Αναμφίβολα γλώσσα και λογοτεχνία συνιστούν ειδικής ποιότητας μορφωτικό αγαθό στο πλαίσιο της ανθρωπιστικής παιδείας και της δημοκρατικής εκπαίδευσης της χώρας μας. Ως γνωστικά αντικείμενα δεν ξεχωρίζουν αλλά συνδέονται αρμονικά, αφού μέσα από αυτά προβάλλει ο ίδιος ο άνθρωπος και ο πολιτισμός του.
Μάλιστα σήμερα στην εκπαίδευση γλώσσα και λογοτεχνία συνιστούν το μάθημα των Νέων Ελληνικών που διδάσκεται με ποικίλες διδακτικές δραστηριότητες και αποτελεί αντικείμενο αξιολόγησης των μαθητών του Γενικού Λυκείου στις ενδοσχολικές και του Επαγγελματικού Λυκείου στις Πανελλαδικές εξετάσεις, γεγονός που μαρτυρεί τον μεγάλο βαθμό δυσκολίας του.
Το παρόν εγχειρίδιο φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς ανταποκρίνεται απόλυτα στις απαιτήσεις του νέου συστήματος αξιολόγησης.
Πιο συγκεκριμένα, το βιβλίο περιλαμβάνει:
Ολοκληρωμένη θεωρία για το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας (πειθώ, περίληψη,μεθοδολογία σύνταξης μικροκειμένων, τρόποι ανάπτυξης παραγράφων, συνοχή, συνεκτικότητα, λειτουργίες της γλώσσας, ευθύς και πλάγιος λόγος, ύφος κειμένου, σημεία στίξης, παραγωγή γραπτού λόγου, επικοινωνιακό πλαίσιο).
Θεωρία της λογοτεχνίας που θα επιτρέψει στον αναγνώστη να κατανοήσει πληρέστερα τις διάφορες τεχνικές δόμησης και έκφρασης του λογοτεχνικού λόγου. Ειδικότερα,αναλύονται οι αφηγηματικές τεχνικές, το είδος του αφηγητή, τα εκφραστικά μέσα, τα ρηματικά πρόσωπα, τα σύμβολα, οι φωνές, τα πρόσωπα, ο χώρος και ο χρόνος. Επιπλέον, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις ασκήσεις δημιουργικής γραφής.
Εφαρμογές και υποδειγματικές απαντήσεις στα ζητούμενα κάθε δραστηριότητας, ώστε να μπορέσει ο μαθητής να απαντά εύστοχα και με ακρίβεια.
Πλήρη παρουσίαση 36 ενοτήτων σύγχρονου προβληματισμού που καλύπτουν τους θεματικούς κύκλους των σχολικών εγχειριδίων των τριών τάξεων του Λυκείου.
36 κριτήρια συνεξέτασης γλώσσας και λογοτεχνίας με κείμενα νοηματικά συναφή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιλογή των κειμένων που έχουν χρησιμοποιηθεί στα κριτήια αξιολόγησης έχει γίνει με βασική επιδίωξη να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με έργα ιαφόρων κειμενικών ειδών από την ελληνική αλλά και την παγκόσμια γραμματεία.
Το βιβλίο συνοδεύεται από βιβλίο απαντήσεων, στο οποίο υπάρχουν οι απαντήσεις των ασκήσεων θεωρίας και των κριτηρίων συνεξέτασης. Έχοντας κατά νου τις διάφορες μεθοδολογίες προσέγγισης και μελέτης των μαθημάτων της γλώσσας και της λογοτεχνίας και στηριζόμενοι στη δική μας καθημερινή εμπειρία από την τάξη εκπονήσαμε αυτό το βιβλίο, με σκοπό να καλύψουμε όσο το δυνατόν τις εκπαιδευτικές ανάγκες.
Κύριο μέλημά μας, όμως, είναι να δώσουμε σε νέους ανθρώπους εφόδια να μάθουν να διαβάζουν κριτικά την ίδια τη ζωή...
Αναμφίβολα γλώσσα και λογοτεχνία συνιστούν ειδικής ποιότητας μορφωτικό αγαθό στο πλαίσιο της ανθρωπιστικής παιδείας και της δημοκρατικής εκπαίδευσης της χώρας μας. Ως γνωστικά αντικείμενα δεν ξεχωρίζουν αλλά συνδέονται αρμονικά, αφού μέσα από αυτά προβάλλει ο ίδιος ο άνθρωπος και ο πολιτισμός του.
Μάλιστα σήμερα στην εκπαίδευση γλώσσα και λογοτεχνία συνιστούν το μάθημα των Νέων Ελληνικών που διδάσκεται με ποικίλες διδακτικές δραστηριότητες και αποτελεί αντικείμενο αξιολόγησης των μαθητών του Γενικού Λυκείου στις ενδοσχολικές και του Επαγγελματικού Λυκείου στις Πανελλαδικές εξετάσεις, γεγονός που μαρτυρεί τον μεγάλο βαθμό δυσκολίας του.
Το παρόν εγχειρίδιο φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς ανταποκρίνεται απόλυτα στις απαιτήσεις του νέου συστήματος αξιολόγησης.
Πιο συγκεκριμένα, το βιβλίο περιλαμβάνει:
• Ολοκληρωμένη θεωρία για το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας (πειθώ, περίληψη, μεθοδολογία σύνταξης μικροκειμένων, τρόποι ανάπτυξης παραγράφων, συνοχή, συνεκτικότητα, λειτουργίες της γλώσσας, ευθύς και πλάγιος λόγος, ύφος κειμένου, σημεία στίξης, παραγωγή γραπτού λόγου, επικοινωνιακό πλαίσιο). • Θεωρία της λογοτεχνίας που θα επιτρέψει στον αναγνώστη να κατανοήσει πληρέστερα τις διάφορες τεχνικές δόμησης και έκφρασης του λογοτεχνικού λόγου. Ειδικότερα, αναλύονται οι αφηγηματικές τεχνικές, το είδος του αφηγητή, τα εκφραστικά μέσα, τα ρηματικά πρόσωπα, τα σύμβολα, οι φωνές, τα πρόσωπα, ο χώρος και ο χρόνος. Επιπλέον, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις ασκήσεις δημιουργικής γραφής. • Εφαρμογές και υποδειγματικές απαντήσεις στα ζητούμενα κάθε δραστηριότητας, ώστε να μπορέσει ο μαθητής να απαντά εύστοχα και με ακρίβεια. • Πλήρη παρουσίαση 36 ενοτήτων σύγχρονου προβληματισμού που καλύπτουν τους θεματικούς κύκλους των σχολικών εγχειριδίων των τριών τάξεων του Λυκείου. • 36 κριτήρια συνεξέτασης γλώσσας και λογοτεχνίας με κείμενα νοηματικά συναφή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιλογή των κειμένων που έχουν χρησιμοποιηθεί στα κριτήια αξιολόγησης έχει γίνει με βασική επιδίωξη να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με έργα ιαφόρων κειμενικών ειδών από την ελληνική αλλά και την παγκόσμια γραμματεία.
Το βιβλίο συνοδεύεται από βιβλίο απαντήσεων, στο οποίο υπάρχουν οι απαντήσεις των ασκήσεων θεωρίας και των κριτηρίων συνεξέτασης. Έχοντας κατά νου τις διάφορες μεθοδολογίες προσέγγισης και μελέτης των μαθημάτων της γλώσσας και της λογοτεχνίας και στηριζόμενοι στη δική μας καθημερινή εμπειρία από την τάξη εκπονήσαμε αυτό το βιβλίο, με σκοπό να καλύψουμε όσο το δυνατόν τις εκπαιδευτικές ανάγκες.
Κύριο μέλημά μας, όμως, είναι να δώσουμε σε νέους ανθρώπους εφόδια να μάθουν να διαβάζουν κριτικά την ίδια τη ζωή...
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΠΑΛ Γ ΛΥΚΕΙΟΥBKS.0711030BKS.0711030ΣΤΑΜΛΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΝΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΑΖΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣΣΤΑΜΛΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΝΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΑΖΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥΚατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ •ΣΤΑΜΛΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΝΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΑΖΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ISBN: 978-960-690-081-5 Συγγραφέας: ΣΤΑΜΛΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΝΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΑΖΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ Σελίδες: 670 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2018 Αναμφίβολα γλώσσα και λογοτεχνία συνιστούν ειδικής ποιότητας μορφωτικό αγαθό στο πλαίσιο της ανθρωπιστικής παιδείας και της δημοκρατικής εκπαίδευσης της χώρας μας. Ως γνωστικά αντικείμενα δεν ξεχωρίζουν αλλά συνδέονται αρμονικά, αφού μέσα από αυτά προβάλλει ο ίδιος ο άνθρωπος και ο πολιτισμός του. Μάλιστα σήμερα στην εκπαίδευση γλώσσα και λογοτεχνία συνιστούν το μάθημα των Νέων Ελληνικών που διδάσκεται με ποικίλες διδακτικές δραστηριότητες και αποτελεί αντικείμενο αξιολόγησης των μαθητών του Γενικού Λυκείου στις ενδοσχολικές και του Επαγγελματικού Λυκείου στις Πανελλαδικές εξετάσεις, γεγονός που μαρτυρεί τον μεγάλο βαθμό δυσκολίας του. Το παρόν εγχειρίδιο φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς ανταποκρίνεται απόλυτα στις απαιτήσεις του νέου συστήματος αξιολόγησης. Πιο συγκεκριμένα, το βιβλίο περιλαμβάνει: • Ολοκληρωμένη θεωρία για το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας (πειθώ, περίληψη, μεθοδολογία σύνταξης μικροκειμένων, τρόποι ανάπτυξης παραγράφων, συνοχή, συνεκτικότητα, λειτουργίες της γλώσσας, ευθύς και πλάγιος λόγος, ύφος κειμένου, σημεία στίξης, παραγωγή γραπτού λόγου, επικοινωνιακό πλαίσιο).• Θεωρία της λογοτεχνίας που θα επιτρέψει στον αναγνώστη να κατανοήσει πληρέστερα τις διάφορες τεχνικές δόμησης και έκφρασης του λογοτεχνικού λόγου. Ειδικότερα, αναλύονται οι αφηγηματικές τεχνικές, το είδος του αφηγητή, τα εκφραστικά μέσα, τα ρηματικά πρόσωπα, τα σύμβολα, οι φωνές, τα πρόσωπα, ο χώρος και ο χρόνος. Επιπλέον, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις ασκήσεις δημιουργικής γραφής.• Εφαρμογές και υποδειγματικές απαντήσεις στα ζητούμενα κάθε δραστηριότητας, ώστε να μπορέσει ο μαθητής να απαντά εύστοχα και με ακρίβεια.• Πλήρη παρουσίαση 36 ενοτήτων σύγχρονου προβληματισμού που καλύπτουν τους θεματικούς κύκλους των σχολικών εγχειριδίων των τριών τάξεων του Λυκείου. • 36 κριτήρια συνεξέτασης γλώσσας και λογοτεχνίας με κείμενα νοηματικά συναφή. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιλογή των κειμένων που έχουν χρησιμοποιηθεί στα κριτήια αξιολόγησης έχει γίνει με βασική επιδίωξη να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με έργα ιαφόρων κειμενικών ειδών από την ελληνική αλλά και την παγκόσμια γραμματεία. Το βιβλίο συνοδεύεται από βιβλίο απαντήσεων, στο οποίο υπάρχουν οι απαντήσεις των ασκήσεων θεωρίας και των κριτηρίων συνεξέτασης. Έχοντας κατά νου τις διάφορες μεθοδολογίες προσέγγισης και μελέτης των μαθημάτων της γλώσσας και της λογοτεχνίας και στηριζόμενοι στη δική μας καθημερινή εμπειρία από την τάξη εκπονήσαμε αυτό το βιβλίο, με σκοπό να καλύψουμε όσο το δυνατόν τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Κύριο μέλημά μας, όμως, είναι να δώσουμε σε νέους ανθρώπους εφόδια να μάθουν να διαβάζουν κριτικά την ίδια τη ζωή... ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΠΑΛ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση