To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ CEO
 
 
 
   
 
o monaxos poy egine ceo photo

o monaxos poy egine ceo photo


Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ CEO

BKS.0020223      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5218-94-2
Συγγραφέας: ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: IWRITE
Σελίδες: 232
Διαστάσεις: 12Χ17
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2017

1000 ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΩΝΙΚΟ MANAGEMENT

Τι ήταν αυτό που ερέθισε τo μάτι ενός τεχνοκράτη, επισκεπτόμενου το 'Aγιο Όρος;
Πόσο κοντά με τον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο είναι η Μοναστική Πολιτεία στη Χερσόνησο του 'Aθω;
Πόσο δόκιμη είναι η αναγωγή του Αγίου Όρους σε πολυεθνική εταιρεία και πόσο εφαρμόσιμη η δομή και οργάνωση μιας μονής σε μία σύγχρονη επιχείρηση;
Μπορεί στο Αθωνικό management να κρύβονται τα μυστικά του επιτυχημένου management;
Ποιες είναι οι κρυφές αλήθειες των μοναχών που κάνουν τη δραστηριότητά τους ολοφάνερα επιτυχημένη και ζηλευτή ακόμη κι από τα μεγαλύτερα ονόματα της εγχώριας και διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας;

Στόχος του βιβλίου δεν είναι να αποκαλύψει το χρυσό κλειδί της επιτυχίας στον χώρο του management. Κανείς εξάλλου δεν μπορεί να υπόσχεται μία σίγουρη συνταγή σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον.
Αυτό ωστόσο που αποτελεί την αφορμή και την ταπεινή φιλοδοξία του, είναι να αναδείξει το αθωνικό management ως μία επιχειρηματική αποκάλυψη, η οποία, έχοντας συμπληρώσει πάνω από 10 αιώνες αδιάλειπτης εφαρμοσμένης επιτυχίας, μπορεί να αποτελέσει το πρότυπο μιας νέας στρατηγικής κι ενός άλλου προσανατολισμού στη φιλοσοφία μιας σύγχρονης εταιρείας.

Δεν είναι τυχαίο ότι το ’γιο Όρος συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο ισχυρών παγκοσμίως brand names και αυτό το καθιστά από μόνο του μία πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης (case study).

Ο σπόρος της γνώσης είναι πάντα πολυτιμότερος από τον καρπό της και από την άποψη αυτή, ο Μοναχός που έγινε CEO μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό ερέθισμα για νέες προσεγγίσεις στον χώρο του “ευ επιχειρείν”.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ CEO (BKS.0020223)
o monaxos poy egine ceo photo
Wishlist
Share
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-618-5218-94-2
Συγγραφέας: ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: IWRITE
Σελίδες: 232
Διαστάσεις: 12Χ17
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2017

1000 ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΩΝΙΚΟ MANAGEMENT

Τι ήταν αυτό που ερέθισε τo μάτι ενός τεχνοκράτη, επισκεπτόμενου το 'Aγιο Όρος;
Πόσο κοντά με τον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο είναι η Μοναστική Πολιτεία στη Χερσόνησο του 'Aθω;
Πόσο δόκιμη είναι η αναγωγή του Αγίου Όρους σε πολυεθνική εταιρεία και πόσο εφαρμόσιμη η δομή και οργάνωση μιας μονής σε μία σύγχρονη επιχείρηση;
Μπορεί στο Αθωνικό management να κρύβονται τα μυστικά του επιτυχημένου management;
Ποιες είναι οι κρυφές αλήθειες των μοναχών που κάνουν τη δραστηριότητά τους ολοφάνερα επιτυχημένη και ζηλευτή ακόμη κι από τα μεγαλύτερα ονόματα της εγχώριας και διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας;

Στόχος του βιβλίου δεν είναι να αποκαλύψει το χρυσό κλειδί της επιτυχίας στον χώρο του management. Κανείς εξάλλου δεν μπορεί να υπόσχεται μία σίγουρη συνταγή σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον.
Αυτό ωστόσο που αποτελεί την αφορμή και την ταπεινή φιλοδοξία του, είναι να αναδείξει το αθωνικό management ως μία επιχειρηματική αποκάλυψη, η οποία, έχοντας συμπληρώσει πάνω από 10 αιώνες αδιάλειπτης εφαρμοσμένης επιτυχίας, μπορεί να αποτελέσει το πρότυπο μιας νέας στρατηγικής κι ενός άλλου προσανατολισμού στη φιλοσοφία μιας σύγχρονης εταιρείας.

Δεν είναι τυχαίο ότι το ’γιο Όρος συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο ισχυρών παγκοσμίως brand names και αυτό το καθιστά από μόνο του μία πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης (case study).

Ο σπόρος της γνώσης είναι πάντα πολυτιμότερος από τον καρπό της και από την άποψη αυτή, ο Μοναχός που έγινε CEO μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό ερέθισμα για νέες προσεγγίσεις στον χώρο του “ευ επιχειρείν”.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ CEO BKS.0020223 BKS.0020223 ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-5218-94-2 Συγγραφέας: ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: IWRITE Σελίδες: 232 Διαστάσεις: 12Χ17 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2017 1000 ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΩΝΙΚΟ MANAGEMENT Τι ήταν αυτό που ερέθισε τo μάτι ενός τεχνοκράτη, επισκεπτόμενου το 'Aγιο Όρος; Πόσο κοντά με τον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο είναι η Μοναστική Πολιτεία στη Χερσόνησο του 'Aθω; Πόσο δόκιμη είναι η αναγωγή του Αγίου Όρους σε πολυεθνική εταιρεία και πόσο εφαρμόσιμη η δομή και οργάνωση μιας μονής σε μία σύγχρονη επιχείρηση; Μπορεί στο Αθωνικό management να κρύβονται τα μυστικά του επιτυχημένου management; Ποιες είναι οι κρυφές αλήθειες των μοναχών που κάνουν τη δραστηριότητά τους ολοφάνερα επιτυχημένη και ζηλευτή ακόμη κι από τα μεγαλύτερα ονόματα της εγχώριας και διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας; Στόχος του βιβλίου δεν είναι να αποκαλύψει το χρυσό κλειδί της επιτυχίας στον χώρο του management. Κανείς εξάλλου δεν μπορεί να υπόσχεται μία σίγουρη συνταγή σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον. Αυτό ωστόσο που αποτελεί την αφορμή και την ταπεινή φιλοδοξία του, είναι να αναδείξει το αθωνικό management ως μία επιχειρηματική αποκάλυψη, η οποία, έχοντας συμπληρώσει πάνω από 10 αιώνες αδιάλειπτης εφαρμοσμένης επιτυχίας, μπορεί να αποτελέσει το πρότυπο μιας νέας στρατηγικής κι ενός άλλου προσανατολισμού στη φιλοσοφία μιας σύγχρονης εταιρείας. Δεν είναι τυχαίο ότι το ’γιο Όρος συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο ισχυρών παγκοσμίως brand names και αυτό το καθιστά από μόνο του μία πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης (case study). Ο σπόρος της γνώσης είναι πάντα πολυτιμότερος από τον καρπό της και από την άποψη αυτή, ο Μοναχός που έγινε CEO μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό ερέθισμα για νέες προσεγγίσεις στον χώρο του “ευ επιχειρείν”.
0
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή