"Η ανάδυση της τεχνολογίας της πληροφορικής, της κοινωνίας της γνώσης, των δυνητικών κόσμων και των διαδικτυακών σχέσεων δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο, όπου το φαινόμενο της μάθησης παίρνει νέες μορφές συνδυάζοντας συγχρόνως διάφορες θεωρίες, που μέχρι τώρα μερικώς ερμήνευαν και ανέλυαν αυτή την ανθρώπινη, και όχι μόνο, λειτουργία.
Ο συγγραφέας υιοθετώντας ένα εξελικτικό διαδραστικό κοινοτικό μοντέλο προσέγγισης συνθέτει μια μαθησιακή πραγματικότητα, χαρακτηριστικά της οποίας είναι η κοινοτική διαδικτυακή υποδομή της μαθησιακής διαδικασίας και ο διαδραστικός χαρακτήρας της, που όμως εδράζεται στην αυτενέργεια και στην τεχνολογική και οργανωτική αυτάρκεια του υποκειμένου της μάθησης. Έτσι, η μάθηση αποτελεί ένα φαινόμενο και γεγονός ενός διαδραστικού, τεχνολογικά και πολιτισμικά κατασκευασμένου, περιβάλλοντος, που παράγει πληροφορίες και δημιουργεί γνώσεις στη βάση των αναδυόμενων προβλημάτων και των στόχων, κατά τη διαδραστική δημιουργική επικοινωνία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Wikipedia. Με αυτό τον τρόπο, η μάθηση είναι τόσο μεταφορά πληροφορίας και γνώσης όσο και δημιουργία και παραγωγή.
Ο Αλέξης Μπράιλας καταφέρνει, μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα, να δώσει το χαρακτήρα της νέας εποχής και τις βασικές διαστάσεις, που παίρνει το φαινόμενο και η διαδικασία της μάθησης, στον διαδικτυωμένο κόσμο και στη μαθησιακή κοινότητα. Όπως και με όλα τα άλλα κοινωνικά και πολιτισμικά φαινόμενα και διαδικασίες, έτσι και η μάθηση, μας λέει ο συγγραφέας, εντάσσονται σε μια άλλη προοπτική, που συνθέτει δυαδικότητες και αντιφάσεις του παρελθόντος με προοπτική μια νέα μορφή διαδικτυακής διαδραστικής μαθησιακής πράξης." -- Από τον πρόλογο στο βιβλίο του καθηγητή Κωνσταντίνου Κοσκινά.
"Η ανάδυση της τεχνολογίας της πληροφορικής, της κοινωνίας της γνώσης, των δυνητικών κόσμων και των διαδικτυακών σχέσεων δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο, όπου το φαινόμενο της μάθησης παίρνει νέες μορφές συνδυάζοντας συγχρόνως διάφορες θεωρίες, που μέχρι τώρα μερικώς ερμήνευαν και ανέλυαν αυτή την ανθρώπινη, και όχι μόνο, λειτουργία.
Ο συγγραφέας υιοθετώντας ένα εξελικτικό διαδραστικό κοινοτικό μοντέλο προσέγγισης συνθέτει μια μαθησιακή πραγματικότητα, χαρακτηριστικά της οποίας είναι η κοινοτική διαδικτυακή υποδομή της μαθησιακής διαδικασίας και ο διαδραστικός χαρακτήρας της, που όμως εδράζεται στην αυτενέργεια και στην τεχνολογική και οργανωτική αυτάρκεια του υποκειμένου της μάθησης. Έτσι, η μάθηση αποτελεί ένα φαινόμενο και γεγονός ενός διαδραστικού, τεχνολογικά και πολιτισμικά κατασκευασμένου, περιβάλλοντος, που παράγει πληροφορίες και δημιουργεί γνώσεις στη βάση των αναδυόμενων προβλημάτων και των στόχων, κατά τη διαδραστική δημιουργική επικοινωνία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Wikipedia. Με αυτό τον τρόπο, η μάθηση είναι τόσο μεταφορά πληροφορίας και γνώσης όσο και δημιουργία και παραγωγή.
Ο Αλέξης Μπράιλας καταφέρνει, μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα, να δώσει το χαρακτήρα της νέας εποχής και τις βασικές διαστάσεις, που παίρνει το φαινόμενο και η διαδικασία της μάθησης, στον διαδικτυωμένο κόσμο και στη μαθησιακή κοινότητα. Όπως και με όλα τα άλλα κοινωνικά και πολιτισμικά φαινόμενα και διαδικασίες, έτσι και η μάθηση, μας λέει ο συγγραφέας, εντάσσονται σε μια άλλη προοπτική, που συνθέτει δυαδικότητες και αντιφάσεις του παρελθόντος με προοπτική μια νέα μορφή διαδικτυακής διαδραστικής μαθησιακής πράξης." -- Από τον πρόλογο στο βιβλίο του καθηγητή Κωνσταντίνου Κοσκινά.
Η ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΤΟΠΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥBKS.0377739BKS.0377739ΜΠΡΑΙΛΑΣ ΑΛΕΞΗΣΜΠΡΑΙΛΑΣ ΑΛΕΞΗΣΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΜΠΡΑΙΛΑΣ ΑΛΕΞΗΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-612-043-5 Συγγραφέας: ΜΠΡΑΙΛΑΣ ΑΛΕΞΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 270 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2018 ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, WIKIPEDIA, MOOCS "Η ανάδυση της τεχνολογίας της πληροφορικής, της κοινωνίας της γνώσης, των δυνητικών κόσμων και των διαδικτυακών σχέσεων δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο, όπου το φαινόμενο της μάθησης παίρνει νέες μορφές συνδυάζοντας συγχρόνως διάφορες θεωρίες, που μέχρι τώρα μερικώς ερμήνευαν και ανέλυαν αυτή την ανθρώπινη, και όχι μόνο, λειτουργία. Ο συγγραφέας υιοθετώντας ένα εξελικτικό διαδραστικό κοινοτικό μοντέλο προσέγγισης συνθέτει μια μαθησιακή πραγματικότητα, χαρακτηριστικά της οποίας είναι η κοινοτική διαδικτυακή υποδομή της μαθησιακής διαδικασίας και ο διαδραστικός χαρακτήρας της, που όμως εδράζεται στην αυτενέργεια και στην τεχνολογική και οργανωτική αυτάρκεια του υποκειμένου της μάθησης. Έτσι, η μάθηση αποτελεί ένα φαινόμενο και γεγονός ενός διαδραστικού, τεχνολογικά και πολιτισμικά κατασκευασμένου, περιβάλλοντος, που παράγει πληροφορίες και δημιουργεί γνώσεις στη βάση των αναδυόμενων προβλημάτων και των στόχων, κατά τη διαδραστική δημιουργική επικοινωνία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Wikipedia. Με αυτό τον τρόπο, η μάθηση είναι τόσο μεταφορά πληροφορίας και γνώσης όσο και δημιουργία και παραγωγή. Ο Αλέξης Μπράιλας καταφέρνει, μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα, να δώσει το χαρακτήρα της νέας εποχής και τις βασικές διαστάσεις, που παίρνει το φαινόμενο και η διαδικασία της μάθησης, στον διαδικτυωμένο κόσμο και στη μαθησιακή κοινότητα. Όπως και με όλα τα άλλα κοινωνικά και πολιτισμικά φαινόμενα και διαδικασίες, έτσι και η μάθηση, μας λέει ο συγγραφέας, εντάσσονται σε μια άλλη προοπτική, που συνθέτει δυαδικότητες και αντιφάσεις του παρελθόντος με προοπτική μια νέα μορφή διαδικτυακής διαδραστικής μαθησιακής πράξης." -- Από τον πρόλογο στο βιβλίο του καθηγητή Κωνσταντίνου Κοσκινά. Η ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΤΟΠΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση