To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
paidagogiki kai ekpaideysi photo

paidagogiki kai ekpaideysi photo


ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0377566      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.42.00 €
μόνο37.80 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-333-886-4
Συγγραφέας: ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 600
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015

Ποιες είναι οι απαρχές των εκπαιδευτικών συστημάτων; Ποιες αρχές καθόρισαν τις ''πειθαρχίες'' και τη ''γραμματική του σχολείου''; Πως διαγράφονται οι σχέσεις "εξουσίας γνώσης'' στο χώρο της εκπαίδευσης; Ποιες ιδέες επηρέασαν και διαμόρφωσαν τον παιδαγωγικό ''λόγο'' και τις εκπαιδευτικές ''πρακτικές''; Ποιος είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης στις σύγχρονες ''οικονομίες και κοινωνίες της γνώσης''; Πως καθορίζεται το σύγχρονο πλαίσιο των ''ικανοτήτων'' των μαθητών και των "προσόντων" των εκπαιδευτικών; Ποιοι είναι οι σύγχρονοι ''λόγοι'' και οι ''πρακτικές'' που χαρακτηρίζουν το σχολείο ως ''οργανισμό και ως κοινότητα μάθησης''; Τα παραπάνω είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα που διατρέχουν τα κεφάλαια του παρόντος βιβλίου.

Σκοπός των συγγραφέων είναι να αναλύσουν τη μετάβαση από την αρχαιολογία της εκπαίδευσης στη γενεαλογία του εκπαιδευτικού θεσμού. Στο βιβλίο παρουσιάζονται αναλυτικά θεωρήσεις και πολιτικές που επηρέασαν τη διαμόρφωση του παιδαγωγικού ''λόγου'' και των εκπαιδευτικών πρακτικών κατά τη διάρκεια του 19ου και του 20ού αιώνα.

Έμφαση δίδεται στην ανάλυση των σχέσεων ''εξουσίας - γνώσης'' στο χώρο της εκπαίδευσης, και στις σχέσεις μεταξύ του εκπαιδευτικού ''λόγου'' και των κοινωνικών πρακτικών. Εξετάζονται οι επιδράσεις της "παγκοσμιοποίησης'' και της ''κοινωνίας της γνώσης" στον εκπαιδευτικό θεσμό. Αναλύονται οι σύγχρονες "πολιτικές της γνώσης" που συνδέονται με νέες θεωρίες και διαδικασίες μάθησης, με τη μετάβαση από το γνωσιοκεντρικό στο ''ικανοκεντρικό'' μοντέλο μάθησης, με τον μεταβαλλόμενο ρόλο και τις αλλαγές στα προσόντα των εκπαιδευτικών, με τον μετασχηματισμό του σχολείου σε ''οργανισμό και σε κοινότητα μάθησης'', με τη μετάβαση από τις ''πειθαρχικές κοινωνίες'' στις ''κοινωνίες ελέγχου'' και την προοπτική μιας ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0377566)
paidagogiki kai ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 42.00 € μόνο 37.80
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-333-886-4
Συγγραφέας: ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 600
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015

Ποιες είναι οι απαρχές των εκπαιδευτικών συστημάτων; Ποιες αρχές καθόρισαν τις ''πειθαρχίες'' και τη ''γραμματική του σχολείου''; Πως διαγράφονται οι σχέσεις "εξουσίας γνώσης'' στο χώρο της εκπαίδευσης; Ποιες ιδέες επηρέασαν και διαμόρφωσαν τον παιδαγωγικό ''λόγο'' και τις εκπαιδευτικές ''πρακτικές''; Ποιος είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης στις σύγχρονες ''οικονομίες και κοινωνίες της γνώσης''; Πως καθορίζεται το σύγχρονο πλαίσιο των ''ικανοτήτων'' των μαθητών και των "προσόντων" των εκπαιδευτικών; Ποιοι είναι οι σύγχρονοι ''λόγοι'' και οι ''πρακτικές'' που χαρακτηρίζουν το σχολείο ως ''οργανισμό και ως κοινότητα μάθησης''; Τα παραπάνω είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα που διατρέχουν τα κεφάλαια του παρόντος βιβλίου.

Σκοπός των συγγραφέων είναι να αναλύσουν τη μετάβαση από την αρχαιολογία της εκπαίδευσης στη γενεαλογία του εκπαιδευτικού θεσμού. Στο βιβλίο παρουσιάζονται αναλυτικά θεωρήσεις και πολιτικές που επηρέασαν τη διαμόρφωση του παιδαγωγικού ''λόγου'' και των εκπαιδευτικών πρακτικών κατά τη διάρκεια του 19ου και του 20ού αιώνα.

Έμφαση δίδεται στην ανάλυση των σχέσεων ''εξουσίας - γνώσης'' στο χώρο της εκπαίδευσης, και στις σχέσεις μεταξύ του εκπαιδευτικού ''λόγου'' και των κοινωνικών πρακτικών. Εξετάζονται οι επιδράσεις της "παγκοσμιοποίησης'' και της ''κοινωνίας της γνώσης" στον εκπαιδευτικό θεσμό. Αναλύονται οι σύγχρονες "πολιτικές της γνώσης" που συνδέονται με νέες θεωρίες και διαδικασίες μάθησης, με τη μετάβαση από το γνωσιοκεντρικό στο ''ικανοκεντρικό'' μοντέλο μάθησης, με τον μεταβαλλόμενο ρόλο και τις αλλαγές στα προσόντα των εκπαιδευτικών, με τον μετασχηματισμό του σχολείου σε ''οργανισμό και σε κοινότητα μάθησης'', με τη μετάβαση από τις ''πειθαρχικές κοινωνίες'' στις ''κοινωνίες ελέγχου'' και την προοπτική μιας ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0377566 BKS.0377566 ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-333-886-4 Συγγραφέας: ΠΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 600 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015 Ποιες είναι οι απαρχές των εκπαιδευτικών συστημάτων; Ποιες αρχές καθόρισαν τις ''πειθαρχίες'' και τη ''γραμματική του σχολείου''; Πως διαγράφονται οι σχέσεις "εξουσίας γνώσης'' στο χώρο της εκπαίδευσης; Ποιες ιδέες επηρέασαν και διαμόρφωσαν τον παιδαγωγικό ''λόγο'' και τις εκπαιδευτικές ''πρακτικές''; Ποιος είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης στις σύγχρονες ''οικονομίες και κοινωνίες της γνώσης''; Πως καθορίζεται το σύγχρονο πλαίσιο των ''ικανοτήτων'' των μαθητών και των "προσόντων" των εκπαιδευτικών; Ποιοι είναι οι σύγχρονοι ''λόγοι'' και οι ''πρακτικές'' που χαρακτηρίζουν το σχολείο ως ''οργανισμό και ως κοινότητα μάθησης''; Τα παραπάνω είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα που διατρέχουν τα κεφάλαια του παρόντος βιβλίου. Σκοπός των συγγραφέων είναι να αναλύσουν τη μετάβαση από την αρχαιολογία της εκπαίδευσης στη γενεαλογία του εκπαιδευτικού θεσμού. Στο βιβλίο παρουσιάζονται αναλυτικά θεωρήσεις και πολιτικές που επηρέασαν τη διαμόρφωση του παιδαγωγικού ''λόγου'' και των εκπαιδευτικών πρακτικών κατά τη διάρκεια του 19ου και του 20ού αιώνα. Έμφαση δίδεται στην ανάλυση των σχέσεων ''εξουσίας - γνώσης'' στο χώρο της εκπαίδευσης, και στις σχέσεις μεταξύ του εκπαιδευτικού ''λόγου'' και των κοινωνικών πρακτικών. Εξετάζονται οι επιδράσεις της "παγκοσμιοποίησης'' και της ''κοινωνίας της γνώσης" στον εκπαιδευτικό θεσμό. Αναλύονται οι σύγχρονες "πολιτικές της γνώσης" που συνδέονται με νέες θεωρίες και διαδικασίες μάθησης, με τη μετάβαση από το γνωσιοκεντρικό στο ''ικανοκεντρικό'' μοντέλο μάθησης, με τον μεταβαλλόμενο ρόλο και τις αλλαγές στα προσόντα των εκπαιδευτικών, με τον μετασχηματισμό του σχολείου σε ''οργανισμό και σε κοινότητα μάθησης'', με τη μετάβαση από τις ''πειθαρχικές κοινωνίες'' στις ''κοινωνίες ελέγχου'' και την προοπτική μιας ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας.
34.02
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή