ISBN: 978-960-627-117-5 Συγγραφέας: ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ Εκδοτικός οίκος: IWRITE Σελίδες: 344 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2019 ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ MARKETING ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ Το νέο και πρωτότυπο βιβλίο του Οδυσσέα Κόλλια για το πεδίο του Νευρομάρκετινγκ κυκλοφορεί επίσημα στις 6 Δεκεμβρίου! Αποκτήστε πρώτοι το αντίτυπό σας, προπαραγγέλνοντάς το από το iwrite.gr. Το Νευρομάρκετινγκ, που παρουσιάζεται σε αυτό το βιβλίο με πρακτικό τρόπο, είναι νέος κλάδος της επιστήμης που προκύπτει από την συνέργεια της ιατρικής, της νευρολογίας, της ψυχολογίας και του μάρκετινγκ. Διαβάζοντας το βιβλίο αποκαλύπτεται ο ρόλος της όρασης, του ήχου, της μυρωδιάς, της αφής, της γεύσης και των συναισθημάτων στο εμπόριο. Παρουσιάζονται ενδεικτικοί τρόποι διέγερσης των αισθήσεων σε ποικίλα επαγγέλματα, δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήματα, όπως: -πως η όραση δημιουργεί την πρώτη εντύπωση; -με ποιο τρόπο οι ήχοι ενισχύουν τα συναισθήματα; -γιατί η όσφρηση εμπλουτίζει την εμπειρία του πελάτη; -πότε η αφή οδηγεί στην οικειοποίηση των αντικειμένων; -τι αναμνήσεις ανακαλεί η γεύση; Αυτό είναι το βιβλίο των πέντε αισθήσεων του εμπορίου, της «άυλης μορφής» των υλικών πραγμάτων και της αφηγηματικής πώλησης. Ένα βιβλίο που συνδέει το εμπόριο με την λογοτεχνία, βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών και αυξάνει τις πωλήσεις!
|