Ο βασικός σκοπός του βιβλίου ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τα βασικά χαρακτηριστικά και το περιεχόμενο του μάνατζμεντ, αλλά και τις τελευταίες τάσεις που υπάρχουν σε σχέση με αυτό.
Η δομή και κάποια χαρακτηριστικά της παρούσας έκδοσης διαφοροποιήθηκαν σε σχέση με την προηγούμενη. Συγκεκριμένα,
το πρώτο κεφάλαιο χωρίσθηκε σε δύο. Το πρώτο ονομάσθηκε ''Εισαγωγή στο Μάνατζμεντ και στις Επιχειρήσεις
και το δεύτερο ''Επιχειρησιακές Λειτουργίες και Επιχειρησιακό Περιβάλλον - Οι Σχολές του Μάνατζμεντ.''
Στο επόμενο (τρίτο) κεφάλαιο, Τα Θεμέλια του Μάνατζμεντ'', η ενότητα για την πληροφορία και το μάνατζμεντ διαφοροποιήθηκε αρκετά περιλαμβάνοντας θέματα σχετικά με την πληροφοριακή τεχνολογία.
Στο κεφάλαιο της Οργάνωσης προστέθηκαν νέα οργανογράμματα.
Η διοίκηση των ανθρώπινων πόρων εντάχθηκε στο κεφάλαιο της Διεύθυνσης / Καθοδήγησης και όχι στην Οργάνωση, όπως είχε γίνει στην προηγούμενη έκδοση.
Και τέλος σε κάθε κεφάλαιο προστέθηκαν καινούργια θέματα και εμπλουτίσθηκε, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, το περιεχόμενο υπαρχόντων θεμάτων.
Ακολουθήθηκε, και στην παρούσα έκδοση, η προσέγγιση με βάση τις λειτουργίες του μάνατζμεντ - σχεδιασμός, οργάνωση, διεύθυνση / καθοδήγηση και έλεγχος- που είναι και η πιο καθιερωμένη.
Καινούργια θέματα που εξετάζονται είναι, μεταξύ άλλων:
η διαφορετικότητα των ανθρώπων στο πλαίσιο του μάνατζμεντ,
η πληροφοριακή τεχνολογία,
τα υποδείγματα και στυλ λήψης αποφάσεων,
ένα υπόδειγμα περιγράμματος Επιχειρηματικού Σχεδίου,
η διοίκηση καινοτομιών,
η κάρτα ισόρροπων επιδόσεων,
η εταιρική διακυβέρνηση,
ο οργανισμός που μαθαίνει,
η διαχείριση των κρίσεων,
ο σχεδιασμός της σταδιοδρομίας και
η προσωπική βελτίωση,
Διατηρήθηκαν οι ασκήσεις στο τέλος κάθε κεφαλαίου, όπως και οι περιπτώσεις (cases) επιχειρησιακών προβλημάτων στο παράρτημα, στο τέλος του βιβλίου. Επιπλέον, στο παράρτημα, περιλαμβάνονται δύο καινούργιες cases και συγκεκριμένα για τις εταιρείες IKEA και Starbucks.
Ο βασικός σκοπός του βιβλίου ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τα βασικά χαρακτηριστικά και το περιεχόμενο του μάνατζμεντ, αλλά και τις τελευταίες τάσεις που υπάρχουν σε σχέση με αυτό.
Η δομή και κάποια χαρακτηριστικά της παρούσας έκδοσης διαφοροποιήθηκαν σε σχέση με την προηγούμενη. Συγκεκριμένα, • το πρώτο κεφάλαιο χωρίσθηκε σε δύο. Το πρώτο ονομάσθηκε ''Εισαγωγή στο Μάνατζμεντ και στις Επιχειρήσεις • και το δεύτερο ''Επιχειρησιακές Λειτουργίες και Επιχειρησιακό Περιβάλλον - Οι Σχολές του Μάνατζμεντ.'' • Στο επόμενο (τρίτο) κεφάλαιο, Τα Θεμέλια του Μάνατζμεντ'', η ενότητα για την πληροφορία και το μάνατζμεντ διαφοροποιήθηκε αρκετά περιλαμβάνοντας θέματα σχετικά με την πληροφοριακή τεχνολογία. • Στο κεφάλαιο της Οργάνωσης προστέθηκαν νέα οργανογράμματα. • Η διοίκηση των ανθρώπινων πόρων εντάχθηκε στο κεφάλαιο της Διεύθυνσης / Καθοδήγησης και όχι στην Οργάνωση, όπως είχε γίνει στην προηγούμενη έκδοση. • Και τέλος σε κάθε κεφάλαιο προστέθηκαν καινούργια θέματα και εμπλουτίσθηκε, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, το περιεχόμενο υπαρχόντων θεμάτων.
Ακολουθήθηκε, και στην παρούσα έκδοση, η προσέγγιση με βάση τις λειτουργίες του μάνατζμεντ - σχεδιασμός, οργάνωση, διεύθυνση / καθοδήγηση και έλεγχος- που είναι και η πιο καθιερωμένη.
Καινούργια θέματα που εξετάζονται είναι, μεταξύ άλλων: • η διαφορετικότητα των ανθρώπων στο πλαίσιο του μάνατζμεντ, • η πληροφοριακή τεχνολογία, • τα υποδείγματα και στυλ λήψης αποφάσεων, • ένα υπόδειγμα περιγράμματος Επιχειρηματικού Σχεδίου, • η διοίκηση καινοτομιών, • η κάρτα ισόρροπων επιδόσεων, • η εταιρική διακυβέρνηση, • ο οργανισμός που μαθαίνει, • η διαχείριση των κρίσεων, • ο σχεδιασμός της σταδιοδρομίας και • η προσωπική βελτίωση,
Διατηρήθηκαν οι ασκήσεις στο τέλος κάθε κεφαλαίου, όπως και οι περιπτώσεις (cases) επιχειρησιακών προβλημάτων στο παράρτημα, στο τέλος του βιβλίου. Επιπλέον, στο παράρτημα, περιλαμβάνονται δύο καινούργιες cases και συγκεκριμένα για τις εταιρείες IKEA και Starbucks.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤBKS.0089009BKS.0089009ΣΑΡΜΑΝΙΩΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣΣΑΡΜΑΝΙΩΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΑΡΜΑΝΙΩΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-9495-16-5 Συγγραφέας: ΣΑΡΜΑΝΙΩΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ Σελίδες: 632 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2011 ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Ο βασικός σκοπός του βιβλίου ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τα βασικά χαρακτηριστικά και το περιεχόμενο του μάνατζμεντ, αλλά και τις τελευταίες τάσεις που υπάρχουν σε σχέση με αυτό. Η δομή και κάποια χαρακτηριστικά της παρούσας έκδοσης διαφοροποιήθηκαν σε σχέση με την προηγούμενη. Συγκεκριμένα, • το πρώτο κεφάλαιο χωρίσθηκε σε δύο. Το πρώτο ονομάσθηκε ''Εισαγωγή στο Μάνατζμεντ και στις Επιχειρήσεις• και το δεύτερο ''Επιχειρησιακές Λειτουργίες και Επιχειρησιακό Περιβάλλον - Οι Σχολές του Μάνατζμεντ.''• Στο επόμενο (τρίτο) κεφάλαιο, Τα Θεμέλια του Μάνατζμεντ'', η ενότητα για την πληροφορία και το μάνατζμεντ διαφοροποιήθηκε αρκετά περιλαμβάνοντας θέματα σχετικά με την πληροφοριακή τεχνολογία.• Στο κεφάλαιο της Οργάνωσης προστέθηκαν νέα οργανογράμματα.• Η διοίκηση των ανθρώπινων πόρων εντάχθηκε στο κεφάλαιο της Διεύθυνσης / Καθοδήγησης και όχι στην Οργάνωση, όπως είχε γίνει στην προηγούμενη έκδοση.• Και τέλος σε κάθε κεφάλαιο προστέθηκαν καινούργια θέματα και εμπλουτίσθηκε, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, το περιεχόμενο υπαρχόντων θεμάτων. Ακολουθήθηκε, και στην παρούσα έκδοση, η προσέγγιση με βάση τις λειτουργίες του μάνατζμεντ - σχεδιασμός, οργάνωση, διεύθυνση / καθοδήγηση και έλεγχος- που είναι και η πιο καθιερωμένη. Καινούργια θέματα που εξετάζονται είναι, μεταξύ άλλων:• η διαφορετικότητα των ανθρώπων στο πλαίσιο του μάνατζμεντ, • η πληροφοριακή τεχνολογία, • τα υποδείγματα και στυλ λήψης αποφάσεων, • ένα υπόδειγμα περιγράμματος Επιχειρηματικού Σχεδίου, • η διοίκηση καινοτομιών, • η κάρτα ισόρροπων επιδόσεων, • η εταιρική διακυβέρνηση, • ο οργανισμός που μαθαίνει, • η διαχείριση των κρίσεων, • ο σχεδιασμός της σταδιοδρομίας και• η προσωπική βελτίωση, Διατηρήθηκαν οι ασκήσεις στο τέλος κάθε κεφαλαίου, όπως και οι περιπτώσεις (cases) επιχειρησιακών προβλημάτων στο παράρτημα, στο τέλος του βιβλίου. Επιπλέον, στο παράρτημα, περιλαμβάνονται δύο καινούργιες cases και συγκεκριμένα για τις εταιρείες IKEA και Starbucks. ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση