ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, ο μαζικός τουρισμός συνώνυμο της κατανάλωσης και του ελεύθερου χρόνου, έχει εξελιχθεί σε μία δυναμική οικονομική δραστηριότητα που διαθέτει τα δικά της χαρακτηριστικά και κατέχει σημαντική θέση στην παγκόσμια οικονομία, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις ζώνες προέλευσης και υποδοχής των διεθνών τουριστικών ρευμάτων.
Το παρόν σύγγραμμα εστιάζει:
στις εννοιολογικές προσεγγίσεις, στις προσπάθειες οριοθέτησης του τουριστικού φαινομένου,
στις στατιστικές του τουρισμού,
στις τυπολογίες του τουρίστα και του τουρισμού,
στις μεθόδους πρόβλεψης και στις τάσεις,
στις οικονομικές θεωρίες της ζήτησης,
στην οικονομική οργάνωση των τουριστικών επιχειρήσεων και των ενδιάμεσων του τουριστικού κυκλώματος.
Ως επί το πλείστον επικεντρώνεται στη διερεύνηση - ανάλυση:
των τουριστικών εισπράξεων και δαπανών,
της τουριστικής κατανάλωσης και παραγωγής, της προστιθέμενης αξίας,
των τουριστικών επενδύσεων,
της τουριστικής απασχόλησης,
των τιμών,
του ρόλου του κράτους,
των μεθόδων εκτίμησης/μέτρησης των οικονομικών επιδράσεων του τουρισμού, (οικονομικοί λογαριασμοί του τουρισμού, λογαριασμός εξωτερικών σχέσεων, πίνακες εισροών - εκροών, οικονομετρικά μοντέλα, τουριστικοί πολλαπλασιαστές και Δορυφόροι Λογαριασμοί Τουρισμού).
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, ο μαζικός τουρισμός συνώνυμο της κατανάλωσης και του ελεύθερου χρόνου, έχει εξελιχθεί σε μία δυναμική οικονομική δραστηριότητα που διαθέτει τα δικά της χαρακτηριστικά και κατέχει σημαντική θέση στην παγκόσμια οικονομία, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις ζώνες προέλευσης και υποδοχής των διεθνών τουριστικών ρευμάτων.
Το παρόν σύγγραμμα εστιάζει: • στις εννοιολογικές προσεγγίσεις, στις προσπάθειες οριοθέτησης του τουριστικού φαινομένου, • στις στατιστικές του τουρισμού, • στις τυπολογίες του τουρίστα και του τουρισμού, • στις μεθόδους πρόβλεψης και στις τάσεις, • στις οικονομικές θεωρίες της ζήτησης, • στην οικονομική οργάνωση των τουριστικών επιχειρήσεων και των ενδιάμεσων του τουριστικού κυκλώματος.
Ως επί το πλείστον επικεντρώνεται στη διερεύνηση - ανάλυση: • των τουριστικών εισπράξεων και δαπανών, • της τουριστικής κατανάλωσης και παραγωγής, της προστιθέμενης αξίας, • των τουριστικών επενδύσεων, • της τουριστικής απασχόλησης, • των τιμών, • του ρόλου του κράτους, • των μεθόδων εκτίμησης/μέτρησης των οικονομικών επιδράσεων του τουρισμού, (οικονομικοί λογαριασμοί του τουρισμού, λογαριασμός εξωτερικών σχέσεων, πίνακες εισροών - εκροών, οικονομετρικά μοντέλα, τουριστικοί πολλαπλασιαστές και Δορυφόροι Λογαριασμοί Τουρισμού).
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥBKS.0043055BKS.0043055ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣΒΑΡΒΑΡΕΣΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-5036-05-8 Συγγραφέας: ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Σελίδες: 504 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2013 ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, ο μαζικός τουρισμός συνώνυμο της κατανάλωσης και του ελεύθερου χρόνου, έχει εξελιχθεί σε μία δυναμική οικονομική δραστηριότητα που διαθέτει τα δικά της χαρακτηριστικά και κατέχει σημαντική θέση στην παγκόσμια οικονομία, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις ζώνες προέλευσης και υποδοχής των διεθνών τουριστικών ρευμάτων. Το παρόν σύγγραμμα εστιάζει:• στις εννοιολογικές προσεγγίσεις, στις προσπάθειες οριοθέτησης του τουριστικού φαινομένου, • στις στατιστικές του τουρισμού, • στις τυπολογίες του τουρίστα και του τουρισμού, • στις μεθόδους πρόβλεψης και στις τάσεις, • στις οικονομικές θεωρίες της ζήτησης, • στην οικονομική οργάνωση των τουριστικών επιχειρήσεων και των ενδιάμεσων του τουριστικού κυκλώματος. Ως επί το πλείστον επικεντρώνεται στη διερεύνηση - ανάλυση:• των τουριστικών εισπράξεων και δαπανών, • της τουριστικής κατανάλωσης και παραγωγής, της προστιθέμενης αξίας, • των τουριστικών επενδύσεων, • της τουριστικής απασχόλησης, • των τιμών, • του ρόλου του κράτους, • των μεθόδων εκτίμησης/μέτρησης των οικονομικών επιδράσεων του τουρισμού, (οικονομικοί λογαριασμοί του τουρισμού, λογαριασμός εξωτερικών σχέσεων, πίνακες εισροών - εκροών, οικονομετρικά μοντέλα, τουριστικοί πολλαπλασιαστές και Δορυφόροι Λογαριασμοί Τουρισμού). ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση