To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κλασσικές Επιστήμες > ΚΟΙΝΤΙΛΙΑΝΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΓΕΛΙΟΥ
 
 
 
   
 
kointilianoy peri toy gelioy photo

kointilianoy peri toy gelioy photo


ΚΟΙΝΤΙΛΙΑΝΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΓΕΛΙΟΥ

BKS.0419308      
ΚατηγορίαΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.19.08 €
μόνο17.17 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-354-388-6
Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΑ
Σελίδες: 288
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2016

«Κι ο Κοϊντιλιανός, που είναι ο κορυφαίος της τάξης των ρητόρων, έγραψε ένα κεφάλαιο για το γέλιο, πιο εκτενές από την Ιλιάδα», αναφέρει με φιλοπαίγμονα διάθεση ο Έρασμος στο Μωρίας Εγκώμιον (1509). Το κεφάλαιο αυτό βρίσκεται στο «μεθόριο» έκτο βιβλίο της δωδεκάβιβλης Institutio oratoria («Ρητορικής εκπαίδευσης») του Κοϊντιλιανού, και ειδικότερα καταλαμβάνει το κέντρο του (είναι το τρίτο από τα συνολικά πέντε κεφάλαια). Ο ρητοροδιδάσκαλος Κοϊντιλιανός (περ. 35-96), με την πραγματεία de risu («περί του γέλιου»), στοχεύει να καλύψει ένα κενό, σε σχέση με τις πηγές του, οι οποίες μελέτησαν τον αστειευτικό λόγο συνυφασμένο με την ars rhetorica: έως την εποχή του, τα τέλη του 1ου αι. μ.Χ., για τους νέους εκπαιδευόμενους ρήτορες «δεν υπάρχουν διδάσκαλοι του γέλιου ούτε γίνεται εξάσκησή του», όπως ο ίδιος επισημαίνει. Το de risu δεν αποτελεί απλώς μια θεωρητική πραγματεία, η οποία παρέχει λύσεις σε ζητήματα τεχνικής ορολογίας και εκθέτει διάφορους τρόπους ταξινόμησης των πηγών και των μέσων πρόκλησης γέλιου, ανά είδος (species), αλλά έχει και πρακτικό, παιδαγωγικό σκοπό, αφού βρίθει από παραδείγματα αστείων (πάνω από ενενήντα). Επομένως, συνιστά κατά κάποιο τρόπο και την εκτενέστερη συλλογή ρωμαϊκών ευτράπελων, η οποία διασώζεται, διότι καλύπτει την εποχή της Respublica, την αυγούστεια περίοδο και τον 1ο αι. μ.Χ. έως την εποχή του Δομιτιανού. Επιπλέον αξιολογεί τα ταξινομημένα αστεία, σύμφωνα με τα κριτήρια της πειθούς και το ρητορικό decorum (πρέπον). Αυτό που έχει σημασία για τον ρήτορα, ο οποίος πρέπει να είναι vir bonus (έντιμος, χρηστός άνδρας), είναι να ζυγίζει την αξία (pretium) του γέλιου με τα σταθμά θεμελιωδών πολιτικών ρωμαϊκών αρετών, όπως είναι η ηθική ακεραιότητα (probitas), η αξιοπρέπεια (dignitas) και η συστολή (verecundia).

Αρκεί το φυσικό χάρισμα στον ρήτορα για την πρόκληση γέλιου; Πώς η συχνή σύνδεση του αστείου με το ψεύδος (δεν) υπονομεύει την ηθική διάσταση της ρητορικής; Σε τι διαφέρουν τα αστεία των γελωτοποιών; Γιατί ο Κικέρων και ο Αύγουστος ήταν απαράμιλλοι χιουμορίστες; Πότε τα ρητορικά αστεία διακρίνονται για «το πρωτευουσιάνικο γούστο» τους (gustus urbis) και το «αττικό» πνεύμα; Ποια αστεία θεωρούνται «κρύα» (frigida) και ποια «νόστιμα / αλατισμένα» (salsa); Όλα τα urbana (τα κόσμια ευφυολογήματα) είναι ridicula (αστεία που προκαλούν γέλιο); Το γέλιο ?ν ρητορικ? δράσει, αυτό αναδεικνύει το de risu.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΚΟΙΝΤΙΛΙΑΝΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΓΕΛΙΟΥ (BKS.0419308)
kointilianoy peri toy gelioy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 19.08 € μόνο 17.17
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

ISBN: 978-960-354-388-6
Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΑ
Σελίδες: 288
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2016

«Κι ο Κοϊντιλιανός, που είναι ο κορυφαίος της τάξης των ρητόρων, έγραψε ένα κεφάλαιο για το γέλιο, πιο εκτενές από την Ιλιάδα», αναφέρει με φιλοπαίγμονα διάθεση ο Έρασμος στο Μωρίας Εγκώμιον (1509). Το κεφάλαιο αυτό βρίσκεται στο «μεθόριο» έκτο βιβλίο της δωδεκάβιβλης Institutio oratoria («Ρητορικής εκπαίδευσης») του Κοϊντιλιανού, και ειδικότερα καταλαμβάνει το κέντρο του (είναι το τρίτο από τα συνολικά πέντε κεφάλαια). Ο ρητοροδιδάσκαλος Κοϊντιλιανός (περ. 35-96), με την πραγματεία de risu («περί του γέλιου»), στοχεύει να καλύψει ένα κενό, σε σχέση με τις πηγές του, οι οποίες μελέτησαν τον αστειευτικό λόγο συνυφασμένο με την ars rhetorica: έως την εποχή του, τα τέλη του 1ου αι. μ.Χ., για τους νέους εκπαιδευόμενους ρήτορες «δεν υπάρχουν διδάσκαλοι του γέλιου ούτε γίνεται εξάσκησή του», όπως ο ίδιος επισημαίνει. Το de risu δεν αποτελεί απλώς μια θεωρητική πραγματεία, η οποία παρέχει λύσεις σε ζητήματα τεχνικής ορολογίας και εκθέτει διάφορους τρόπους ταξινόμησης των πηγών και των μέσων πρόκλησης γέλιου, ανά είδος (species), αλλά έχει και πρακτικό, παιδαγωγικό σκοπό, αφού βρίθει από παραδείγματα αστείων (πάνω από ενενήντα). Επομένως, συνιστά κατά κάποιο τρόπο και την εκτενέστερη συλλογή ρωμαϊκών ευτράπελων, η οποία διασώζεται, διότι καλύπτει την εποχή της Respublica, την αυγούστεια περίοδο και τον 1ο αι. μ.Χ. έως την εποχή του Δομιτιανού. Επιπλέον αξιολογεί τα ταξινομημένα αστεία, σύμφωνα με τα κριτήρια της πειθούς και το ρητορικό decorum (πρέπον). Αυτό που έχει σημασία για τον ρήτορα, ο οποίος πρέπει να είναι vir bonus (έντιμος, χρηστός άνδρας), είναι να ζυγίζει την αξία (pretium) του γέλιου με τα σταθμά θεμελιωδών πολιτικών ρωμαϊκών αρετών, όπως είναι η ηθική ακεραιότητα (probitas), η αξιοπρέπεια (dignitas) και η συστολή (verecundia).

Αρκεί το φυσικό χάρισμα στον ρήτορα για την πρόκληση γέλιου; Πώς η συχνή σύνδεση του αστείου με το ψεύδος (δεν) υπονομεύει την ηθική διάσταση της ρητορικής; Σε τι διαφέρουν τα αστεία των γελωτοποιών; Γιατί ο Κικέρων και ο Αύγουστος ήταν απαράμιλλοι χιουμορίστες; Πότε τα ρητορικά αστεία διακρίνονται για «το πρωτευουσιάνικο γούστο» τους (gustus urbis) και το «αττικό» πνεύμα; Ποια αστεία θεωρούνται «κρύα» (frigida) και ποια «νόστιμα / αλατισμένα» (salsa); Όλα τα urbana (τα κόσμια ευφυολογήματα) είναι ridicula (αστεία που προκαλούν γέλιο); Το γέλιο ?ν ρητορικ? δράσει, αυτό αναδεικνύει το de risu.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΙΝΤΙΛΙΑΝΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΓΕΛΙΟΥ BKS.0419308 BKS.0419308 ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Κατηγορία: ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ •ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ISBN: 978-960-354-388-6 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΑ Σελίδες: 288 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2016 «Κι ο Κοϊντιλιανός, που είναι ο κορυφαίος της τάξης των ρητόρων, έγραψε ένα κεφάλαιο για το γέλιο, πιο εκτενές από την Ιλιάδα», αναφέρει με φιλοπαίγμονα διάθεση ο Έρασμος στο Μωρίας Εγκώμιον (1509). Το κεφάλαιο αυτό βρίσκεται στο «μεθόριο» έκτο βιβλίο της δωδεκάβιβλης Institutio oratoria («Ρητορικής εκπαίδευσης») του Κοϊντιλιανού, και ειδικότερα καταλαμβάνει το κέντρο του (είναι το τρίτο από τα συνολικά πέντε κεφάλαια). Ο ρητοροδιδάσκαλος Κοϊντιλιανός (περ. 35-96), με την πραγματεία de risu («περί του γέλιου»), στοχεύει να καλύψει ένα κενό, σε σχέση με τις πηγές του, οι οποίες μελέτησαν τον αστειευτικό λόγο συνυφασμένο με την ars rhetorica: έως την εποχή του, τα τέλη του 1ου αι. μ.Χ., για τους νέους εκπαιδευόμενους ρήτορες «δεν υπάρχουν διδάσκαλοι του γέλιου ούτε γίνεται εξάσκησή του», όπως ο ίδιος επισημαίνει. Το de risu δεν αποτελεί απλώς μια θεωρητική πραγματεία, η οποία παρέχει λύσεις σε ζητήματα τεχνικής ορολογίας και εκθέτει διάφορους τρόπους ταξινόμησης των πηγών και των μέσων πρόκλησης γέλιου, ανά είδος (species), αλλά έχει και πρακτικό, παιδαγωγικό σκοπό, αφού βρίθει από παραδείγματα αστείων (πάνω από ενενήντα). Επομένως, συνιστά κατά κάποιο τρόπο και την εκτενέστερη συλλογή ρωμαϊκών ευτράπελων, η οποία διασώζεται, διότι καλύπτει την εποχή της Respublica, την αυγούστεια περίοδο και τον 1ο αι. μ.Χ. έως την εποχή του Δομιτιανού. Επιπλέον αξιολογεί τα ταξινομημένα αστεία, σύμφωνα με τα κριτήρια της πειθούς και το ρητορικό decorum (πρέπον). Αυτό που έχει σημασία για τον ρήτορα, ο οποίος πρέπει να είναι vir bonus (έντιμος, χρηστός άνδρας), είναι να ζυγίζει την αξία (pretium) του γέλιου με τα σταθμά θεμελιωδών πολιτικών ρωμαϊκών αρετών, όπως είναι η ηθική ακεραιότητα (probitas), η αξιοπρέπεια (dignitas) και η συστολή (verecundia). Αρκεί το φυσικό χάρισμα στον ρήτορα για την πρόκληση γέλιου; Πώς η συχνή σύνδεση του αστείου με το ψεύδος (δεν) υπονομεύει την ηθική διάσταση της ρητορικής; Σε τι διαφέρουν τα αστεία των γελωτοποιών; Γιατί ο Κικέρων και ο Αύγουστος ήταν απαράμιλλοι χιουμορίστες; Πότε τα ρητορικά αστεία διακρίνονται για «το πρωτευουσιάνικο γούστο» τους (gustus urbis) και το «αττικό» πνεύμα; Ποια αστεία θεωρούνται «κρύα» (frigida) και ποια «νόστιμα / αλατισμένα» (salsa); Όλα τα urbana (τα κόσμια ευφυολογήματα) είναι ridicula (αστεία που προκαλούν γέλιο); Το γέλιο ?ν ρητορικ? δράσει, αυτό αναδεικνύει το de risu.
15.45
10 1 1


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή