Ο παρών συλλογικός τόμος αποτελεί τιμητική προσφορά στο έργο του Ανδρέα Καρακίτσιου, ομότιμου καθηγητή ΑΠΘ, ο οποίος ξεκίνησε και εδραίωσε τα μαθήματα της Παιδικής Λογοτεχνίας στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ. Ακαδημαϊκοί από όλα τα πανεπιστήμια της Ελλάδας, που κινούνται ευρύτερα στο χώρο των λογοτεχνικών σπουδών, συμμετέχουν με άρθρα που αφορούν κατά βάση τις εξής ενότητες: παιδική λογοτεχνία, δημιουργική γραφή, λογοτεχνία/ διδακτική. Στις παραπάνω τρεις θεματικές κινούνται οι 24 συγγραφείς στα 22 άρθρα του τόμου, όπως άλλωστε και το ίδιο το συγγραφικό έργο του τιμώμενου Ανδρέα Καρακίτσιου.
Στην ενότητα «Παιδική λογοτεχνία» εξετάζονται: η ιστορία της παιδικής λογοτεχνίας, το υλικό κατασκευής των παιδικών βιβλίων, οι βιογραφίες ξεχωριστών γυναικών για παιδιά, η τέχνη στη λογοτεχνία για παιδιά του Χρήστου Μπουλώτη, τα «βιβλία» μέσα στα παιδικά βιβλία, η παιδική φωνή στο έργο της ’λκης Ζέη και της Ζωρζ Σαρή, τα κρατικά βραβεία παιδικής λογοτεχνίας, τα κοσμογονικά στοιχεία στην ποίηση της Ελένης Χωρεάνθη, τα μυθιστορήματα πολλαπλών οπτικών γωνιών, η νοηματοδότηση της ποίησης και το μαθητικό κοινό, η γλώσσα της αφήγησης στο έργο του Μάνου Κοντολέων, η διακειμενική προσέγγιση σύγχρονων ιστοριών με δράκους, το αφήγημα για τον Λόρδο Βύρωνα και τον Έλγιν της Ελένης Σβορώνου.
Στην ενότητα «Δημιουργική γραφή» εξετάζονται δύο θέματα: η θεραπεία του γνωστικού αντικειμένου της δημιουργικής γραφής και οι θεραπευτικές του ιδιότητες, και η φωτογραφία στη σύγχρονη λογοτεχνική παραγωγή ως μυθοπλαστικό υλικό. Στην τρίτη ενότητα «Λογοτεχνία/Διδακτική» αναλύονται πτυχές της ποίησης της Μπίλης Βέμη, ο έρωτας και η ετερότητα στο έργο του Εγγονόπουλου, η μνήμη και η απώλεια σε διήγημα της Κικής Δημουλά, η σχέση φιλοσοφίας και ποίησης στη διδασκαλία της λογοτεχνίας, εμπειρίες πολέμου και απώλεια στο έργο της Elisabeth Combres, οι έννοιες της κίνησης και της ακινησίας σε παιδικό αφήγημα του Αντώνη Σουρούνη και, τέλος, διαθλάσεις της ιστορίας και του νόστου στο έργο της Ρέας Γαλανάκη.
Ο παρών συλλογικός τόμος αποτελεί τιμητική προσφορά στο έργο του Ανδρέα Καρακίτσιου, ομότιμου καθηγητή ΑΠΘ, ο οποίος ξεκίνησε και εδραίωσε τα μαθήματα της Παιδικής Λογοτεχνίας στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ. Ακαδημαϊκοί από όλα τα πανεπιστήμια της Ελλάδας, που κινούνται ευρύτερα στο χώρο των λογοτεχνικών σπουδών, συμμετέχουν με άρθρα που αφορούν κατά βάση τις εξής ενότητες: παιδική λογοτεχνία, δημιουργική γραφή, λογοτεχνία/ διδακτική. Στις παραπάνω τρεις θεματικές κινούνται οι 24 συγγραφείς στα 22 άρθρα του τόμου, όπως άλλωστε και το ίδιο το συγγραφικό έργο του τιμώμενου Ανδρέα Καρακίτσιου.
Στην ενότητα «Παιδική λογοτεχνία» εξετάζονται: η ιστορία της παιδικής λογοτεχνίας, το υλικό κατασκευής των παιδικών βιβλίων, οι βιογραφίες ξεχωριστών γυναικών για παιδιά, η τέχνη στη λογοτεχνία για παιδιά του Χρήστου Μπουλώτη, τα «βιβλία» μέσα στα παιδικά βιβλία, η παιδική φωνή στο έργο της ’λκης Ζέη και της Ζωρζ Σαρή, τα κρατικά βραβεία παιδικής λογοτεχνίας, τα κοσμογονικά στοιχεία στην ποίηση της Ελένης Χωρεάνθη, τα μυθιστορήματα πολλαπλών οπτικών γωνιών, η νοηματοδότηση της ποίησης και το μαθητικό κοινό, η γλώσσα της αφήγησης στο έργο του Μάνου Κοντολέων, η διακειμενική προσέγγιση σύγχρονων ιστοριών με δράκους, το αφήγημα για τον Λόρδο Βύρωνα και τον Έλγιν της Ελένης Σβορώνου.
Στην ενότητα «Δημιουργική γραφή» εξετάζονται δύο θέματα: η θεραπεία του γνωστικού αντικειμένου της δημιουργικής γραφής και οι θεραπευτικές του ιδιότητες, και η φωτογραφία στη σύγχρονη λογοτεχνική παραγωγή ως μυθοπλαστικό υλικό. Στην τρίτη ενότητα «Λογοτεχνία/Διδακτική» αναλύονται πτυχές της ποίησης της Μπίλης Βέμη, ο έρωτας και η ετερότητα στο έργο του Εγγονόπουλου, η μνήμη και η απώλεια σε διήγημα της Κικής Δημουλά, η σχέση φιλοσοφίας και ποίησης στη διδασκαλία της λογοτεχνίας, εμπειρίες πολέμου και απώλεια στο έργο της Elisabeth Combres, οι έννοιες της κίνησης και της ακινησίας σε παιδικό αφήγημα του Αντώνη Σουρούνη και, τέλος, διαθλάσεις της ιστορίας και του νόστου στο έργο της Ρέας Γαλανάκη.
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΦΤΑΙΝΕBKS.0145316BKS.0145316ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-12-2605-7 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS Σελίδες: 288 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2022 ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΡΑΚΙΤΣΙΟ Ο παρών συλλογικός τόμος αποτελεί τιμητική προσφορά στο έργο του Ανδρέα Καρακίτσιου, ομότιμου καθηγητή ΑΠΘ, ο οποίος ξεκίνησε και εδραίωσε τα μαθήματα της Παιδικής Λογοτεχνίας στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ. Ακαδημαϊκοί από όλα τα πανεπιστήμια της Ελλάδας, που κινούνται ευρύτερα στο χώρο των λογοτεχνικών σπουδών, συμμετέχουν με άρθρα που αφορούν κατά βάση τις εξής ενότητες: παιδική λογοτεχνία, δημιουργική γραφή, λογοτεχνία/ διδακτική. Στις παραπάνω τρεις θεματικές κινούνται οι 24 συγγραφείς στα 22 άρθρα του τόμου, όπως άλλωστε και το ίδιο το συγγραφικό έργο του τιμώμενου Ανδρέα Καρακίτσιου. Στην ενότητα «Παιδική λογοτεχνία» εξετάζονται: η ιστορία της παιδικής λογοτεχνίας, το υλικό κατασκευής των παιδικών βιβλίων, οι βιογραφίες ξεχωριστών γυναικών για παιδιά, η τέχνη στη λογοτεχνία για παιδιά του Χρήστου Μπουλώτη, τα «βιβλία» μέσα στα παιδικά βιβλία, η παιδική φωνή στο έργο της ’λκης Ζέη και της Ζωρζ Σαρή, τα κρατικά βραβεία παιδικής λογοτεχνίας, τα κοσμογονικά στοιχεία στην ποίηση της Ελένης Χωρεάνθη, τα μυθιστορήματα πολλαπλών οπτικών γωνιών, η νοηματοδότηση της ποίησης και το μαθητικό κοινό, η γλώσσα της αφήγησης στο έργο του Μάνου Κοντολέων, η διακειμενική προσέγγιση σύγχρονων ιστοριών με δράκους, το αφήγημα για τον Λόρδο Βύρωνα και τον Έλγιν της Ελένης Σβορώνου. Στην ενότητα «Δημιουργική γραφή» εξετάζονται δύο θέματα: η θεραπεία του γνωστικού αντικειμένου της δημιουργικής γραφής και οι θεραπευτικές του ιδιότητες, και η φωτογραφία στη σύγχρονη λογοτεχνική παραγωγή ως μυθοπλαστικό υλικό. Στην τρίτη ενότητα «Λογοτεχνία/Διδακτική» αναλύονται πτυχές της ποίησης της Μπίλης Βέμη, ο έρωτας και η ετερότητα στο έργο του Εγγονόπουλου, η μνήμη και η απώλεια σε διήγημα της Κικής Δημουλά, η σχέση φιλοσοφίας και ποίησης στη διδασκαλία της λογοτεχνίας, εμπειρίες πολέμου και απώλεια στο έργο της Elisabeth Combres, οι έννοιες της κίνησης και της ακινησίας σε παιδικό αφήγημα του Αντώνη Σουρούνη και, τέλος, διαθλάσεις της ιστορίας και του νόστου στο έργο της Ρέας Γαλανάκη. ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΦΤΑΙΝΕ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση