To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Δοκίμια > ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
 
 
 
   
 
katanoontas tin anagnosi photo

katanoontas tin anagnosi photo


ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

BKS.0885020      
ΚατηγορίαΔΟΚΙΜΙΑ
ΣΜΙΘ ΦΡΑΝΚ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.34.64 €
μόνο31.18 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-6647-57-9
Συγγραφέας: ΣΜΙΘ ΦΡΑΝΚ
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 480
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Η κατανόηση της διαδικασίας της ανάγνωσης αποτελεί αντικείμενο ερευνών για περισσότερο από έναν αιώνα χωρίς, ωστόσο, να έχει καταστεί δυνατή η διατύπωση μιας γενικά αποδεκτής θεωρίας για τον τρόπο που τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν, τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν κατά την ανάγνωση τόσο οι νέοι όσο και οι επιδέξιοι αναγνώστες και τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να διδάσκεται η ανάγνωση.

Η πολυπλοκότητα της διαδικασίας αλλά και η εμπλοκή διαφορετικών επιστημονικών κλάδων (Ψυχολογία, Γνωσιακή Επιστήμη, Γλωσσολογία, Ψυχογλωσσολογία, Κοινωνιογλωσσολογία, Κειμενογλωσσολογία, Παιδαγωγική) έχει οδηγήσει στην παραγωγή ενός μεγάλου όγκου βιβλιογραφίας σχετικής με την ανάγνωση.

Ο κάθε επιστημονικός κλάδος αναδεικνύει διαφορετικά πλαίσια παραδοχών που αφορούν στον προσδιορισμό των όρων και χρησιμοποιεί διαφορετικά μεθοδολογικά εργαλεία με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη τόσο η σύνδεση όσο και η ερμηνεία των ευρημάτων.

Το βιβλίο του Frank Smith έρχεται να συμβάλλει στην κατανόηση των διαδικασιών που προτείνονται από το πλαίσιο της ολιστικής προσέγγισης στη διδασκαλία της γλώσσας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απορρίπτονται τα ευρήματα σημαντικών ερευνών που υποστηρίζουν την αναλυτική διδασκαλία των φωνημάτων και την ανάπτυξη της φωνολογικής ενημερότητας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ (BKS.0885020)
katanoontas tin anagnosi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 34.64 € μόνο 31.18
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ
ΣΜΙΘ ΦΡΑΝΚ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ

ISBN: 960-6647-57-9
Συγγραφέας: ΣΜΙΘ ΦΡΑΝΚ
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 480
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Η κατανόηση της διαδικασίας της ανάγνωσης αποτελεί αντικείμενο ερευνών για περισσότερο από έναν αιώνα χωρίς, ωστόσο, να έχει καταστεί δυνατή η διατύπωση μιας γενικά αποδεκτής θεωρίας για τον τρόπο που τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν, τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν κατά την ανάγνωση τόσο οι νέοι όσο και οι επιδέξιοι αναγνώστες και τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να διδάσκεται η ανάγνωση.

Η πολυπλοκότητα της διαδικασίας αλλά και η εμπλοκή διαφορετικών επιστημονικών κλάδων (Ψυχολογία, Γνωσιακή Επιστήμη, Γλωσσολογία, Ψυχογλωσσολογία, Κοινωνιογλωσσολογία, Κειμενογλωσσολογία, Παιδαγωγική) έχει οδηγήσει στην παραγωγή ενός μεγάλου όγκου βιβλιογραφίας σχετικής με την ανάγνωση.

Ο κάθε επιστημονικός κλάδος αναδεικνύει διαφορετικά πλαίσια παραδοχών που αφορούν στον προσδιορισμό των όρων και χρησιμοποιεί διαφορετικά μεθοδολογικά εργαλεία με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη τόσο η σύνδεση όσο και η ερμηνεία των ευρημάτων.

Το βιβλίο του Frank Smith έρχεται να συμβάλλει στην κατανόηση των διαδικασιών που προτείνονται από το πλαίσιο της ολιστικής προσέγγισης στη διδασκαλία της γλώσσας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απορρίπτονται τα ευρήματα σημαντικών ερευνών που υποστηρίζουν την αναλυτική διδασκαλία των φωνημάτων και την ανάπτυξη της φωνολογικής ενημερότητας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ BKS.0885020 BKS.0885020 ΣΜΙΘ ΦΡΑΝΚ ΣΜΙΘ ΦΡΑΝΚ ΔΟΚΙΜΙΑ Κατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ •ΣΜΙΘ ΦΡΑΝΚ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ ISBN: 960-6647-57-9 Συγγραφέας: ΣΜΙΘ ΦΡΑΝΚ Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Σελίδες: 480 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Η κατανόηση της διαδικασίας της ανάγνωσης αποτελεί αντικείμενο ερευνών για περισσότερο από έναν αιώνα χωρίς, ωστόσο, να έχει καταστεί δυνατή η διατύπωση μιας γενικά αποδεκτής θεωρίας για τον τρόπο που τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν, τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν κατά την ανάγνωση τόσο οι νέοι όσο και οι επιδέξιοι αναγνώστες και τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να διδάσκεται η ανάγνωση. Η πολυπλοκότητα της διαδικασίας αλλά και η εμπλοκή διαφορετικών επιστημονικών κλάδων (Ψυχολογία, Γνωσιακή Επιστήμη, Γλωσσολογία, Ψυχογλωσσολογία, Κοινωνιογλωσσολογία, Κειμενογλωσσολογία, Παιδαγωγική) έχει οδηγήσει στην παραγωγή ενός μεγάλου όγκου βιβλιογραφίας σχετικής με την ανάγνωση. Ο κάθε επιστημονικός κλάδος αναδεικνύει διαφορετικά πλαίσια παραδοχών που αφορούν στον προσδιορισμό των όρων και χρησιμοποιεί διαφορετικά μεθοδολογικά εργαλεία με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη τόσο η σύνδεση όσο και η ερμηνεία των ευρημάτων. Το βιβλίο του Frank Smith έρχεται να συμβάλλει στην κατανόηση των διαδικασιών που προτείνονται από το πλαίσιο της ολιστικής προσέγγισης στη διδασκαλία της γλώσσας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απορρίπτονται τα ευρήματα σημαντικών ερευνών που υποστηρίζουν την αναλυτική διδασκαλία των φωνημάτων και την ανάπτυξη της φωνολογικής ενημερότητας.
28.06
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή