To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
 
 
 
   
 
mathisi kai ekpaideytikes praktikes photo

mathisi kai ekpaideytikes praktikes photo


ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

BKS.0447051      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΡΑΤΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.15.14 €
μόνο13.63 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-853-79-8-3
Συγγραφέας: ΒΡΑΤΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΝΗΣΟΣ
Σελίδες: 146
Ημερομηνία Έκδοσης: 1996

Στη μικρή αυτή μονογραφία, που ο συγγραφέας της πραγματεύεται το ζήτημα της μάθησης από τη σκοπιά των κοινωνικών επιστημών, παρουσιάζεται το «περίγραμμα» μιας θεωρίας για τη μάθηση στηριγμένης τόσο σε κλασικές μαρξιστικές τοποθετήσεις γύρω από το ζήτημα της ανθρώπινης δραστηριότητας όσο και σε πιο σύγχρονες απόψεις των Γκράμσι, Βίτκενσταϊν και Αλτουσέρ σε ζητήματα απόκτησης των γνώσεων.

Ο συγγραφέας στο πρώτο μέρος του βιβλίου παρουσιάζει την άποψή του για τη μάθηση ως μια διαδικασία κατά την οποία η πρακτικοδιανοητική δραστηριότητα του υποκειμένου παράγει γνώσεις βασισμένες στις προυπάρχουσες ήδη γνώσεις του, ενώ στο δεύτερο μέρος συζητά αυτή του την άποψη μέσα στο πραγματικό σχολικό πλαίσιο και κυρίως από τη σκοπιά των προβλημάτων που τίθενται από τις σχέσεις ανάμεσα στο επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα και στο λεγόμενο «παραπρόγραμμα». Το βιβλίο απευθύνεται σε αναγνώστες που ενδιαφέρονται για θέματα παιδαγωγικής θεωρίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ (BKS.0447051)
mathisi kai ekpaideytikes praktikes photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 15.14 € μόνο 13.63
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΡΑΤΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 960-853-79-8-3
Συγγραφέας: ΒΡΑΤΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΝΗΣΟΣ
Σελίδες: 146
Ημερομηνία Έκδοσης: 1996

Στη μικρή αυτή μονογραφία, που ο συγγραφέας της πραγματεύεται το ζήτημα της μάθησης από τη σκοπιά των κοινωνικών επιστημών, παρουσιάζεται το «περίγραμμα» μιας θεωρίας για τη μάθηση στηριγμένης τόσο σε κλασικές μαρξιστικές τοποθετήσεις γύρω από το ζήτημα της ανθρώπινης δραστηριότητας όσο και σε πιο σύγχρονες απόψεις των Γκράμσι, Βίτκενσταϊν και Αλτουσέρ σε ζητήματα απόκτησης των γνώσεων.

Ο συγγραφέας στο πρώτο μέρος του βιβλίου παρουσιάζει την άποψή του για τη μάθηση ως μια διαδικασία κατά την οποία η πρακτικοδιανοητική δραστηριότητα του υποκειμένου παράγει γνώσεις βασισμένες στις προυπάρχουσες ήδη γνώσεις του, ενώ στο δεύτερο μέρος συζητά αυτή του την άποψη μέσα στο πραγματικό σχολικό πλαίσιο και κυρίως από τη σκοπιά των προβλημάτων που τίθενται από τις σχέσεις ανάμεσα στο επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα και στο λεγόμενο «παραπρόγραμμα». Το βιβλίο απευθύνεται σε αναγνώστες που ενδιαφέρονται για θέματα παιδαγωγικής θεωρίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ BKS.0447051 BKS.0447051 ΒΡΑΤΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΒΡΑΤΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΒΡΑΤΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 960-853-79-8-3 Συγγραφέας: ΒΡΑΤΣΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΝΗΣΟΣ Σελίδες: 146 Ημερομηνία Έκδοσης: 1996 Στη μικρή αυτή μονογραφία, που ο συγγραφέας της πραγματεύεται το ζήτημα της μάθησης από τη σκοπιά των κοινωνικών επιστημών, παρουσιάζεται το «περίγραμμα» μιας θεωρίας για τη μάθηση στηριγμένης τόσο σε κλασικές μαρξιστικές τοποθετήσεις γύρω από το ζήτημα της ανθρώπινης δραστηριότητας όσο και σε πιο σύγχρονες απόψεις των Γκράμσι, Βίτκενσταϊν και Αλτουσέρ σε ζητήματα απόκτησης των γνώσεων. Ο συγγραφέας στο πρώτο μέρος του βιβλίου παρουσιάζει την άποψή του για τη μάθηση ως μια διαδικασία κατά την οποία η πρακτικοδιανοητική δραστηριότητα του υποκειμένου παράγει γνώσεις βασισμένες στις προυπάρχουσες ήδη γνώσεις του, ενώ στο δεύτερο μέρος συζητά αυτή του την άποψη μέσα στο πραγματικό σχολικό πλαίσιο και κυρίως από τη σκοπιά των προβλημάτων που τίθενται από τις σχέσεις ανάμεσα στο επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα και στο λεγόμενο «παραπρόγραμμα». Το βιβλίο απευθύνεται σε αναγνώστες που ενδιαφέρονται για θέματα παιδαγωγικής θεωρίας.
12.27
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή