 ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ Ένα φαινόμενο τόσο εκτεταμένο και κεντρικό στη ζωή των παιδιών, όπως η τηλεόραση, έχει αναπόφευκτα μεγάλο ενδιαφέρον για οποιονδήποτε εμπλέκεται ή ασχολείται με τον κόσμο τους -φοιτητές, γονείς, δασκάλους, μελετητές, πολιτικούς, επαγγελματίες, αρμόδιους για τη χάραξη πολιτικής, συνειδητοποιημένους πολίτες, με δυο λόγια για όλους μας. Στο βιβλίο Παιδιά και Τηλεόραση, μια παγκόσμια προοπτική, η Dafna Lemish παρουσιάζει και αναλύει κριτικά τις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν την τελευταία πεντηκονταετία σε διάφορα πολιτισμικά πλαίσια με θέμα την πολύπλοκη σχέση των παιδιών με την τηλεόραση, και επιχειρεί να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ έρευνας, θεωρίας, πρακτικής και πολιτικής. Στα επτά κεφάλαια του βιβλίου επισημαίνονται τα σύνθετα ζητήματα που συνδέονται με τις καθημερινές τηλεοπτικές εμπειρίες των παιδιών και των οικογενειών τους πάντα σε σχέση με την ηλικία και το φύλο τους, το κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο κατασκευάζεται η παιδική ηλικία, το περιεχόμενο του τηλεοπτικού προγράμματος και τις παιδαγωγικές δυνατότητες του συγκεκριμένου μέσου τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Δίνεται έμφαση στον ρόλο της τηλεόρασης στην καθημερινή ζωή των παιδιών στο σπίτι, το σχολείο και τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες, στις συνέπειες της παρακολούθησης τηλεόρασης στη γνωστική ανάπτυξη και τη συμπεριφορά τους, ενώ αναπτύσσονται επίσης θέματα όπως η τηλεόραση και η κοινωνική κατασκευή της πραγματικότητας, η τηλεόραση ως άτυπη μορφή μάθησης, η νομοθετική ρύθμιση των τηλεοπτικών προγραμμάτων και διαφημίσεων και η εκπαίδευση των παιδιών στα ΜΜΕ. ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση