To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ
 
 
 
   
 
marketingk oinoy kai apostagmaton photo

marketingk oinoy kai apostagmaton photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ

BKS.0043050      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.19.00 €
μόνο17.10 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7860-85-9
Συγγραφέας: ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Μετάφραση: ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΙΔΟΥ ΑΝΝΑ
Σελίδες: 272
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2011

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ

Αυτό το βιβλίο μεθοδολογίας παρουσιάζει με συγκεκριμένο και σαφή τρόπο όλα εκείνα τα εργαλεία που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων, την πραγματοποίηση, παρακολούθηση και έλεγχο των ενεργειών που χρειάζεται να κάνει ο επαγγελματίας και που θα του επιτρέψουν:

  • να τοποθετήσει το κρασί που θέλει να πουλήσει, μελετώντας την αγορά και προσαρμόζοντάς την τοποθέτηση στα κίνητρα της πελατείας-στόχου μέσω ενός ολοκληρωμένου μίγματος μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, διανομή, προώθηση)
  • να διαθέσει στην αγορά το κρασί, επιλέγοντας ανάλογα με τα κανάλια διανομής τις τεχνικές και τα κατάλληλα εργαλεία υποστήριξης της πώλησης, (φυλλάδια, κάρτες προϊόντος, ερωτηματολόγια γευσιγνωσίας, οργάνωση του stand...)


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ (BKS.0043050)
    marketingk oinoy kai apostagmaton photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 19.00 € μόνο 17.10
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-7860-85-9
    Συγγραφέας: ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ
    Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
    Μετάφραση: ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΙΔΟΥ ΑΝΝΑ
    Σελίδες: 272
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2011

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ

    Αυτό το βιβλίο μεθοδολογίας παρουσιάζει με συγκεκριμένο και σαφή τρόπο όλα εκείνα τα εργαλεία που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων, την πραγματοποίηση, παρακολούθηση και έλεγχο των ενεργειών που χρειάζεται να κάνει ο επαγγελματίας και που θα του επιτρέψουν:


    • να τοποθετήσει το κρασί που θέλει να πουλήσει, μελετώντας την αγορά και προσαρμόζοντάς την τοποθέτηση στα κίνητρα της πελατείας-στόχου μέσω ενός ολοκληρωμένου μίγματος μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, διανομή, προώθηση)
    • να διαθέσει στην αγορά το κρασί, επιλέγοντας ανάλογα με τα κανάλια διανομής τις τεχνικές και τα κατάλληλα εργαλεία υποστήριξης της πώλησης, (φυλλάδια, κάρτες προϊόντος, ερωτηματολόγια γευσιγνωσίας, οργάνωση του stand...)

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ BKS.0043050 BKS.0043050 ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-7860-85-9 Συγγραφέας: ΡΟΥΖΕΤ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ, ΣΕΚΟΥΙΝ ΤΖΕΡΑΡΝΤ Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Μετάφραση: ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΙΔΟΥ ΑΝΝΑ Σελίδες: 272 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2011 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Αυτό το βιβλίο μεθοδολογίας παρουσιάζει με συγκεκριμένο και σαφή τρόπο όλα εκείνα τα εργαλεία που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων, την πραγματοποίηση, παρακολούθηση και έλεγχο των ενεργειών που χρειάζεται να κάνει ο επαγγελματίας και που θα του επιτρέψουν: • να τοποθετήσει το κρασί που θέλει να πουλήσει, μελετώντας την αγορά και προσαρμόζοντάς την τοποθέτηση στα κίνητρα της πελατείας-στόχου μέσω ενός ολοκληρωμένου μίγματος μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, διανομή, προώθηση)• να διαθέσει στην αγορά το κρασί, επιλέγοντας ανάλογα με τα κανάλια διανομής τις τεχνικές και τα κατάλληλα εργαλεία υποστήριξης της πώλησης, (φυλλάδια, κάρτες προϊόντος, ερωτηματολόγια γευσιγνωσίας, οργάνωση του stand...)
    15.39
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή