ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Inter-esse: μεταξύ θεμάτων και ερμηνειών στη νεοελληνική και συγκριτική γραμματολογία. Ανάμεσα σε συγγραφείς πρωτίστως, του δικού τους τρόπου να εν-διαφέρουν. Ταυτόχρονα, ανάμεσα σε ερμηνευτικά εργαλεία για τη βαθύτερη κατανόησή τους.
Οι ενότητες στις οποίες χωρίζεται το παρόν βιβλίο είναι: 1) Φύλο και ιδεολογία, 2) Χώρος, 3) Χρώμα, 4) Παιδική ηλικία, 5) Κρίση, 6) Δυστοπίες, 7) Τέχνη, 8) Τι κάνει ένας συγγραφέας, 9) Τι κάνει ένας αναγνώστης, 10) Πολιτισμική εντροπία και νεοελληνική λογοτεχνία, και έχουν διπλή στόχευση, δηλαδή να προτείνουν συγχρόνως θεματικές περιοχές ενδιαφέροντος και θεωρίες που τις φωτίζουν. Κ.Π. Καβάφης, Γ. Βιζυηνός, Κ. Ταχτσής, Γ. Ιωάννου, Μ. Καραπάνου, Τ. Παπατσώνης, Α. Φραγκιάς, Αλκ. Γιαννόπουλος, Μ. Αξιώτη αλλά και πολλοί νεότεροι όπως οι Η. Μαγκλίνης, Δ. Σωτάκης, Α. Δημητρακάκη, Κ. Κατσουλάρης, Κ. Τζαμιώτης κ.ά. προσφέρουν προνομιακά πεδία διερεύνησης.
ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Inter-esse: μεταξύ θεμάτων και ερμηνειών στη νεοελληνική και συγκριτική γραμματολογία. Ανάμεσα σε συγγραφείς πρωτίστως, του δικού τους τρόπου να εν-διαφέρουν. Ταυτόχρονα, ανάμεσα σε ερμηνευτικά εργαλεία για τη βαθύτερη κατανόησή τους.
Οι ενότητες στις οποίες χωρίζεται το παρόν βιβλίο είναι: 1) Φύλο και ιδεολογία, 2) Χώρος, 3) Χρώμα, 4) Παιδική ηλικία, 5) Κρίση, 6) Δυστοπίες, 7) Τέχνη, 8) Τι κάνει ένας συγγραφέας, 9) Τι κάνει ένας αναγνώστης, 10) Πολιτισμική εντροπία και νεοελληνική λογοτεχνία, και έχουν διπλή στόχευση, δηλαδή να προτείνουν συγχρόνως θεματικές περιοχές ενδιαφέροντος και θεωρίες που τις φωτίζουν. Κ.Π. Καβάφης, Γ. Βιζυηνός, Κ. Ταχτσής, Γ. Ιωάννου, Μ. Καραπάνου, Τ. Παπατσώνης, Α. Φραγκιάς, Αλκ. Γιαννόπουλος, Μ. Αξιώτη αλλά και πολλοί νεότεροι όπως οι Η. Μαγκλίνης, Δ. Σωτάκης, Α. Δημητρακάκη, Κ. Κατσουλάρης, Κ. Τζαμιώτης κ.ά. προσφέρουν προνομιακά πεδία διερεύνησης.
INTER ESSEBKS.0544444BKS.0544444ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑΙΑΚΩΒΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑΜΕΛΕΤΕΣΚατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ •ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ ISBN: 978-960-01-2148-3 Συγγραφέας: ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Σελίδες: 453 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2020 ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Inter-esse: μεταξύ θεμάτων και ερμηνειών στη νεοελληνική και συγκριτική γραμματολογία. Ανάμεσα σε συγγραφείς πρωτίστως, του δικού τους τρόπου να εν-διαφέρουν. Ταυτόχρονα, ανάμεσα σε ερμηνευτικά εργαλεία για τη βαθύτερη κατανόησή τους. Οι ενότητες στις οποίες χωρίζεται το παρόν βιβλίο είναι: 1) Φύλο και ιδεολογία, 2) Χώρος, 3) Χρώμα, 4) Παιδική ηλικία, 5) Κρίση, 6) Δυστοπίες, 7) Τέχνη, 8) Τι κάνει ένας συγγραφέας, 9) Τι κάνει ένας αναγνώστης, 10) Πολιτισμική εντροπία και νεοελληνική λογοτεχνία, και έχουν διπλή στόχευση, δηλαδή να προτείνουν συγχρόνως θεματικές περιοχές ενδιαφέροντος και θεωρίες που τις φωτίζουν. Κ.Π. Καβάφης, Γ. Βιζυηνός, Κ. Ταχτσής, Γ. Ιωάννου, Μ. Καραπάνου, Τ. Παπατσώνης, Α. Φραγκιάς, Αλκ. Γιαννόπουλος, Μ. Αξιώτη αλλά και πολλοί νεότεροι όπως οι Η. Μαγκλίνης, Δ. Σωτάκης, Α. Δημητρακάκη, Κ. Κατσουλάρης, Κ. Τζαμιώτης κ.ά. προσφέρουν προνομιακά πεδία διερεύνησης. INTER ESSE
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση