To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
 
 
 
   
 
leitoyrgiki didaktiki photo

leitoyrgiki didaktiki photo


ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ

BKS.0173229      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΙΝΤΕΡ ΜΙΚΕΛ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

26.48 €
Προτεινόμενη λιανική 29.42 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-16-2307-8
Συγγραφέας: ΜΙΝΤΕΡ ΜΙΚΕΛ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Μετάφραση: ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΦΟΙΒΟΣ
Σελίδες: 464
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2007

ΣΤΟΧΟΙ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ,ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΓΝΩΣΤΙΣΜΟΣ

Πραγματοποιώντας μια σύνθεση ανάμεσα στο νοησιαρχικό και συμπεριφορικό ρεύμα, και προτείνοντας τη νέα έννοια του συντελεστικού γνωστισμού, ο συγγραφέας φιλοδοξεί να υπερβεί τις σημερινές στείρες αντιπαραθέσεις που διχάζουν ψυχολόγους και παιδαγωγούς.

Δείχνει ότι, παρόλο που η συμπεριφορά είναι πάντα μια αδιαίρετη πραγματικότητα, δεν παύει εντούτοις να αποτελείται από δύο αξεχώριστες συμπληρωματικές όψεις: μια νοητική όψη (οι δεξιότητες, οι ικανότητες) και μια εμφανή όψη (οι επιδόσεις). Αυτές απαιτούν εξίσου το ενδιαφέρον και την προσοχή του εκπαιδευτικού. Μέσα απ΄ αυτό το πρίσμα, ο συγγραφέας αναπτύσσει μια πραγματεία πρακτικής παιδαγωγικής που εισηγείται μια συνεκτική και ρεαλιστική απάντηση σ΄ ένα θεμελιακό ερώτημα: πώς να διδάσκουμε σήμερα; Παρουσιάζει μια σφαιρική διδακτική, προσαρμόσιμη σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης.

Οι μαθησιακές διαδικασίες περιγράφονται με τρόπο συστημικό: από τη σύλληψη και την πρόθεση ως την ανατροφοδότηση, περνώντας ενδιάμεσα από τις στρατηγικές της δημιουργίας κινήτρων, της ρύθμισης και της δόμησης.

Αυτή η διδακτική επικεντρώνεται σε μια λειτουργική, συμμετοχική και διαθεματική αντίληψη της διδασκαλίας, και συμφιλιώνει με πρωτότυπο τρόπο την παιδαγωγική του ενδιαφέροντος με την παιδαγωγική των στόχων, η οποία, πέρα από τους πρόσκαιρους συρμούς, ξαναβρίσκει εδώ ένα καινούργιο νόημα. Η λειτουργική διδακτική είναι σχεδιασμένη ως πρακτικό βοήθημα για τους εκπαιδευτικούς και τους επίδοξους εκπαιδευτικούς, και συνάμα αποτελεί μια μέθοδο διαρκούς επιμόρφωσης και ένα εγχειρίδιο αναφοράς.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ (BKS.0173229)
leitoyrgiki didaktiki photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
26.48 €
Προτεινόμενη λιανική 29.42 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΙΝΤΕΡ ΜΙΚΕΛ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-16-2307-8
Συγγραφέας: ΜΙΝΤΕΡ ΜΙΚΕΛ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Μετάφραση: ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΦΟΙΒΟΣ
Σελίδες: 464
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2007

ΣΤΟΧΟΙ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΓΝΩΣΤΙΣΜΟΣ

Πραγματοποιώντας μια σύνθεση ανάμεσα στο νοησιαρχικό και συμπεριφορικό ρεύμα, και προτείνοντας τη νέα έννοια του συντελεστικού γνωστισμού, ο συγγραφέας φιλοδοξεί να υπερβεί τις σημερινές στείρες αντιπαραθέσεις που διχάζουν ψυχολόγους και παιδαγωγούς.

Δείχνει ότι, παρόλο που η συμπεριφορά είναι πάντα μια αδιαίρετη πραγματικότητα, δεν παύει εντούτοις να αποτελείται από δύο αξεχώριστες συμπληρωματικές όψεις: μια νοητική όψη (οι δεξιότητες, οι ικανότητες) και μια εμφανή όψη (οι επιδόσεις). Αυτές απαιτούν εξίσου το ενδιαφέρον και την προσοχή του εκπαιδευτικού. Μέσα απ΄ αυτό το πρίσμα, ο συγγραφέας αναπτύσσει μια πραγματεία πρακτικής παιδαγωγικής που εισηγείται μια συνεκτική και ρεαλιστική απάντηση σ΄ ένα θεμελιακό ερώτημα: πώς να διδάσκουμε σήμερα; Παρουσιάζει μια σφαιρική διδακτική, προσαρμόσιμη σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης.

Οι μαθησιακές διαδικασίες περιγράφονται με τρόπο συστημικό: από τη σύλληψη και την πρόθεση ως την ανατροφοδότηση, περνώντας ενδιάμεσα από τις στρατηγικές της δημιουργίας κινήτρων, της ρύθμισης και της δόμησης.

Αυτή η διδακτική επικεντρώνεται σε μια λειτουργική, συμμετοχική και διαθεματική αντίληψη της διδασκαλίας, και συμφιλιώνει με πρωτότυπο τρόπο την παιδαγωγική του ενδιαφέροντος με την παιδαγωγική των στόχων, η οποία, πέρα από τους πρόσκαιρους συρμούς, ξαναβρίσκει εδώ ένα καινούργιο νόημα. Η λειτουργική διδακτική είναι σχεδιασμένη ως πρακτικό βοήθημα για τους εκπαιδευτικούς και τους επίδοξους εκπαιδευτικούς, και συνάμα αποτελεί μια μέθοδο διαρκούς επιμόρφωσης και ένα εγχειρίδιο αναφοράς.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ BKS.0173229 BKS.0173229 ΜΙΝΤΕΡ ΜΙΚΕΛ ΜΙΝΤΕΡ ΜΙΚΕΛ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΜΙΝΤΕΡ ΜΙΚΕΛ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-16-2307-8 Συγγραφέας: ΜΙΝΤΕΡ ΜΙΚΕΛ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ Μετάφραση: ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΦΟΙΒΟΣ Σελίδες: 464 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2007 ΣΤΟΧΟΙ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΓΝΩΣΤΙΣΜΟΣ Πραγματοποιώντας μια σύνθεση ανάμεσα στο νοησιαρχικό και συμπεριφορικό ρεύμα, και προτείνοντας τη νέα έννοια του συντελεστικού γνωστισμού, ο συγγραφέας φιλοδοξεί να υπερβεί τις σημερινές στείρες αντιπαραθέσεις που διχάζουν ψυχολόγους και παιδαγωγούς. Δείχνει ότι, παρόλο που η συμπεριφορά είναι πάντα μια αδιαίρετη πραγματικότητα, δεν παύει εντούτοις να αποτελείται από δύο αξεχώριστες συμπληρωματικές όψεις: μια νοητική όψη (οι δεξιότητες, οι ικανότητες) και μια εμφανή όψη (οι επιδόσεις). Αυτές απαιτούν εξίσου το ενδιαφέρον και την προσοχή του εκπαιδευτικού. Μέσα απ΄ αυτό το πρίσμα, ο συγγραφέας αναπτύσσει μια πραγματεία πρακτικής παιδαγωγικής που εισηγείται μια συνεκτική και ρεαλιστική απάντηση σ΄ ένα θεμελιακό ερώτημα: πώς να διδάσκουμε σήμερα; Παρουσιάζει μια σφαιρική διδακτική, προσαρμόσιμη σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης. Οι μαθησιακές διαδικασίες περιγράφονται με τρόπο συστημικό: από τη σύλληψη και την πρόθεση ως την ανατροφοδότηση, περνώντας ενδιάμεσα από τις στρατηγικές της δημιουργίας κινήτρων, της ρύθμισης και της δόμησης. Αυτή η διδακτική επικεντρώνεται σε μια λειτουργική, συμμετοχική και διαθεματική αντίληψη της διδασκαλίας, και συμφιλιώνει με πρωτότυπο τρόπο την παιδαγωγική του ενδιαφέροντος με την παιδαγωγική των στόχων, η οποία, πέρα από τους πρόσκαιρους συρμούς, ξαναβρίσκει εδώ ένα καινούργιο νόημα. Η λειτουργική διδακτική είναι σχεδιασμένη ως πρακτικό βοήθημα για τους εκπαιδευτικούς και τους επίδοξους εκπαιδευτικούς, και συνάμα αποτελεί μια μέθοδο διαρκούς επιμόρφωσης και ένα εγχειρίδιο αναφοράς.
23.83
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή