Το αποτέλεσμα είναι απρόσμενο και πολυσυλλεκτικό: είκοσι ένα μουσικά ακούσματα - οργανικές συνθέσεις, απαγγελίες ποιημάτων, τραγούδια και διασκευές-, συχνά και με τη συμβολή νέων δημιουργών κι ένα βιβλίο με πρωτότυπα αλλά και μεταφρασμένα ποιήματα και διηγήματα, κάποια απ' τα οποία δημοσιεύονται για πρώτη φορά, πλαισιωμένα με παράξενες φωτογραφίες, σχέδια και έργα ζωγράφων φίλων του συνθέτη.
Το Ημερολόγιο Δεύτερο, στα ίχνη εκείνου του πρώτου Ημερολογίου του 1995, παραμένει ένα χειροτέχνημα με τη μορφή ενός μουσικού και λογοτεχνικού ημερολογίου. Και οι στιγμές του ακριβές, πιθανά στιγμιότυπα απ' τα παρασκήνια μουσικών παραστάσεων του Ν. Ξυδάκη ή και σκηνές από ταινία.
Ενός μουσικού ντοκυμαντέρ γεμάτο ανάσες και σιωπές καλλιτεχνών, όπως η Ελευθερία Αρβανιτάκη, στο «Τελευταίο ταξίδι» του Κώστα Καρυωτάκη, η Όλια Λαζαρίδου που μας εξιστορεί το «Όνειρο της Μαρίας» του Διονύση Σολωμού, ο Βασίλης Παπαβασιλείου που ερμηνεύει το ποίημα του Νίκου Εγγονόπουλου «Η βυκάνη», ο Διονύσης Καψάλης που διαβάζει το ποίημά του « ADAGIO », κι ο ίδιος ο συνθέτης στο ποίημα του Μίλτου Σαχτούρη «Η εισβολή της μαύρης πεταλούδας του Πόρου». Και οι μουσικές δεξιοτεχνικές, που σε παίρνουν μακριά όπως «Ο Τσακιτζής» και η «Καππαδοκία» του Βασίλη Κετεντζόγλου. Ή, το «Βαλς Ρουά» του Αλέξανδρου Καψοκαβάδη με τους Ματ σε 2 υφέσεις, τη σύνθεση «Ίων» του Κώστα Βόμβολου με τους Tabako Trio , τον «Εσπερινό» του Λεωνίδα Μαριδάκη σε ποίηση Διονύση Καψάλη, το οργανικό του Φώτη Μυλωνά «Μνήμη», και το «Χιόνι» του Θωμά Κωνσταντίνου με τους Τακίμ. Και βεβαίως, η διασκευή του τραγουδιού «Τριαντάφυλλο στο στήθος» του Μάνου Χατζιδάκι απ'τον Β. Κετεντζόγλου και η «Μαργαρίτα Μαγιοπούλα», σε διασκευή και ερμηνεία Νίκου Ξυδάκη.
Το αποτέλεσμα είναι απρόσμενο και πολυσυλλεκτικό: είκοσι ένα μουσικά ακούσματα - οργανικές συνθέσεις, απαγγελίες ποιημάτων, τραγούδια και διασκευές-, συχνά και με τη συμβολή νέων δημιουργών κι ένα βιβλίο με πρωτότυπα αλλά και μεταφρασμένα ποιήματα και διηγήματα, κάποια απ' τα οποία δημοσιεύονται για πρώτη φορά, πλαισιωμένα με παράξενες φωτογραφίες, σχέδια και έργα ζωγράφων φίλων του συνθέτη.
Το Ημερολόγιο Δεύτερο, στα ίχνη εκείνου του πρώτου Ημερολογίου του 1995, παραμένει ένα χειροτέχνημα με τη μορφή ενός μουσικού και λογοτεχνικού ημερολογίου. Και οι στιγμές του ακριβές, πιθανά στιγμιότυπα απ' τα παρασκήνια μουσικών παραστάσεων του Ν. Ξυδάκη ή και σκηνές από ταινία.
Ενός μουσικού ντοκυμαντέρ γεμάτο ανάσες και σιωπές καλλιτεχνών, όπως η Ελευθερία Αρβανιτάκη, στο «Τελευταίο ταξίδι» του Κώστα Καρυωτάκη, η Όλια Λαζαρίδου που μας εξιστορεί το «Όνειρο της Μαρίας» του Διονύση Σολωμού, ο Βασίλης Παπαβασιλείου που ερμηνεύει το ποίημα του Νίκου Εγγονόπουλου «Η βυκάνη», ο Διονύσης Καψάλης που διαβάζει το ποίημά του « ADAGIO », κι ο ίδιος ο συνθέτης στο ποίημα του Μίλτου Σαχτούρη «Η εισβολή της μαύρης πεταλούδας του Πόρου». Και οι μουσικές δεξιοτεχνικές, που σε παίρνουν μακριά όπως «Ο Τσακιτζής» και η «Καππαδοκία» του Βασίλη Κετεντζόγλου. Ή, το «Βαλς Ρουά» του Αλέξανδρου Καψοκαβάδη με τους Ματ σε 2 υφέσεις, τη σύνθεση «Ίων» του Κώστα Βόμβολου με τους Tabako Trio , τον «Εσπερινό» του Λεωνίδα Μαριδάκη σε ποίηση Διονύση Καψάλη, το οργανικό του Φώτη Μυλωνά «Μνήμη», και το «Χιόνι» του Θωμά Κωνσταντίνου με τους Τακίμ. Και βεβαίως, η διασκευή του τραγουδιού «Τριαντάφυλλο στο στήθος» του Μάνου Χατζιδάκι απ'τον Β. Κετεντζόγλου και η «Μαργαρίτα Μαγιοπούλα», σε διασκευή και ερμηνεία Νίκου Ξυδάκη.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟBKS.0008427BKS.0008427ΞΥΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣΞΥΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ •ΞΥΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ISBN: 960-325-620-Χ Συγγραφέας: ΞΥΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΓΡΑ Σελίδες: 72 Διαστάσεις: 14x12, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Το αποτέλεσμα είναι απρόσμενο και πολυσυλλεκτικό: είκοσι ένα μουσικά ακούσματα - οργανικές συνθέσεις, απαγγελίες ποιημάτων, τραγούδια και διασκευές-, συχνά και με τη συμβολή νέων δημιουργών κι ένα βιβλίο με πρωτότυπα αλλά και μεταφρασμένα ποιήματα και διηγήματα, κάποια απ' τα οποία δημοσιεύονται για πρώτη φορά, πλαισιωμένα με παράξενες φωτογραφίες, σχέδια και έργα ζωγράφων φίλων του συνθέτη. Το Ημερολόγιο Δεύτερο, στα ίχνη εκείνου του πρώτου Ημερολογίου του 1995, παραμένει ένα χειροτέχνημα με τη μορφή ενός μουσικού και λογοτεχνικού ημερολογίου. Και οι στιγμές του ακριβές, πιθανά στιγμιότυπα απ' τα παρασκήνια μουσικών παραστάσεων του Ν. Ξυδάκη ή και σκηνές από ταινία. Ενός μουσικού ντοκυμαντέρ γεμάτο ανάσες και σιωπές καλλιτεχνών, όπως η Ελευθερία Αρβανιτάκη, στο «Τελευταίο ταξίδι» του Κώστα Καρυωτάκη, η Όλια Λαζαρίδου που μας εξιστορεί το «Όνειρο της Μαρίας» του Διονύση Σολωμού, ο Βασίλης Παπαβασιλείου που ερμηνεύει το ποίημα του Νίκου Εγγονόπουλου «Η βυκάνη», ο Διονύσης Καψάλης που διαβάζει το ποίημά του « ADAGIO », κι ο ίδιος ο συνθέτης στο ποίημα του Μίλτου Σαχτούρη «Η εισβολή της μαύρης πεταλούδας του Πόρου». Και οι μουσικές δεξιοτεχνικές, που σε παίρνουν μακριά όπως «Ο Τσακιτζής» και η «Καππαδοκία» του Βασίλη Κετεντζόγλου. Ή, το «Βαλς Ρουά» του Αλέξανδρου Καψοκαβάδη με τους Ματ σε 2 υφέσεις, τη σύνθεση «Ίων» του Κώστα Βόμβολου με τους Tabako Trio , τον «Εσπερινό» του Λεωνίδα Μαριδάκη σε ποίηση Διονύση Καψάλη, το οργανικό του Φώτη Μυλωνά «Μνήμη», και το «Χιόνι» του Θωμά Κωνσταντίνου με τους Τακίμ. Και βεβαίως, η διασκευή του τραγουδιού «Τριαντάφυλλο στο στήθος» του Μάνου Χατζιδάκι απ'τον Β. Κετεντζόγλου και η «Μαργαρίτα Μαγιοπούλα», σε διασκευή και ερμηνεία Νίκου Ξυδάκη. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση