To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
 
 
 
   
 
marketingk xondrikoy kai lianikoy emporioy photo

marketingk xondrikoy kai lianikoy emporioy photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

BKS.0673017      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 960-85749-2-7
Συγγραφέας: ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 366
Ημερομηνία Έκδοσης: 1998

Αποτελεί σύζευξη της επιστημονικής γνώσης και της πείρας. Οι συγγραφείς έχουν εργαστεί ως στελέχη σε μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Με τρόπο κατανοητό και απλό περιγράφονται στοιχεία του χονδρικού και λιανικού εμπορίου όπως τα δίκτυα διανομής, οι τύποι επιχειρήσεων χονδρικής και λιανικής πώλησης, ο εντοπισμός ευκαιριών στην αγορά, η έρευνα αγοράς, η προμήθεια των εμπορευμάτων, η τιμολόγηση, η επιλογή του τόπου εγκατάστασης, η διαρρύθμιση του καταστήματος, η προβολή των εμπορευμάτων, κ.ά.

Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις αντλημένες από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων.

Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:

  • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
  • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
  • Στελέχη επιχειρήσεων


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ (BKS.0673017)
    marketingk xondrikoy kai lianikoy emporioy photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 960-85749-2-7
    Συγγραφέας: ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ
    Εκδοτικός οίκος: ROSILI
    Σελίδες: 366
    Ημερομηνία Έκδοσης: 1998

    Αποτελεί σύζευξη της επιστημονικής γνώσης και της πείρας. Οι συγγραφείς έχουν εργαστεί ως στελέχη σε μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Με τρόπο κατανοητό και απλό περιγράφονται στοιχεία του χονδρικού και λιανικού εμπορίου όπως τα δίκτυα διανομής, οι τύποι επιχειρήσεων χονδρικής και λιανικής πώλησης, ο εντοπισμός ευκαιριών στην αγορά, η έρευνα αγοράς, η προμήθεια των εμπορευμάτων, η τιμολόγηση, η επιλογή του τόπου εγκατάστασης, η διαρρύθμιση του καταστήματος, η προβολή των εμπορευμάτων, κ.ά.

    Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις αντλημένες από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων.

    Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:
    • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
    • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
    • Στελέχη επιχειρήσεων

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ BKS.0673017 BKS.0673017 ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-85749-2-7 Συγγραφέας: ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σελίδες: 366 Ημερομηνία Έκδοσης: 1998 Αποτελεί σύζευξη της επιστημονικής γνώσης και της πείρας. Οι συγγραφείς έχουν εργαστεί ως στελέχη σε μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Με τρόπο κατανοητό και απλό περιγράφονται στοιχεία του χονδρικού και λιανικού εμπορίου όπως τα δίκτυα διανομής, οι τύποι επιχειρήσεων χονδρικής και λιανικής πώλησης, ο εντοπισμός ευκαιριών στην αγορά, η έρευνα αγοράς, η προμήθεια των εμπορευμάτων, η τιμολόγηση, η επιλογή του τόπου εγκατάστασης, η διαρρύθμιση του καταστήματος, η προβολή των εμπορευμάτων, κ.ά. Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις αντλημένες από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων. Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για: • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ• Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ• Στελέχη επιχειρήσεων
    0
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή