Από όλους τους σχετικούς μύθους, τους θρύλους, αλλά και τις ιστορικές καταγραφές που υπάρχουν για την διακαή επιθυμία του ανθρώπου να ξεφύγει από τα δεσμά της βαρύτητας, η οποία τον κρατά δέσμιο στην επιφάνεια του πλανήτη και να νιώσει ελεύθερος, ο πλέον γνωστός, και δημοφιλής σε ολόκληρο τον Κόσμο είναι ο δικός μας μύθος, του Δαίδαλου και του Ίκαρου, παρά την θλιβερή κατάληξη που είχε στο τέλος. Και αυτό, δεν είναι τυχαίο, ούτε οφείλεται μόνο στην λογοτεχνική γλαφυρότητα της περιγραφής, αλλά επειδή από την αρχή μέχρι το τέλος είναι πλήρης αεροπορικών εικόνων, συμβολισμών και μηνυμάτων, τα οποία αντικατοπτρίζουν την σημερινή αεροπορική πραγματικότητα, εικόνων και μηνυμάτων θεμελιωδών όσο και καθημερινά συναντώμενων στην αεροπορική πρακτική, από τον καθορισμό των βασικών προδιαγραφών μιας αεροπορικής σχεδίασης, έως το τέλος της ζωής του τελικού προϊόντος, δηλαδή αυτού τούτου του ιπτάμενου μηχανήματος, του αεροσκάφους, αλλά και της μύησης-εκπαίδευσης στην πτήση.
Ο μύθος αυτός -σύμφωνα με αρκετούς ερευνητές πρόκειται για ιστορικό γεγονός τοποθετούμενο χρονολογικά περί το 1406 π.Χ. οπότε η αξία του ως τέτοιου είναι ανεκτίμητη- συνδέει άρρηκτα τον Δαίδαλο -εφευρέτη, δημιουργό και χρήστη- με το δημιούργημά του, την πετομηχανή, σύνηθες άλλωστε φαινόμενο με όλες τις μεγάλες, κορυφαίες επινοήσεις του ανθρώπου, παρά τις εξαιρέσεις, ο επινοών δηλαδή, να είναι αυτός ο οποίος πρώτος χρησιμοποιεί την εφεύρεσή του.
Σύμφωνα με τον μύθο, εν τούτοις, ο Δαίδαλος δεν ήταν μόνον ο κατασκευαστής των πετομηχανών, αλλά και ο συντηρητής μηχανικός. Θα πρέπει να σημειωθεί, ότι ο συντηρητής μηχανικός είναι εκείνος, ο οποίος επωμίζεται το εξ ίσου βαρύ έργο της διατήρησης της ιπτάμενης μηχανής σε άριστη κατάσταση, αίροντας τις οποιεσδήποτε ανωμαλίες εμφανίζονται τόσο στη δομή όσο και στην λειτουργία της, ώστε να εξασφαλίζεται η αποδοτική και, πρωτίστως, η ασφαλής χρήση της από τον χειριστή της και τους επιβάτες της.
Με τις σκέψεις αυτές ως έναυσμα, γεννήθηκε η ιδέα να καταγραφεί η ιστορική τους συμβολή στην σχετικά σύντομη, αλλά πανένδοξη μέχρι σήμερα πορεία της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας.
Από όλους τους σχετικούς μύθους, τους θρύλους, αλλά και τις ιστορικές καταγραφές που υπάρχουν για την διακαή επιθυμία του ανθρώπου να ξεφύγει από τα δεσμά της βαρύτητας, η οποία τον κρατά δέσμιο στην επιφάνεια του πλανήτη και να νιώσει ελεύθερος, ο πλέον γνωστός, και δημοφιλής σε ολόκληρο τον Κόσμο είναι ο δικός μας μύθος, του Δαίδαλου και του Ίκαρου, παρά την θλιβερή κατάληξη που είχε στο τέλος. Και αυτό, δεν είναι τυχαίο, ούτε οφείλεται μόνο στην λογοτεχνική γλαφυρότητα της περιγραφής, αλλά επειδή από την αρχή μέχρι το τέλος είναι πλήρης αεροπορικών εικόνων, συμβολισμών και μηνυμάτων, τα οποία αντικατοπτρίζουν την σημερινή αεροπορική πραγματικότητα, εικόνων και μηνυμάτων θεμελιωδών όσο και καθημερινά συναντώμενων στην αεροπορική πρακτική, από τον καθορισμό των βασικών προδιαγραφών μιας αεροπορικής σχεδίασης, έως το τέλος της ζωής του τελικού προϊόντος, δηλαδή αυτού τούτου του ιπτάμενου μηχανήματος, του αεροσκάφους, αλλά και της μύησης-εκπαίδευσης στην πτήση.
Ο μύθος αυτός -σύμφωνα με αρκετούς ερευνητές πρόκειται για ιστορικό γεγονός τοποθετούμενο χρονολογικά περί το 1406 π.Χ. οπότε η αξία του ως τέτοιου είναι ανεκτίμητη- συνδέει άρρηκτα τον Δαίδαλο -εφευρέτη, δημιουργό και χρήστη- με το δημιούργημά του, την πετομηχανή, σύνηθες άλλωστε φαινόμενο με όλες τις μεγάλες, κορυφαίες επινοήσεις του ανθρώπου, παρά τις εξαιρέσεις, ο επινοών δηλαδή, να είναι αυτός ο οποίος πρώτος χρησιμοποιεί την εφεύρεσή του.
Σύμφωνα με τον μύθο, εν τούτοις, ο Δαίδαλος δεν ήταν μόνον ο κατασκευαστής των πετομηχανών, αλλά και ο συντηρητής μηχανικός. Θα πρέπει να σημειωθεί, ότι ο συντηρητής μηχανικός είναι εκείνος, ο οποίος επωμίζεται το εξ ίσου βαρύ έργο της διατήρησης της ιπτάμενης μηχανής σε άριστη κατάσταση, αίροντας τις οποιεσδήποτε ανωμαλίες εμφανίζονται τόσο στη δομή όσο και στην λειτουργία της, ώστε να εξασφαλίζεται η αποδοτική και, πρωτίστως, η ασφαλής χρήση της από τον χειριστή της και τους επιβάτες της.
Με τις σκέψεις αυτές ως έναυσμα, γεννήθηκε η ιδέα να καταγραφεί η ιστορική τους συμβολή στην σχετικά σύντομη, αλλά πανένδοξη μέχρι σήμερα πορεία της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΤΟΜΟΣ ΑBKS.0458273BKS.0458273ΧΕΙΜΑΡΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΧΕΙΜΑΡΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΙΣΤΟΡΙΚΑΚατηγορία: ΙΣΤΟΡΙΚΑ •ΧΕΙΜΑΡΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΚΑ ISBN: 978-960-522-460-8 Συγγραφέας: ΧΕΙΜΑΡΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΛΑΣΓΟΣ Σελίδες: 476 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2017 ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1912-1930 Από όλους τους σχετικούς μύθους, τους θρύλους, αλλά και τις ιστορικές καταγραφές που υπάρχουν για την διακαή επιθυμία του ανθρώπου να ξεφύγει από τα δεσμά της βαρύτητας, η οποία τον κρατά δέσμιο στην επιφάνεια του πλανήτη και να νιώσει ελεύθερος, ο πλέον γνωστός, και δημοφιλής σε ολόκληρο τον Κόσμο είναι ο δικός μας μύθος, του Δαίδαλου και του Ίκαρου, παρά την θλιβερή κατάληξη που είχε στο τέλος. Και αυτό, δεν είναι τυχαίο, ούτε οφείλεται μόνο στην λογοτεχνική γλαφυρότητα της περιγραφής, αλλά επειδή από την αρχή μέχρι το τέλος είναι πλήρης αεροπορικών εικόνων, συμβολισμών και μηνυμάτων, τα οποία αντικατοπτρίζουν την σημερινή αεροπορική πραγματικότητα, εικόνων και μηνυμάτων θεμελιωδών όσο και καθημερινά συναντώμενων στην αεροπορική πρακτική, από τον καθορισμό των βασικών προδιαγραφών μιας αεροπορικής σχεδίασης, έως το τέλος της ζωής του τελικού προϊόντος, δηλαδή αυτού τούτου του ιπτάμενου μηχανήματος, του αεροσκάφους, αλλά και της μύησης-εκπαίδευσης στην πτήση. Ο μύθος αυτός -σύμφωνα με αρκετούς ερευνητές πρόκειται για ιστορικό γεγονός τοποθετούμενο χρονολογικά περί το 1406 π.Χ. οπότε η αξία του ως τέτοιου είναι ανεκτίμητη- συνδέει άρρηκτα τον Δαίδαλο -εφευρέτη, δημιουργό και χρήστη- με το δημιούργημά του, την πετομηχανή, σύνηθες άλλωστε φαινόμενο με όλες τις μεγάλες, κορυφαίες επινοήσεις του ανθρώπου, παρά τις εξαιρέσεις, ο επινοών δηλαδή, να είναι αυτός ο οποίος πρώτος χρησιμοποιεί την εφεύρεσή του. Σύμφωνα με τον μύθο, εν τούτοις, ο Δαίδαλος δεν ήταν μόνον ο κατασκευαστής των πετομηχανών, αλλά και ο συντηρητής μηχανικός. Θα πρέπει να σημειωθεί, ότι ο συντηρητής μηχανικός είναι εκείνος, ο οποίος επωμίζεται το εξ ίσου βαρύ έργο της διατήρησης της ιπτάμενης μηχανής σε άριστη κατάσταση, αίροντας τις οποιεσδήποτε ανωμαλίες εμφανίζονται τόσο στη δομή όσο και στην λειτουργία της, ώστε να εξασφαλίζεται η αποδοτική και, πρωτίστως, η ασφαλής χρήση της από τον χειριστή της και τους επιβάτες της. Με τις σκέψεις αυτές ως έναυσμα, γεννήθηκε η ιδέα να καταγραφεί η ιστορική τους συμβολή στην σχετικά σύντομη, αλλά πανένδοξη μέχρι σήμερα πορεία της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας. ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΤΟΜΟΣ Α
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση