To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
 
 
 
   
 
oikonomikos programmatismos epixeiriseon photo

oikonomikos programmatismos epixeiriseon photo


ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

BKS.0675167      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΓΑΡΟΥΦΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
μόνο37.10 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-595-000-2
Συγγραφέας: ΓΑΡΟΥΦΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Σελίδες: 464
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015

Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στον Οικονομικό Προγραμματισμό των Επιχειρήσεων. Προσπαθεί να προσεγγίσει σε απλή γλώσσα τα θεματικά πεδία που αναλύονται παρουσιάζοντας την απαραίτητη θεωρία αλλά και μεθοδολογία για την επίλυσή τους ώστε αυτά να καταστούν εργαλεία για τους φοιτητές πρωτίστως, αλλά και για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να αποκτήσει γνώσεις στην κατάρτιση του προϋπολογισμού. Το βιβλίο έχει δομηθεί σε τέσσερα μέρη.

Το Πρώτο Μέρος που αποτελείται από πέντε κεφάλαια, πραγματεύεται την Επιχείρηση και τις Μορφές Αγορών μέσα στις οποίες αυτή δρα και λειτουργεί. Γίνεται προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης τις συνθήκες λειτουργίας των μορφών αγορών, τον τρόπο ισορροπίας της επιχείρησης σε κάθε μορφή αγοράς και τις βασικές έννοιες της παραγωγής και του κόστους. Αναλύονται διεξοδικά ο πλήρης ανταγωνισμός, το μονοπώλιο, ο μονοπωλιακός ανταγωνισμός και το ολιγοπώλιο. Η ανάλυση των μορφών αγορών κρίθηκε αναγκαία για να σχηματίσει ο αναγνώστης ολοκληρωμένη εικόνα του οικονομικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο λειτουργεί η επιχείρηση και πως αυτό μπορεί να επηρεάσει την λειτουργία της.

Το Δεύτερο Μέρος που αποτελείται από δυο κεφάλαια, πραγματεύεται τις Τεχνικές Επιχειρηματικών Αποφάσεων, δηλαδή τα εργαλεία που έχει ο σύγχρονος manager στα χέρια του τα οποία τον βοηθούν στη λήψη των αποφάσεών του μέσα σε ένα ανταγωνιστικό και αβέβαιο περιβάλλον. Γίνεται εκτενής αναφορά στις μεθόδους αριστοποίησης δηλαδή στην εύρεση της βέλτιστης λύσης αφενός μεν μέσα από μια οικονομική προσέγγιση και αφετέρου μέσα από μια μαθηματική προσέγγιση (ποσοτικές μέθοδοι και γραμμικός προγραμματισμός). Οι τεχνικές που αναλύονται βοηθούν κυρίως τον προγραμματισμό των αποφάσεων βραχυχρόνια αλλά και μεσοχρόνια. Για τα προγράμματα μεγαλύτερης διάρκειας που στην ουσία αποτελούν το στρατηγικό προγραμματισμό των επιχειρήσεων, η αναφορά είναι μεν επαρκής αλλά όχι εκτενής δεδομένου ότι απαιτούνται βαθύτερες θεωρητικές γνώσεις της χρηματοοικονομικής διοίκησης που ξεφεύγουν από τα όρια και τους στόχους του παρόντος βιβλίου. Οι εξειδικευμένες θεωρητικές γνώσεις της χρηματοοικονομικής διοίκησης καθώς και τα σύγχρονα και πολύπλοκα χρηματοπιστωτικά προϊόντα αποτελούν αντικείμενο του επόμενου συγγραφικού μας έργου.

Το Τρίτο Μέρος που αποτελείται από τρία κεφάλαια, αναφέρεται στη Χρηματοοικονομική Ανάλυση. Συγκεκριμένα, μετά από μία γενική αναφορά στις έννοιες της χρηματοοικονομικής λογιστικής και ειδικότερα στην ανάλυση των χρηματοοικονομικών καταστάσεων, αναφερόμαστε στη διοίκηση του κεφαλαίου κινήσεως και στις κατηγορίες των περιουσιακών στοιχείων που το συνθέτουν. Παρατίθενται απλά παραδείγματα ώστε οι έννοιες να γίνουν πλήρως κατανοητές και ο αναγνώστης να εξοικειωθεί με τις διαδικασίες που ακολουθούνται για τον προσδιορισμό του κεφαλαίου κινήσεως και ταυτόχρονα να κατανοήσει τη σημαντικότητά του. Το τρίτο μέρος κρίνεται ότι έχει ιδιαίτερη σημασία για να μπορεί ο αναγνώστης να κατανοήσει πώς συντάσσονται οι προβλεπόμενες χρηματοοικονομικές καταστάσεις μέσα από τις οποίες προκύπτουν τα απαραίτητα οικονομικά στοιχεία για το σχεδιασμό της μελλοντικής πορείας της επιχείρησης.

Το Τέταρτο Μέρος που αποτελείται από οκτώ κεφάλαια, αναφέρεται στην Κατάρτιση του Προϋπολογισμού της επιχείρησης, τόσο στο σύνολό του όσο και στους επιμέρους προϋπολογισμούς κατά λειτουργία της επιχείρησης μέσα από μια μεθοδική παρουσίαση των βασικών αρχών που διέπουν την κατάρτιση του προϋπολογισμού και των βασικών παραμέτρων που οδηγούν στην ολοκλήρωσή του και εφαρμογή του. Έχει καταβληθεί προσπάθεια ώστε οι έννοιες και η ακολουθούμενη μεθοδολογία για τη σύνταξη του προϋπολογισμού να είναι όσο το δυνατόν απλές. Αυτό διότι προορίζεται κυρίως για χρήση των φοιτητών και συνεπώς ο σκοπός του είναι εκπαιδευτικός. Ταυτόχρονα όμως, δίνει τη δυνατότητα στον οποιονδήποτε αναγνώστη να κατανοήσει την τεχνική κατάρτισης και εφαρμογής του προϋπολογισμού της επιχείρησης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (BKS.0675167)
oikonomikos programmatismos epixeiriseon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
37.10 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΓΑΡΟΥΦΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-595-000-2
Συγγραφέας: ΓΑΡΟΥΦΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Σελίδες: 464
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015

Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στον Οικονομικό Προγραμματισμό των Επιχειρήσεων. Προσπαθεί να προσεγγίσει σε απλή γλώσσα τα θεματικά πεδία που αναλύονται παρουσιάζοντας την απαραίτητη θεωρία αλλά και μεθοδολογία για την επίλυσή τους ώστε αυτά να καταστούν εργαλεία για τους φοιτητές πρωτίστως, αλλά και για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να αποκτήσει γνώσεις στην κατάρτιση του προϋπολογισμού. Το βιβλίο έχει δομηθεί σε τέσσερα μέρη.

Το Πρώτο Μέρος που αποτελείται από πέντε κεφάλαια, πραγματεύεται την Επιχείρηση και τις Μορφές Αγορών μέσα στις οποίες αυτή δρα και λειτουργεί. Γίνεται προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης τις συνθήκες λειτουργίας των μορφών αγορών, τον τρόπο ισορροπίας της επιχείρησης σε κάθε μορφή αγοράς και τις βασικές έννοιες της παραγωγής και του κόστους. Αναλύονται διεξοδικά ο πλήρης ανταγωνισμός, το μονοπώλιο, ο μονοπωλιακός ανταγωνισμός και το ολιγοπώλιο. Η ανάλυση των μορφών αγορών κρίθηκε αναγκαία για να σχηματίσει ο αναγνώστης ολοκληρωμένη εικόνα του οικονομικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο λειτουργεί η επιχείρηση και πως αυτό μπορεί να επηρεάσει την λειτουργία της.

Το Δεύτερο Μέρος που αποτελείται από δυο κεφάλαια, πραγματεύεται τις Τεχνικές Επιχειρηματικών Αποφάσεων, δηλαδή τα εργαλεία που έχει ο σύγχρονος manager στα χέρια του τα οποία τον βοηθούν στη λήψη των αποφάσεών του μέσα σε ένα ανταγωνιστικό και αβέβαιο περιβάλλον. Γίνεται εκτενής αναφορά στις μεθόδους αριστοποίησης δηλαδή στην εύρεση της βέλτιστης λύσης αφενός μεν μέσα από μια οικονομική προσέγγιση και αφετέρου μέσα από μια μαθηματική προσέγγιση (ποσοτικές μέθοδοι και γραμμικός προγραμματισμός). Οι τεχνικές που αναλύονται βοηθούν κυρίως τον προγραμματισμό των αποφάσεων βραχυχρόνια αλλά και μεσοχρόνια. Για τα προγράμματα μεγαλύτερης διάρκειας που στην ουσία αποτελούν το στρατηγικό προγραμματισμό των επιχειρήσεων, η αναφορά είναι μεν επαρκής αλλά όχι εκτενής δεδομένου ότι απαιτούνται βαθύτερες θεωρητικές γνώσεις της χρηματοοικονομικής διοίκησης που ξεφεύγουν από τα όρια και τους στόχους του παρόντος βιβλίου. Οι εξειδικευμένες θεωρητικές γνώσεις της χρηματοοικονομικής διοίκησης καθώς και τα σύγχρονα και πολύπλοκα χρηματοπιστωτικά προϊόντα αποτελούν αντικείμενο του επόμενου συγγραφικού μας έργου.

Το Τρίτο Μέρος που αποτελείται από τρία κεφάλαια, αναφέρεται στη Χρηματοοικονομική Ανάλυση. Συγκεκριμένα, μετά από μία γενική αναφορά στις έννοιες της χρηματοοικονομικής λογιστικής και ειδικότερα στην ανάλυση των χρηματοοικονομικών καταστάσεων, αναφερόμαστε στη διοίκηση του κεφαλαίου κινήσεως και στις κατηγορίες των περιουσιακών στοιχείων που το συνθέτουν. Παρατίθενται απλά παραδείγματα ώστε οι έννοιες να γίνουν πλήρως κατανοητές και ο αναγνώστης να εξοικειωθεί με τις διαδικασίες που ακολουθούνται για τον προσδιορισμό του κεφαλαίου κινήσεως και ταυτόχρονα να κατανοήσει τη σημαντικότητά του. Το τρίτο μέρος κρίνεται ότι έχει ιδιαίτερη σημασία για να μπορεί ο αναγνώστης να κατανοήσει πώς συντάσσονται οι προβλεπόμενες χρηματοοικονομικές καταστάσεις μέσα από τις οποίες προκύπτουν τα απαραίτητα οικονομικά στοιχεία για το σχεδιασμό της μελλοντικής πορείας της επιχείρησης.

Το Τέταρτο Μέρος που αποτελείται από οκτώ κεφάλαια, αναφέρεται στην Κατάρτιση του Προϋπολογισμού της επιχείρησης, τόσο στο σύνολό του όσο και στους επιμέρους προϋπολογισμούς κατά λειτουργία της επιχείρησης μέσα από μια μεθοδική παρουσίαση των βασικών αρχών που διέπουν την κατάρτιση του προϋπολογισμού και των βασικών παραμέτρων που οδηγούν στην ολοκλήρωσή του και εφαρμογή του. Έχει καταβληθεί προσπάθεια ώστε οι έννοιες και η ακολουθούμενη μεθοδολογία για τη σύνταξη του προϋπολογισμού να είναι όσο το δυνατόν απλές. Αυτό διότι προορίζεται κυρίως για χρήση των φοιτητών και συνεπώς ο σκοπός του είναι εκπαιδευτικός. Ταυτόχρονα όμως, δίνει τη δυνατότητα στον οποιονδήποτε αναγνώστη να κατανοήσει την τεχνική κατάρτισης και εφαρμογής του προϋπολογισμού της επιχείρησης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ BKS.0675167 BKS.0675167 ΓΑΡΟΥΦΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΡΟΥΦΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΓΑΡΟΥΦΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-595-000-2 Συγγραφέας: ΓΑΡΟΥΦΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Σελίδες: 464 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015 Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στον Οικονομικό Προγραμματισμό των Επιχειρήσεων. Προσπαθεί να προσεγγίσει σε απλή γλώσσα τα θεματικά πεδία που αναλύονται παρουσιάζοντας την απαραίτητη θεωρία αλλά και μεθοδολογία για την επίλυσή τους ώστε αυτά να καταστούν εργαλεία για τους φοιτητές πρωτίστως, αλλά και για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να αποκτήσει γνώσεις στην κατάρτιση του προϋπολογισμού. Το βιβλίο έχει δομηθεί σε τέσσερα μέρη. Το Πρώτο Μέρος που αποτελείται από πέντε κεφάλαια, πραγματεύεται την Επιχείρηση και τις Μορφές Αγορών μέσα στις οποίες αυτή δρα και λειτουργεί. Γίνεται προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης τις συνθήκες λειτουργίας των μορφών αγορών, τον τρόπο ισορροπίας της επιχείρησης σε κάθε μορφή αγοράς και τις βασικές έννοιες της παραγωγής και του κόστους. Αναλύονται διεξοδικά ο πλήρης ανταγωνισμός, το μονοπώλιο, ο μονοπωλιακός ανταγωνισμός και το ολιγοπώλιο. Η ανάλυση των μορφών αγορών κρίθηκε αναγκαία για να σχηματίσει ο αναγνώστης ολοκληρωμένη εικόνα του οικονομικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο λειτουργεί η επιχείρηση και πως αυτό μπορεί να επηρεάσει την λειτουργία της. Το Δεύτερο Μέρος που αποτελείται από δυο κεφάλαια, πραγματεύεται τις Τεχνικές Επιχειρηματικών Αποφάσεων, δηλαδή τα εργαλεία που έχει ο σύγχρονος manager στα χέρια του τα οποία τον βοηθούν στη λήψη των αποφάσεών του μέσα σε ένα ανταγωνιστικό και αβέβαιο περιβάλλον. Γίνεται εκτενής αναφορά στις μεθόδους αριστοποίησης δηλαδή στην εύρεση της βέλτιστης λύσης αφενός μεν μέσα από μια οικονομική προσέγγιση και αφετέρου μέσα από μια μαθηματική προσέγγιση (ποσοτικές μέθοδοι και γραμμικός προγραμματισμός). Οι τεχνικές που αναλύονται βοηθούν κυρίως τον προγραμματισμό των αποφάσεων βραχυχρόνια αλλά και μεσοχρόνια. Για τα προγράμματα μεγαλύτερης διάρκειας που στην ουσία αποτελούν το στρατηγικό προγραμματισμό των επιχειρήσεων, η αναφορά είναι μεν επαρκής αλλά όχι εκτενής δεδομένου ότι απαιτούνται βαθύτερες θεωρητικές γνώσεις της χρηματοοικονομικής διοίκησης που ξεφεύγουν από τα όρια και τους στόχους του παρόντος βιβλίου. Οι εξειδικευμένες θεωρητικές γνώσεις της χρηματοοικονομικής διοίκησης καθώς και τα σύγχρονα και πολύπλοκα χρηματοπιστωτικά προϊόντα αποτελούν αντικείμενο του επόμενου συγγραφικού μας έργου. Το Τρίτο Μέρος που αποτελείται από τρία κεφάλαια, αναφέρεται στη Χρηματοοικονομική Ανάλυση. Συγκεκριμένα, μετά από μία γενική αναφορά στις έννοιες της χρηματοοικονομικής λογιστικής και ειδικότερα στην ανάλυση των χρηματοοικονομικών καταστάσεων, αναφερόμαστε στη διοίκηση του κεφαλαίου κινήσεως και στις κατηγορίες των περιουσιακών στοιχείων που το συνθέτουν. Παρατίθενται απλά παραδείγματα ώστε οι έννοιες να γίνουν πλήρως κατανοητές και ο αναγνώστης να εξοικειωθεί με τις διαδικασίες που ακολουθούνται για τον προσδιορισμό του κεφαλαίου κινήσεως και ταυτόχρονα να κατανοήσει τη σημαντικότητά του. Το τρίτο μέρος κρίνεται ότι έχει ιδιαίτερη σημασία για να μπορεί ο αναγνώστης να κατανοήσει πώς συντάσσονται οι προβλεπόμενες χρηματοοικονομικές καταστάσεις μέσα από τις οποίες προκύπτουν τα απαραίτητα οικονομικά στοιχεία για το σχεδιασμό της μελλοντικής πορείας της επιχείρησης. Το Τέταρτο Μέρος που αποτελείται από οκτώ κεφάλαια, αναφέρεται στην Κατάρτιση του Προϋπολογισμού της επιχείρησης, τόσο στο σύνολό του όσο και στους επιμέρους προϋπολογισμούς κατά λειτουργία της επιχείρησης μέσα από μια μεθοδική παρουσίαση των βασικών αρχών που διέπουν την κατάρτιση του προϋπολογισμού και των βασικών παραμέτρων που οδηγούν στην ολοκλήρωσή του και εφαρμογή του. Έχει καταβληθεί προσπάθεια ώστε οι έννοιες και η ακολουθούμενη μεθοδολογία για τη σύνταξη του προϋπολογισμού να είναι όσο το δυνατόν απλές. Αυτό διότι προορίζεται κυρίως για χρήση των φοιτητών και συνεπώς ο σκοπός του είναι εκπαιδευτικός. Ταυτόχρονα όμως, δίνει τη δυνατότητα στον οποιονδήποτε αναγνώστη να κατανοήσει την τεχνική κατάρτισης και εφαρμογής του προϋπολογισμού της επιχείρησης.
37.1
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή