To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > Η ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΤΟΠΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
 
 
 
   
 
i mathisi sto xronotopo toy diadiktyoy photo

i mathisi sto xronotopo toy diadiktyoy photo


Η ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΤΟΠΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

BKS.0377739      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΜΠΡΑΙΛΑΣ ΑΛΕΞΗΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.15.00 €
μόνο13.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-612-043-5
Συγγραφέας: ΜΠΡΑΙΛΑΣ ΑΛΕΞΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 270
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2018

ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, WIKIPEDIA, MOOCS

"Η ανάδυση της τεχνολογίας της πληροφορικής, της κοινωνίας της γνώσης, των δυνητικών κόσμων και των διαδικτυακών σχέσεων δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο, όπου το φαινόμενο της μάθησης παίρνει νέες μορφές συνδυάζοντας συγχρόνως διάφορες θεωρίες, που μέχρι τώρα μερικώς ερμήνευαν και ανέλυαν αυτή την ανθρώπινη, και όχι μόνο, λειτουργία.

Ο συγγραφέας υιοθετώντας ένα εξελικτικό διαδραστικό κοινοτικό μοντέλο προσέγγισης συνθέτει μια μαθησιακή πραγματικότητα, χαρακτηριστικά της οποίας είναι η κοινοτική διαδικτυακή υποδομή της μαθησιακής διαδικασίας και ο διαδραστικός χαρακτήρας της, που όμως εδράζεται στην αυτενέργεια και στην τεχνολογική και οργανωτική αυτάρκεια του υποκειμένου της μάθησης. Έτσι, η μάθηση αποτελεί ένα φαινόμενο και γεγονός ενός διαδραστικού, τεχνολογικά και πολιτισμικά κατασκευασμένου, περιβάλλοντος, που παράγει πληροφορίες και δημιουργεί γνώσεις στη βάση των αναδυόμενων προβλημάτων και των στόχων, κατά τη διαδραστική δημιουργική επικοινωνία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Wikipedia. Με αυτό τον τρόπο, η μάθηση είναι τόσο μεταφορά πληροφορίας και γνώσης όσο και δημιουργία και παραγωγή.

Ο Αλέξης Μπράιλας καταφέρνει, μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα, να δώσει το χαρακτήρα της νέας εποχής και τις βασικές διαστάσεις, που παίρνει το φαινόμενο και η διαδικασία της μάθησης, στον διαδικτυωμένο κόσμο και στη μαθησιακή κοινότητα. Όπως και με όλα τα άλλα κοινωνικά και πολιτισμικά φαινόμενα και διαδικασίες, έτσι και η μάθηση, μας λέει ο συγγραφέας, εντάσσονται σε μια άλλη προοπτική, που συνθέτει δυαδικότητες και αντιφάσεις του παρελθόντος με προοπτική μια νέα μορφή διαδικτυακής διαδραστικής μαθησιακής πράξης." -- Από τον πρόλογο στο βιβλίο του καθηγητή Κωνσταντίνου Κοσκινά.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
Η ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΤΟΠΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (BKS.0377739)
i mathisi sto xronotopo toy diadiktyoy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 15.00 € μόνο 13.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΜΠΡΑΙΛΑΣ ΑΛΕΞΗΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-612-043-5
Συγγραφέας: ΜΠΡΑΙΛΑΣ ΑΛΕΞΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 270
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2018

ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, WIKIPEDIA, MOOCS

"Η ανάδυση της τεχνολογίας της πληροφορικής, της κοινωνίας της γνώσης, των δυνητικών κόσμων και των διαδικτυακών σχέσεων δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο, όπου το φαινόμενο της μάθησης παίρνει νέες μορφές συνδυάζοντας συγχρόνως διάφορες θεωρίες, που μέχρι τώρα μερικώς ερμήνευαν και ανέλυαν αυτή την ανθρώπινη, και όχι μόνο, λειτουργία.

Ο συγγραφέας υιοθετώντας ένα εξελικτικό διαδραστικό κοινοτικό μοντέλο προσέγγισης συνθέτει μια μαθησιακή πραγματικότητα, χαρακτηριστικά της οποίας είναι η κοινοτική διαδικτυακή υποδομή της μαθησιακής διαδικασίας και ο διαδραστικός χαρακτήρας της, που όμως εδράζεται στην αυτενέργεια και στην τεχνολογική και οργανωτική αυτάρκεια του υποκειμένου της μάθησης. Έτσι, η μάθηση αποτελεί ένα φαινόμενο και γεγονός ενός διαδραστικού, τεχνολογικά και πολιτισμικά κατασκευασμένου, περιβάλλοντος, που παράγει πληροφορίες και δημιουργεί γνώσεις στη βάση των αναδυόμενων προβλημάτων και των στόχων, κατά τη διαδραστική δημιουργική επικοινωνία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Wikipedia. Με αυτό τον τρόπο, η μάθηση είναι τόσο μεταφορά πληροφορίας και γνώσης όσο και δημιουργία και παραγωγή.

Ο Αλέξης Μπράιλας καταφέρνει, μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα, να δώσει το χαρακτήρα της νέας εποχής και τις βασικές διαστάσεις, που παίρνει το φαινόμενο και η διαδικασία της μάθησης, στον διαδικτυωμένο κόσμο και στη μαθησιακή κοινότητα. Όπως και με όλα τα άλλα κοινωνικά και πολιτισμικά φαινόμενα και διαδικασίες, έτσι και η μάθηση, μας λέει ο συγγραφέας, εντάσσονται σε μια άλλη προοπτική, που συνθέτει δυαδικότητες και αντιφάσεις του παρελθόντος με προοπτική μια νέα μορφή διαδικτυακής διαδραστικής μαθησιακής πράξης." -- Από τον πρόλογο στο βιβλίο του καθηγητή Κωνσταντίνου Κοσκινά.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΤΟΠΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ BKS.0377739 BKS.0377739 ΜΠΡΑΙΛΑΣ ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΙΛΑΣ ΑΛΕΞΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΜΠΡΑΙΛΑΣ ΑΛΕΞΗΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-612-043-5 Συγγραφέας: ΜΠΡΑΙΛΑΣ ΑΛΕΞΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 270 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2018 ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, WIKIPEDIA, MOOCS "Η ανάδυση της τεχνολογίας της πληροφορικής, της κοινωνίας της γνώσης, των δυνητικών κόσμων και των διαδικτυακών σχέσεων δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο, όπου το φαινόμενο της μάθησης παίρνει νέες μορφές συνδυάζοντας συγχρόνως διάφορες θεωρίες, που μέχρι τώρα μερικώς ερμήνευαν και ανέλυαν αυτή την ανθρώπινη, και όχι μόνο, λειτουργία. Ο συγγραφέας υιοθετώντας ένα εξελικτικό διαδραστικό κοινοτικό μοντέλο προσέγγισης συνθέτει μια μαθησιακή πραγματικότητα, χαρακτηριστικά της οποίας είναι η κοινοτική διαδικτυακή υποδομή της μαθησιακής διαδικασίας και ο διαδραστικός χαρακτήρας της, που όμως εδράζεται στην αυτενέργεια και στην τεχνολογική και οργανωτική αυτάρκεια του υποκειμένου της μάθησης. Έτσι, η μάθηση αποτελεί ένα φαινόμενο και γεγονός ενός διαδραστικού, τεχνολογικά και πολιτισμικά κατασκευασμένου, περιβάλλοντος, που παράγει πληροφορίες και δημιουργεί γνώσεις στη βάση των αναδυόμενων προβλημάτων και των στόχων, κατά τη διαδραστική δημιουργική επικοινωνία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Wikipedia. Με αυτό τον τρόπο, η μάθηση είναι τόσο μεταφορά πληροφορίας και γνώσης όσο και δημιουργία και παραγωγή. Ο Αλέξης Μπράιλας καταφέρνει, μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα, να δώσει το χαρακτήρα της νέας εποχής και τις βασικές διαστάσεις, που παίρνει το φαινόμενο και η διαδικασία της μάθησης, στον διαδικτυωμένο κόσμο και στη μαθησιακή κοινότητα. Όπως και με όλα τα άλλα κοινωνικά και πολιτισμικά φαινόμενα και διαδικασίες, έτσι και η μάθηση, μας λέει ο συγγραφέας, εντάσσονται σε μια άλλη προοπτική, που συνθέτει δυαδικότητες και αντιφάσεις του παρελθόντος με προοπτική μια νέα μορφή διαδικτυακής διαδραστικής μαθησιακής πράξης." -- Από τον πρόλογο στο βιβλίο του καθηγητή Κωνσταντίνου Κοσκινά.
12.15
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή