To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
 
 
 
   
 
marketingk ereyna agoras photo

marketingk ereyna agoras photo


ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

BKS.0674065      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΡΗΝ ΤΖ., ΜΠΛΑΝΚΕΣΙΠ Α.Β. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.17.49 €
μόνο15.74 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
Συγγραφέας: ΜΠΡΗΝ ΤΖ., ΜΠΛΑΝΚΕΣΙΠ Α.Β.
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Μετάφραση: ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Σελίδες: 360
Ημερομηνία Έκδοσης: 1984

ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΡΕΥΝΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στον τομέα των Ερευνών Μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Γραμμένο σε μονοτονικό και στη δημοτική, απευθύνεται σε ένα ευρύ αναγνωστικό κοινό, από το σπουδαστή σεμιναρίου μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου ή άλλης Σχολής μέχρι τον μη επαγγελματία ερευνητή, ιδιοκτήτη, διευθυντή ή άλλο άτομο οποιασδήποτε μικρομεσαίας ή μεγάλης ιδιωτικής ή κρατικής επιχείρησης και φορέα. Πλούσιο σε αναλύσεις, παραδείγματα, φιγούρες και ερωτηματολόγια εκπαιδεύει τον μη επαγγελματία ερευνητή, ώστε με απλό τρόπο, με λίγο χρόνο και χωρίς μεγάλες δαπάνες να μπορεί να κάνει ο ίδιος τις έρευνες μάρκετινγκ. Τον βοηθά να παίρνει πιο επίκαιρες, σωστές και αντικειμενικές αποφάσεις, που οδηγούν στην μείωση των εμπορικών κινδύνων και στην αύξηση των κερδών.

Το βιβλίο αυτό αποτελείται από δεκατέσσερα σύντομα κεφάλαια και παρέχει στον αναγνώστη την δυνατότητα πως, αφού διαβάσει τα τέσσερα βασικά πρώτα κεφάλαια θα μπορέσει να επιλέγει ύστερα οποιοδήποτε αναφέρεται στο δικό του το συγκεκριμένο πρόβλημα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ (BKS.0674065)
marketingk ereyna agoras photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 17.49 € μόνο 15.74
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΡΗΝ ΤΖ., ΜΠΛΑΝΚΕΣΙΠ Α.Β. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Συγγραφέας: ΜΠΡΗΝ ΤΖ., ΜΠΛΑΝΚΕΣΙΠ Α.Β.
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Μετάφραση: ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Σελίδες: 360
Ημερομηνία Έκδοσης: 1984

ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΡΕΥΝΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στον τομέα των Ερευνών Μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Γραμμένο σε μονοτονικό και στη δημοτική, απευθύνεται σε ένα ευρύ αναγνωστικό κοινό, από το σπουδαστή σεμιναρίου μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου ή άλλης Σχολής μέχρι τον μη επαγγελματία ερευνητή, ιδιοκτήτη, διευθυντή ή άλλο άτομο οποιασδήποτε μικρομεσαίας ή μεγάλης ιδιωτικής ή κρατικής επιχείρησης και φορέα. Πλούσιο σε αναλύσεις, παραδείγματα, φιγούρες και ερωτηματολόγια εκπαιδεύει τον μη επαγγελματία ερευνητή, ώστε με απλό τρόπο, με λίγο χρόνο και χωρίς μεγάλες δαπάνες να μπορεί να κάνει ο ίδιος τις έρευνες μάρκετινγκ. Τον βοηθά να παίρνει πιο επίκαιρες, σωστές και αντικειμενικές αποφάσεις, που οδηγούν στην μείωση των εμπορικών κινδύνων και στην αύξηση των κερδών.

Το βιβλίο αυτό αποτελείται από δεκατέσσερα σύντομα κεφάλαια και παρέχει στον αναγνώστη την δυνατότητα πως, αφού διαβάσει τα τέσσερα βασικά πρώτα κεφάλαια θα μπορέσει να επιλέγει ύστερα οποιοδήποτε αναφέρεται στο δικό του το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ BKS.0674065 BKS.0674065 ΜΠΡΗΝ ΤΖ., ΜΠΛΑΝΚΕΣΙΠ Α.Β. ΜΠΡΗΝ ΤΖ., ΜΠΛΑΝΚΕΣΙΠ Α.Β. MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΜΠΡΗΝ ΤΖ., ΜΠΛΑΝΚΕΣΙΠ Α.Β. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Συγγραφέας: ΜΠΡΗΝ ΤΖ., ΜΠΛΑΝΚΕΣΙΠ Α.Β. Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS Μετάφραση: ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Σελίδες: 360 Ημερομηνία Έκδοσης: 1984 ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΡΕΥΝΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στον τομέα των Ερευνών Μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Γραμμένο σε μονοτονικό και στη δημοτική, απευθύνεται σε ένα ευρύ αναγνωστικό κοινό, από το σπουδαστή σεμιναρίου μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου ή άλλης Σχολής μέχρι τον μη επαγγελματία ερευνητή, ιδιοκτήτη, διευθυντή ή άλλο άτομο οποιασδήποτε μικρομεσαίας ή μεγάλης ιδιωτικής ή κρατικής επιχείρησης και φορέα. Πλούσιο σε αναλύσεις, παραδείγματα, φιγούρες και ερωτηματολόγια εκπαιδεύει τον μη επαγγελματία ερευνητή, ώστε με απλό τρόπο, με λίγο χρόνο και χωρίς μεγάλες δαπάνες να μπορεί να κάνει ο ίδιος τις έρευνες μάρκετινγκ. Τον βοηθά να παίρνει πιο επίκαιρες, σωστές και αντικειμενικές αποφάσεις, που οδηγούν στην μείωση των εμπορικών κινδύνων και στην αύξηση των κερδών. Το βιβλίο αυτό αποτελείται από δεκατέσσερα σύντομα κεφάλαια και παρέχει στον αναγνώστη την δυνατότητα πως, αφού διαβάσει τα τέσσερα βασικά πρώτα κεφάλαια θα μπορέσει να επιλέγει ύστερα οποιοδήποτε αναφέρεται στο δικό του το συγκεκριμένο πρόβλημα.
14.17
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή