Η ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΗ (ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ)
Σήμερα περισσότερο από ποτέ, πατρίδα δεν είναι ο τόπος όπου γεννιέσαι, αλλά ο τόπος Όπου επιλέγεις να ζήσεις. Συχνά μάλιστα αντιλαμβάνεται κανείς ως πατρίδα έναν άνθρωπο. Ο τουρίστας ως άπατρις από επιλογή, συνάπτοντας χαλαρούς κι ακίνδυνους δεσμούς με τις χώρες και συλλέγοντας ταξιδιωτικές εμπειρίες, είναι ένα ασυνείδητο πρότυπο των σύγχρονων εραστών. Ο τουρίστας ενός ερωτικού τόπου είναι επίσης ειδικός στο να συλλέγει τα τοπ-τεν κάθε προορισμού, δηλαδή να αντιλαμβάνεται κατακερματισμένα και φετιχιστικά τον εκάστοτε ερωτικό άλλο. Αυτό το είδος αντίληψης φανερώνεται και στην τέχνη, η οποία ως καθρέφτης της κοινωνίας, την εικονίζει και μαζί την αναδιαμορφώνει.
Το ανά χείρας βιβλίο πιστεύει σε ένα άλλο είδος ταξιδευτή (και εστιάζει στη σπανιότητά του): έναν ερασιτέχνη ταξιδευτή που διατηρεί τον πυρήνα του, την ουσία του, που ανοίγεται προς το συναισθηματικό βάθος και προς τη σωτήρια ψευδαίσθηση της διάρκειας στο χρόνο. Δεν είναι άλλος από τον Ερωτευμένο, εκείνον που κατέχει και κατέχεται από το μυστήριο που επαναφέρει το υποκείμενο στο κέντρο της ύπαρξής του.
Το παρόν πόνημα είναι το τοπογραφικό μιας νοερής πατρίδας, σχεδιασμένο από τρεις δοκιμιογράφους που επιμένουν να ομνύουν στην τέχνη και τον έρωτα εντός μιας σπαρασσόμενης χώρας. Ο αναγνώστης κρατάει στα χέρια του τρεις μελέτες για τρεις μορφές τέχνης: τα εικαστικά, τη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο. Και στις τρεις μελέτες, ο έρωτας γίνεται αντιληπτός ως μια τριπλή δύναμη: Σεξουαλικότητα-Ερωτισμός-Πνευματικότητα. (Από τον πρόλογο του βιβλίου)
Η ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΗ (ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ)
Σήμερα περισσότερο από ποτέ, πατρίδα δεν είναι ο τόπος όπου γεννιέσαι, αλλά ο τόπος Όπου επιλέγεις να ζήσεις. Συχνά μάλιστα αντιλαμβάνεται κανείς ως πατρίδα έναν άνθρωπο. Ο τουρίστας ως άπατρις από επιλογή, συνάπτοντας χαλαρούς κι ακίνδυνους δεσμούς με τις χώρες και συλλέγοντας ταξιδιωτικές εμπειρίες, είναι ένα ασυνείδητο πρότυπο των σύγχρονων εραστών. Ο τουρίστας ενός ερωτικού τόπου είναι επίσης ειδικός στο να συλλέγει τα τοπ-τεν κάθε προορισμού, δηλαδή να αντιλαμβάνεται κατακερματισμένα και φετιχιστικά τον εκάστοτε ερωτικό άλλο. Αυτό το είδος αντίληψης φανερώνεται και στην τέχνη, η οποία ως καθρέφτης της κοινωνίας, την εικονίζει και μαζί την αναδιαμορφώνει.
Το ανά χείρας βιβλίο πιστεύει σε ένα άλλο είδος ταξιδευτή (και εστιάζει στη σπανιότητά του): έναν ερασιτέχνη ταξιδευτή που διατηρεί τον πυρήνα του, την ουσία του, που ανοίγεται προς το συναισθηματικό βάθος και προς τη σωτήρια ψευδαίσθηση της διάρκειας στο χρόνο. Δεν είναι άλλος από τον Ερωτευμένο, εκείνον που κατέχει και κατέχεται από το μυστήριο που επαναφέρει το υποκείμενο στο κέντρο της ύπαρξής του.
Το παρόν πόνημα είναι το τοπογραφικό μιας νοερής πατρίδας, σχεδιασμένο από τρεις δοκιμιογράφους που επιμένουν να ομνύουν στην τέχνη και τον έρωτα εντός μιας σπαρασσόμενης χώρας. Ο αναγνώστης κρατάει στα χέρια του τρεις μελέτες για τρεις μορφές τέχνης: τα εικαστικά, τη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο. Και στις τρεις μελέτες, ο έρωτας γίνεται αντιληπτός ως μια τριπλή δύναμη: Σεξουαλικότητα-Ερωτισμός-Πνευματικότητα. (Από τον πρόλογο του βιβλίου)
ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟΣ ΕΡΩΣBKS.0376119BKS.0376119ΓΙΑΓΙΑΝΝΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΛΑΜΠΡΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΓΙΑΓΙΑΝΝΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΛΑΜΠΡΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΤΕΧΝΕΣΚατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΓΙΑΓΙΑΝΝΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΛΑΜΠΡΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 978-960-576-090-8 Συγγραφέας: ΓΙΑΓΙΑΝΝΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΛΑΜΠΡΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΝΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ Σελίδες: 232 Διαστάσεις: 14Χ21, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2014 Η ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΗ (ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ) Σήμερα περισσότερο από ποτέ, πατρίδα δεν είναι ο τόπος όπου γεννιέσαι, αλλά ο τόπος Όπου επιλέγεις να ζήσεις. Συχνά μάλιστα αντιλαμβάνεται κανείς ως πατρίδα έναν άνθρωπο. Ο τουρίστας ως άπατρις από επιλογή, συνάπτοντας χαλαρούς κι ακίνδυνους δεσμούς με τις χώρες και συλλέγοντας ταξιδιωτικές εμπειρίες, είναι ένα ασυνείδητο πρότυπο των σύγχρονων εραστών. Ο τουρίστας ενός ερωτικού τόπου είναι επίσης ειδικός στο να συλλέγει τα τοπ-τεν κάθε προορισμού, δηλαδή να αντιλαμβάνεται κατακερματισμένα και φετιχιστικά τον εκάστοτε ερωτικό άλλο. Αυτό το είδος αντίληψης φανερώνεται και στην τέχνη, η οποία ως καθρέφτης της κοινωνίας, την εικονίζει και μαζί την αναδιαμορφώνει. Το ανά χείρας βιβλίο πιστεύει σε ένα άλλο είδος ταξιδευτή (και εστιάζει στη σπανιότητά του): έναν ερασιτέχνη ταξιδευτή που διατηρεί τον πυρήνα του, την ουσία του, που ανοίγεται προς το συναισθηματικό βάθος και προς τη σωτήρια ψευδαίσθηση της διάρκειας στο χρόνο. Δεν είναι άλλος από τον Ερωτευμένο, εκείνον που κατέχει και κατέχεται από το μυστήριο που επαναφέρει το υποκείμενο στο κέντρο της ύπαρξής του. Το παρόν πόνημα είναι το τοπογραφικό μιας νοερής πατρίδας, σχεδιασμένο από τρεις δοκιμιογράφους που επιμένουν να ομνύουν στην τέχνη και τον έρωτα εντός μιας σπαρασσόμενης χώρας. Ο αναγνώστης κρατάει στα χέρια του τρεις μελέτες για τρεις μορφές τέχνης: τα εικαστικά, τη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο. Και στις τρεις μελέτες, ο έρωτας γίνεται αντιληπτός ως μια τριπλή δύναμη: Σεξουαλικότητα-Ερωτισμός-Πνευματικότητα. (Από τον πρόλογο του βιβλίου) ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟΣ ΕΡΩΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση