ISBN: 978-960-461-345-8 Συγγραφέας: ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 832 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2010 Αυτός ο μοναδικός οδηγός καλύπτει με περιεκτικό και ολοκληρωμένο τρόπο όλα όσα πρέπει να γνωρίζει κανείς για τον τομέα της στρατηγικής μάρκετινγκ. Είναι το ιδανικό βοήθημα για επαγγελματίες του χώρου, που επιθυμούν να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του αντικειμένου και γνώση των τεχνολογικών και θεωρητικών καινοτομιών που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, το βιβλίο αυτό είναι ένας πλήρης οδηγός για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς σπουδαστές της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ. Η ειδικά μελετημένη δομή του βιβλίου το καθιστά ιδανικό για αυτοδιδασκαλία. Σε αυτή την ενημερωμένη έκδοση δίνεται έμφαση στη σημασία των νέων τάσεων που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια. Γι' αυτόν το λόγο, ο συγγραφέας εστιάζει ιδιαίτερα σε τέσσερα αλληλοσυνδεόμενα συστήματα: το σύστημα υποστήριξης αποφάσεων (DSS), το σύστημα μάρκετινγκ σχέσεων (RMS), το σύστημα ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ (IMCS), και το σύστημα ισορροπημένων καρτών αξιολόγησης (BSS). Χαρακτηριστικά του βιβλίου: Παραδείγματα επιχειρηματικών συναλλαγώνΣυνοπτικοί ορισμοί των σημαντικών εννοιώνΕρωτήσεις ανακεφαλαίωσης με τις απαντήσεις τους και κατάλληλες επεξηγήσεις Νέα στοιχεία της 4ης έκδοσης: Ανάλυση των τεχνολογικών και θεωρητικών καινοτομιών στο χώρο της στρατηγικής μάρκετινγκΜάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου και οι διαφορές του από το παραδοσιακό μάρκετινγκΕποπτική παρουσίαση των στρατηγικών μάρκετινγκ με την εξέταση μιας υποθετικής εταιρείας
|