To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
neyromarketingk photo

neyromarketingk photo


ΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0020338      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.15.00 €
μόνο13.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-627-117-5
Συγγραφέας: ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Εκδοτικός οίκος: IWRITE
Σελίδες: 344
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2019

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ MARKETING ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ

Το νέο και πρωτότυπο βιβλίο του Οδυσσέα Κόλλια για το πεδίο του Νευρομάρκετινγκ κυκλοφορεί επίσημα στις 6 Δεκεμβρίου! Αποκτήστε πρώτοι το αντίτυπό σας, προπαραγγέλνοντάς το από το iwrite.gr.

Το Νευρομάρκετινγκ, που παρουσιάζεται σε αυτό το βιβλίο με πρακτικό τρόπο, είναι νέος κλάδος της επιστήμης που προκύπτει από την συνέργεια της ιατρικής, της νευρολογίας, της ψυχολογίας και του μάρκετινγκ.

Διαβάζοντας το βιβλίο αποκαλύπτεται ο ρόλος της όρασης, του ήχου, της μυρωδιάς, της αφής, της γεύσης και των συναισθημάτων στο εμπόριο.

Παρουσιάζονται ενδεικτικοί τρόποι διέγερσης των αισθήσεων σε ποικίλα επαγγέλματα, δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήματα, όπως:
-πως η όραση δημιουργεί την πρώτη εντύπωση;
-με ποιο τρόπο οι ήχοι ενισχύουν τα συναισθήματα;
-γιατί η όσφρηση εμπλουτίζει την εμπειρία του πελάτη;
-πότε η αφή οδηγεί στην οικειοποίηση των αντικειμένων;
-τι αναμνήσεις ανακαλεί η γεύση;

Αυτό είναι το βιβλίο των πέντε αισθήσεων του εμπορίου, της «άυλης μορφής» των υλικών πραγμάτων και της αφηγηματικής πώλησης.
Ένα βιβλίο που συνδέει το εμπόριο με την λογοτεχνία, βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών και αυξάνει τις πωλήσεις!


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0020338)
neyromarketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 15.00 € μόνο 13.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-627-117-5
Συγγραφέας: ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Εκδοτικός οίκος: IWRITE
Σελίδες: 344
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2019

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ MARKETING ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ

Το νέο και πρωτότυπο βιβλίο του Οδυσσέα Κόλλια για το πεδίο του Νευρομάρκετινγκ κυκλοφορεί επίσημα στις 6 Δεκεμβρίου! Αποκτήστε πρώτοι το αντίτυπό σας, προπαραγγέλνοντάς το από το iwrite.gr.

Το Νευρομάρκετινγκ, που παρουσιάζεται σε αυτό το βιβλίο με πρακτικό τρόπο, είναι νέος κλάδος της επιστήμης που προκύπτει από την συνέργεια της ιατρικής, της νευρολογίας, της ψυχολογίας και του μάρκετινγκ.

Διαβάζοντας το βιβλίο αποκαλύπτεται ο ρόλος της όρασης, του ήχου, της μυρωδιάς, της αφής, της γεύσης και των συναισθημάτων στο εμπόριο.

Παρουσιάζονται ενδεικτικοί τρόποι διέγερσης των αισθήσεων σε ποικίλα επαγγέλματα, δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήματα, όπως:
-πως η όραση δημιουργεί την πρώτη εντύπωση;
-με ποιο τρόπο οι ήχοι ενισχύουν τα συναισθήματα;
-γιατί η όσφρηση εμπλουτίζει την εμπειρία του πελάτη;
-πότε η αφή οδηγεί στην οικειοποίηση των αντικειμένων;
-τι αναμνήσεις ανακαλεί η γεύση;

Αυτό είναι το βιβλίο των πέντε αισθήσεων του εμπορίου, της «άυλης μορφής» των υλικών πραγμάτων και της αφηγηματικής πώλησης.
Ένα βιβλίο που συνδέει το εμπόριο με την λογοτεχνία, βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών και αυξάνει τις πωλήσεις!

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0020338 BKS.0020338 ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-627-117-5 Συγγραφέας: ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ Εκδοτικός οίκος: IWRITE Σελίδες: 344 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2019 ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ MARKETING ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ Το νέο και πρωτότυπο βιβλίο του Οδυσσέα Κόλλια για το πεδίο του Νευρομάρκετινγκ κυκλοφορεί επίσημα στις 6 Δεκεμβρίου! Αποκτήστε πρώτοι το αντίτυπό σας, προπαραγγέλνοντάς το από το iwrite.gr. Το Νευρομάρκετινγκ, που παρουσιάζεται σε αυτό το βιβλίο με πρακτικό τρόπο, είναι νέος κλάδος της επιστήμης που προκύπτει από την συνέργεια της ιατρικής, της νευρολογίας, της ψυχολογίας και του μάρκετινγκ. Διαβάζοντας το βιβλίο αποκαλύπτεται ο ρόλος της όρασης, του ήχου, της μυρωδιάς, της αφής, της γεύσης και των συναισθημάτων στο εμπόριο. Παρουσιάζονται ενδεικτικοί τρόποι διέγερσης των αισθήσεων σε ποικίλα επαγγέλματα, δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήματα, όπως: -πως η όραση δημιουργεί την πρώτη εντύπωση; -με ποιο τρόπο οι ήχοι ενισχύουν τα συναισθήματα; -γιατί η όσφρηση εμπλουτίζει την εμπειρία του πελάτη; -πότε η αφή οδηγεί στην οικειοποίηση των αντικειμένων; -τι αναμνήσεις ανακαλεί η γεύση; Αυτό είναι το βιβλίο των πέντε αισθήσεων του εμπορίου, της «άυλης μορφής» των υλικών πραγμάτων και της αφηγηματικής πώλησης. Ένα βιβλίο που συνδέει το εμπόριο με την λογοτεχνία, βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών και αυξάνει τις πωλήσεις!
12.15
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή