Πέντε διαφορετικές γυναικείες προσωπικότητες, οι οποίες στις διαδοχικές ή παράλληλες σχέσεις τους με τον ίδιο άνδρα, αισθάνονται σαν κρίκοι της ίδιας αλυσίδας. Η καθεμιά τον διεκδικεί, με το δικό της τρόπο. Αυτός πιστός στον καλλιτεχνικό, ευάλωτο και επικίνδυνο χαρακτήρα του αγαπά καθεμία διαφορετικά. Τα ηθικά διλήμματα τις πιο πολλές φορές είναι ισχυρότερα από τον ίδιο τον έρωτα. Το να αφήσεις έναν άνθρωπο για κάποιον άλλον που ερωτεύτηκες ξαφνικά, έστω κι αν έχεις ζήσει μαζί του χρόνια, έστω κι αν υπάρχουν παιδιά, είναι θεμιτό; Ίσως ναι, ίσως όχι. Τελικά πρόκειται για ηθικό δίλημμα ή για ένα ερωτικό ψυχολογικό δράμα;
Της είναι αδύνατον να γυρίσει στο κρεβάτι. Τον βλέπει από την πόρτα που κοιμάται ήρεμα τον ύπνο ενός μικρού παιδιού. Προς στιγμήν δεν καταλαβαίνει ποιος είναι. Μπαίνει στο μπάνιο της, στο μισοσκόταδο βλέπει τον εαυτό της στον καθρέφτη. Κοντοστέκεται, το μεταξωτό άσπρο νυχτικό τσαλακωμένο, την κάνει αγνώριστη. Βλέπει το πρόσωπό της ώρα πολύ. "Ποια είμαι" ρωτάει, κοιτάζοντας το είδωλό της στα μάτια. "Ποια;" Πλησιάζει στον καθρέφτη, δεν αναγνωρίζει την εικόνα. Είναι σίγουρη πως η γυναίκα απέναντί της είναι μια άλλη, όχι αυτή. Ή μήπως η ίδια δεν είναι πια η ίδια; Διχάζεται μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Ξαφνικά, έτσι ανεξήγητα, κολλάει το πρόσωπό της στον καθρέφτη και με ένα αίσθημα πρωτόγνωρο, πάθους, οργής και απόγνωσης, φιλάει το είδωλό της στο στόμα ξανά και ξανά, άγρια, παράφορα, απελπισμένα. "Εγώ σ' αγαπώ" ψιθυρίζει, καθώς τα μάτια της γεμίζουν δάκρυα και θολώνουν το είδωλό της στον καθρέφτη. "Εγώ σ' αγαπώ και θα σ' αγαπώ γι' αυτό που είσαι".
Πέντε διαφορετικές γυναικείες προσωπικότητες, οι οποίες στις διαδοχικές ή παράλληλες σχέσεις τους με τον ίδιο άνδρα, αισθάνονται σαν κρίκοι της ίδιας αλυσίδας. Η καθεμιά τον διεκδικεί, με το δικό της τρόπο. Αυτός πιστός στον καλλιτεχνικό, ευάλωτο και επικίνδυνο χαρακτήρα του αγαπά καθεμία διαφορετικά. Τα ηθικά διλήμματα τις πιο πολλές φορές είναι ισχυρότερα από τον ίδιο τον έρωτα. Το να αφήσεις έναν άνθρωπο για κάποιον άλλον που ερωτεύτηκες ξαφνικά, έστω κι αν έχεις ζήσει μαζί του χρόνια, έστω κι αν υπάρχουν παιδιά, είναι θεμιτό; Ίσως ναι, ίσως όχι. Τελικά πρόκειται για ηθικό δίλημμα ή για ένα ερωτικό ψυχολογικό δράμα;
Της είναι αδύνατον να γυρίσει στο κρεβάτι. Τον βλέπει από την πόρτα που κοιμάται ήρεμα τον ύπνο ενός μικρού παιδιού. Προς στιγμήν δεν καταλαβαίνει ποιος είναι. Μπαίνει στο μπάνιο της, στο μισοσκόταδο βλέπει τον εαυτό της στον καθρέφτη. Κοντοστέκεται, το μεταξωτό άσπρο νυχτικό τσαλακωμένο, την κάνει αγνώριστη. Βλέπει το πρόσωπό της ώρα πολύ. "Ποια είμαι" ρωτάει, κοιτάζοντας το είδωλό της στα μάτια. "Ποια;" Πλησιάζει στον καθρέφτη, δεν αναγνωρίζει την εικόνα. Είναι σίγουρη πως η γυναίκα απέναντί της είναι μια άλλη, όχι αυτή. Ή μήπως η ίδια δεν είναι πια η ίδια; Διχάζεται μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Ξαφνικά, έτσι ανεξήγητα, κολλάει το πρόσωπό της στον καθρέφτη και με ένα αίσθημα πρωτόγνωρο, πάθους, οργής και απόγνωσης, φιλάει το είδωλό της στο στόμα ξανά και ξανά, άγρια, παράφορα, απελπισμένα. "Εγώ σ' αγαπώ" ψιθυρίζει, καθώς τα μάτια της γεμίζουν δάκρυα και θολώνουν το είδωλό της στον καθρέφτη. "Εγώ σ' αγαπώ και θα σ' αγαπώ γι' αυτό που είσαι".
ΩΡΑΙΟΣ ΣΑΝ ΨΕΜΑBKS.0300187BKS.0300187ΡΟΥΝΙΚ ΝΤΕΛΛΑΡΟΥΝΙΚ ΝΤΕΛΛΑΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΡΟΥΝΙΚ ΝΤΕΛΛΑ στην κατηγορία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 960-438-009-5 Συγγραφέας: ΡΟΥΝΙΚ ΝΤΕΛΛΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ Σελίδες: 302 Διαστάσεις: 15x20 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Πέντε διαφορετικές γυναικείες προσωπικότητες, οι οποίες στις διαδοχικές ή παράλληλες σχέσεις τους με τον ίδιο άνδρα, αισθάνονται σαν κρίκοι της ίδιας αλυσίδας. Η καθεμιά τον διεκδικεί, με το δικό της τρόπο. Αυτός πιστός στον καλλιτεχνικό, ευάλωτο και επικίνδυνο χαρακτήρα του αγαπά καθεμία διαφορετικά. Τα ηθικά διλήμματα τις πιο πολλές φορές είναι ισχυρότερα από τον ίδιο τον έρωτα. Το να αφήσεις έναν άνθρωπο για κάποιον άλλον που ερωτεύτηκες ξαφνικά, έστω κι αν έχεις ζήσει μαζί του χρόνια, έστω κι αν υπάρχουν παιδιά, είναι θεμιτό; Ίσως ναι, ίσως όχι. Τελικά πρόκειται για ηθικό δίλημμα ή για ένα ερωτικό ψυχολογικό δράμα; Της είναι αδύνατον να γυρίσει στο κρεβάτι. Τον βλέπει από την πόρτα που κοιμάται ήρεμα τον ύπνο ενός μικρού παιδιού. Προς στιγμήν δεν καταλαβαίνει ποιος είναι. Μπαίνει στο μπάνιο της, στο μισοσκόταδο βλέπει τον εαυτό της στον καθρέφτη. Κοντοστέκεται, το μεταξωτό άσπρο νυχτικό τσαλακωμένο, την κάνει αγνώριστη. Βλέπει το πρόσωπό της ώρα πολύ. "Ποια είμαι" ρωτάει, κοιτάζοντας το είδωλό της στα μάτια. "Ποια;" Πλησιάζει στον καθρέφτη, δεν αναγνωρίζει την εικόνα. Είναι σίγουρη πως η γυναίκα απέναντί της είναι μια άλλη, όχι αυτή. Ή μήπως η ίδια δεν είναι πια η ίδια; Διχάζεται μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Ξαφνικά, έτσι ανεξήγητα, κολλάει το πρόσωπό της στον καθρέφτη και με ένα αίσθημα πρωτόγνωρο, πάθους, οργής και απόγνωσης, φιλάει το είδωλό της στο στόμα ξανά και ξανά, άγρια, παράφορα, απελπισμένα. "Εγώ σ' αγαπώ" ψιθυρίζει, καθώς τα μάτια της γεμίζουν δάκρυα και θολώνουν το είδωλό της στον καθρέφτη. "Εγώ σ' αγαπώ και θα σ' αγαπώ γι' αυτό που είσαι". ΩΡΑΙΟΣ ΣΑΝ ΨΕΜΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση