Το μυθιστόρημα είναι κατά βάσιν ερωτικό. Μέσα από τον ερωτισμό της Ιρίνας, εκφράζεται η ιστορικά καταπιεσμένη Βαλκάνια γυναίκα, που δεν μπορούσε-και δεν το μπορεί ακόμα- να απελευθερωθεί απ τα ιστορικά, κοινωνικά, και ακόμη και φαλλοκρατικά δεσμά της.
Η Ιρίνα επομένως, είναι τόσο Βουλγάρα, όσο είναι και η Ελληνίδα, Ιρίνα. Γιατί, στην Ελλάδα, υπάρχουν πολλές Ιρίνες, που κατά τη γνώμη μου, είναι πιο πολλές, από τις Ιρίνες των λοιπών Βαλκανίων. Και, αυτό οφείλεται στη βαριά κληρονομιά της ανατολικής ορθοδοξίας, που σακάτευε και σκέπαζε, και καθυπόταζε τον ανθρώπινο ερωτισμό στη διδασκαλία της εκκλησίας γι ατην «ωραιότητα της παρθενίας». Αλλά, αυτήν την παρθενία, η Ιρίνα με την ερωτική της ζωή την ξευτελίζει. Στην ερωτοσεξουαλική ζωή της Ιρίνας, εκφράζεται κατά τρόπο πρωτογονικό, γλαφυρό, και ίσως γκροτέσκο, η επανάσταση, που την έζησε και την πραγματοποίησε, με την ερωτική της ζωή, εναντίον κάθε εμποδίου, που ασχήμιζε την ομορφιά ενός ερωτικούς στοιχείου, πηγαίου, και ίσως «χυδαίου».
Οι καταθλίψεις της Ιρίνας, ήταν τον τίμημα που πλήρωσε ο ανικανοποίητος ερωτισμός της, μέσα από το «συμβατικό» της γάμο.
Το μυθιστόρημα είναι κατά βάσιν ερωτικό. Μέσα από τον ερωτισμό της Ιρίνας, εκφράζεται η ιστορικά καταπιεσμένη Βαλκάνια γυναίκα, που δεν μπορούσε-και δεν το μπορεί ακόμα- να απελευθερωθεί απ τα ιστορικά, κοινωνικά, και ακόμη και φαλλοκρατικά δεσμά της.
Η Ιρίνα επομένως, είναι τόσο Βουλγάρα, όσο είναι και η Ελληνίδα, Ιρίνα. Γιατί, στην Ελλάδα, υπάρχουν πολλές Ιρίνες, που κατά τη γνώμη μου, είναι πιο πολλές, από τις Ιρίνες των λοιπών Βαλκανίων. Και, αυτό οφείλεται στη βαριά κληρονομιά της ανατολικής ορθοδοξίας, που σακάτευε και σκέπαζε, και καθυπόταζε τον ανθρώπινο ερωτισμό στη διδασκαλία της εκκλησίας γι ατην «ωραιότητα της παρθενίας». Αλλά, αυτήν την παρθενία, η Ιρίνα με την ερωτική της ζωή την ξευτελίζει. Στην ερωτοσεξουαλική ζωή της Ιρίνας, εκφράζεται κατά τρόπο πρωτογονικό, γλαφυρό, και ίσως γκροτέσκο, η επανάσταση, που την έζησε και την πραγματοποίησε, με την ερωτική της ζωή, εναντίον κάθε εμποδίου, που ασχήμιζε την ομορφιά ενός ερωτικούς στοιχείου, πηγαίου, και ίσως «χυδαίου».
Οι καταθλίψεις της Ιρίνας, ήταν τον τίμημα που πλήρωσε ο ανικανοποίητος ερωτισμός της, μέσα από το «συμβατικό» της γάμο.
Ο ΒΙΑΣΜΟΣ IRINA ΣΤΙΣ ΔΙΝΕΣ ΔΥΟ ΚΟΣΜΩΝBKS.1008019BKS.1008019ΓΑΛΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣΓΑΛΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΓΑΛΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 978-960-9536-09-7 Συγγραφέας: ΓΑΛΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ Μετάφραση: 0 Σελίδες: 248 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2011 Το μυθιστόρημα είναι κατά βάσιν ερωτικό. Μέσα από τον ερωτισμό της Ιρίνας, εκφράζεται η ιστορικά καταπιεσμένη Βαλκάνια γυναίκα, που δεν μπορούσε-και δεν το μπορεί ακόμα- να απελευθερωθεί απ τα ιστορικά, κοινωνικά, και ακόμη και φαλλοκρατικά δεσμά της. Η Ιρίνα επομένως, είναι τόσο Βουλγάρα, όσο είναι και η Ελληνίδα, Ιρίνα. Γιατί, στην Ελλάδα, υπάρχουν πολλές Ιρίνες, που κατά τη γνώμη μου, είναι πιο πολλές, από τις Ιρίνες των λοιπών Βαλκανίων. Και, αυτό οφείλεται στη βαριά κληρονομιά της ανατολικής ορθοδοξίας, που σακάτευε και σκέπαζε, και καθυπόταζε τον ανθρώπινο ερωτισμό στη διδασκαλία της εκκλησίας γι ατην «ωραιότητα της παρθενίας». Αλλά, αυτήν την παρθενία, η Ιρίνα με την ερωτική της ζωή την ξευτελίζει. Στην ερωτοσεξουαλική ζωή της Ιρίνας, εκφράζεται κατά τρόπο πρωτογονικό, γλαφυρό, και ίσως γκροτέσκο, η επανάσταση, που την έζησε και την πραγματοποίησε, με την ερωτική της ζωή, εναντίον κάθε εμποδίου, που ασχήμιζε την ομορφιά ενός ερωτικούς στοιχείου, πηγαίου, και ίσως «χυδαίου». Οι καταθλίψεις της Ιρίνας, ήταν τον τίμημα που πλήρωσε ο ανικανοποίητος ερωτισμός της, μέσα από το «συμβατικό» της γάμο. Ο ΒΙΑΣΜΟΣ IRINA ΣΤΙΣ ΔΙΝΕΣ ΔΥΟ ΚΟΣΜΩΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση