To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
marketingk photo

marketingk photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0111374      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

33.75 €
Προτεινόμενη λιανική 45.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-461-345-8
Συγγραφέας: ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σελίδες: 832
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2010

Αυτός ο μοναδικός οδηγός καλύπτει με περιεκτικό και ολοκληρωμένο τρόπο όλα όσα πρέπει να γνωρίζει κανείς για τον τομέα της στρατηγικής μάρκετινγκ.

Είναι το ιδανικό βοήθημα για επαγγελματίες του χώρου, που επιθυμούν να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του αντικειμένου και γνώση των τεχνολογικών και θεωρητικών καινοτομιών που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια.

Παράλληλα, το βιβλίο αυτό είναι ένας πλήρης οδηγός για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς σπουδαστές της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ.

Η ειδικά μελετημένη δομή του βιβλίου το καθιστά ιδανικό για αυτοδιδασκαλία.

Σε αυτή την ενημερωμένη έκδοση δίνεται έμφαση στη σημασία των νέων τάσεων που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια. Γι' αυτόν το λόγο, ο συγγραφέας εστιάζει ιδιαίτερα σε τέσσερα αλληλοσυνδεόμενα συστήματα: το σύστημα υποστήριξης αποφάσεων (DSS), το σύστημα μάρκετινγκ σχέσεων (RMS), το σύστημα ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ (IMCS), και το σύστημα ισορροπημένων καρτών αξιολόγησης (BSS).

Χαρακτηριστικά του βιβλίου:

  • Παραδείγματα επιχειρηματικών συναλλαγών
  • Συνοπτικοί ορισμοί των σημαντικών εννοιών
  • Ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης με τις απαντήσεις τους και κατάλληλες επεξηγήσεις

    Νέα στοιχεία της 4ης έκδοσης:

  • Ανάλυση των τεχνολογικών και θεωρητικών καινοτομιών στο χώρο της στρατηγικής μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου και οι διαφορές του από το παραδοσιακό μάρκετινγκ
  • Εποπτική παρουσίαση των στρατηγικών μάρκετινγκ με την εξέταση μιας υποθετικής εταιρείας


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0111374)
    marketingk photo
    Κατόπιν παραγγελίας

    Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

    Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

    Wishlist
    Share
    33.75 €
    Προτεινόμενη λιανική 45.00 €
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-461-345-8
    Συγγραφέας: ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
    Σελίδες: 832
    Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2010

    Αυτός ο μοναδικός οδηγός καλύπτει με περιεκτικό και ολοκληρωμένο τρόπο όλα όσα πρέπει να γνωρίζει κανείς για τον τομέα της στρατηγικής μάρκετινγκ.

    Είναι το ιδανικό βοήθημα για επαγγελματίες του χώρου, που επιθυμούν να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του αντικειμένου και γνώση των τεχνολογικών και θεωρητικών καινοτομιών που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια.

    Παράλληλα, το βιβλίο αυτό είναι ένας πλήρης οδηγός για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς σπουδαστές της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ.

    Η ειδικά μελετημένη δομή του βιβλίου το καθιστά ιδανικό για αυτοδιδασκαλία.

    Σε αυτή την ενημερωμένη έκδοση δίνεται έμφαση στη σημασία των νέων τάσεων που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια. Γι' αυτόν το λόγο, ο συγγραφέας εστιάζει ιδιαίτερα σε τέσσερα αλληλοσυνδεόμενα συστήματα: το σύστημα υποστήριξης αποφάσεων (DSS), το σύστημα μάρκετινγκ σχέσεων (RMS), το σύστημα ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ (IMCS), και το σύστημα ισορροπημένων καρτών αξιολόγησης (BSS).

    Χαρακτηριστικά του βιβλίου:
    • Παραδείγματα επιχειρηματικών συναλλαγών
    • Συνοπτικοί ορισμοί των σημαντικών εννοιών
    • Ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης με τις απαντήσεις τους και κατάλληλες επεξηγήσεις

    Νέα στοιχεία της 4ης έκδοσης:
    • Ανάλυση των τεχνολογικών και θεωρητικών καινοτομιών στο χώρο της στρατηγικής μάρκετινγκ
    • Μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου και οι διαφορές του από το παραδοσιακό μάρκετινγκ
    • Εποπτική παρουσίαση των στρατηγικών μάρκετινγκ με την εξέταση μιας υποθετικής εταιρείας

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0111374 BKS.0111374 ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-461-345-8 Συγγραφέας: ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 832 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2010 Αυτός ο μοναδικός οδηγός καλύπτει με περιεκτικό και ολοκληρωμένο τρόπο όλα όσα πρέπει να γνωρίζει κανείς για τον τομέα της στρατηγικής μάρκετινγκ. Είναι το ιδανικό βοήθημα για επαγγελματίες του χώρου, που επιθυμούν να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του αντικειμένου και γνώση των τεχνολογικών και θεωρητικών καινοτομιών που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, το βιβλίο αυτό είναι ένας πλήρης οδηγός για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς σπουδαστές της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ. Η ειδικά μελετημένη δομή του βιβλίου το καθιστά ιδανικό για αυτοδιδασκαλία. Σε αυτή την ενημερωμένη έκδοση δίνεται έμφαση στη σημασία των νέων τάσεων που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια. Γι' αυτόν το λόγο, ο συγγραφέας εστιάζει ιδιαίτερα σε τέσσερα αλληλοσυνδεόμενα συστήματα: το σύστημα υποστήριξης αποφάσεων (DSS), το σύστημα μάρκετινγκ σχέσεων (RMS), το σύστημα ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ (IMCS), και το σύστημα ισορροπημένων καρτών αξιολόγησης (BSS). Χαρακτηριστικά του βιβλίου:• Παραδείγματα επιχειρηματικών συναλλαγών• Συνοπτικοί ορισμοί των σημαντικών εννοιών• Ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης με τις απαντήσεις τους και κατάλληλες επεξηγήσεις Νέα στοιχεία της 4ης έκδοσης:• Ανάλυση των τεχνολογικών και θεωρητικών καινοτομιών στο χώρο της στρατηγικής μάρκετινγκ• Μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου και οι διαφορές του από το παραδοσιακό μάρκετινγκ• Εποπτική παρουσίαση των στρατηγικών μάρκετινγκ με την εξέταση μιας υποθετικής εταιρείας
    25.31
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή