Ο τομέας της ηθικής των επιχειρήσεων αφορά στο χώρο των επιχειρήσεων ή, καλύτερα, στον εργασιακό χώρο καθώς και σε όλες τις διεργασίες, λήψεις αποφάσεων, σχέσεις και λειτουργίες τις οποίες αυτός συμπεριλαμβάνει. Εάν η ηθική εν γένει ασχολείται με την εξέταση της ορθότητας ή μη μιας πράξης ή ενός χαρακτήρα και προσπαθεί να ορίσει τα κριτήρια σύστασης του ορθού ή μη ορθού, η επιχειρησιακή ηθική καλείται να προσδιορίσει τα κριτήρια αυτά σε έναν εξειδικευμένο χώρο, αυτό των επιχειρήσεων. Εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να επιλυθούν καλύτερα οι διαφορές μεταξύ των εμπλεκόμενων μελών, ιδίως εάν κρίνουμε από τα συγκρουόμενα συμφέροντα τα οποία καλείται να εξισορροπήσει, και εν γένει θέτει έναν κώδικα κανόνων επιχειρησιακής συμπεριφοράς οι οποίοι τυγχάνουν κοινής αποδοχής. Ο τομέας των επιχειρήσεων αποτελεί ένα ξεχωριστό αλλά όχι και αποσπασμένο μέρος της κοινωνίας, καθόσον κάθε επιχείρηση αποτελείται από πρόσωπα οι πράξεις των οποίων συνθέτουν την ολική εικόνα ενός οργανισμού και ως εκ τούτου φέρουν προσωπική και συλλογική ευθύνη.
Η διαχείριση μιας εταιρείας, η εργασιακή ευθύνη καθώς και η ολοένα αυξανόμενη συνειδητοποίηση ότι ένας οργανισμός, κερδοσκοπικός ή μη, δεν αποτελεί ένα εξωσωματικό κύτταρο της κοινωνίας το οποίο αποσκοπεί μόνο στην αύξηση των κερδών του, αλλά φέρει και κάποια ηθική ευθύνη, δίδουν περαιτέρω έμφαση στη σημασία η οποία αποδίδεται στο πεδίο αυτό. Ως αντικείμενα διερεύνησης, δε, συμπεριλαμβάνει την ηθική συμπεριφορά των διευθυνόντων, τις σχέσεις μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου, παραγωγού και καταναλωτικού κοινού, καθώς επίσης και τις αρχές που διέπουν το διεθνές εμπόριο.
Ο τομέας της ηθικής των επιχειρήσεων αφορά στο χώρο των επιχειρήσεων ή, καλύτερα, στον εργασιακό χώρο καθώς και σε όλες τις διεργασίες, λήψεις αποφάσεων, σχέσεις και λειτουργίες τις οποίες αυτός συμπεριλαμβάνει. Εάν η ηθική εν γένει ασχολείται με την εξέταση της ορθότητας ή μη μιας πράξης ή ενός χαρακτήρα και προσπαθεί να ορίσει τα κριτήρια σύστασης του ορθού ή μη ορθού, η επιχειρησιακή ηθική καλείται να προσδιορίσει τα κριτήρια αυτά σε έναν εξειδικευμένο χώρο, αυτό των επιχειρήσεων. Εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να επιλυθούν καλύτερα οι διαφορές μεταξύ των εμπλεκόμενων μελών, ιδίως εάν κρίνουμε από τα συγκρουόμενα συμφέροντα τα οποία καλείται να εξισορροπήσει, και εν γένει θέτει έναν κώδικα κανόνων επιχειρησιακής συμπεριφοράς οι οποίοι τυγχάνουν κοινής αποδοχής. Ο τομέας των επιχειρήσεων αποτελεί ένα ξεχωριστό αλλά όχι και αποσπασμένο μέρος της κοινωνίας, καθόσον κάθε επιχείρηση αποτελείται από πρόσωπα οι πράξεις των οποίων συνθέτουν την ολική εικόνα ενός οργανισμού και ως εκ τούτου φέρουν προσωπική και συλλογική ευθύνη.
Η διαχείριση μιας εταιρείας, η εργασιακή ευθύνη καθώς και η ολοένα αυξανόμενη συνειδητοποίηση ότι ένας οργανισμός, κερδοσκοπικός ή μη, δεν αποτελεί ένα εξωσωματικό κύτταρο της κοινωνίας το οποίο αποσκοπεί μόνο στην αύξηση των κερδών του, αλλά φέρει και κάποια ηθική ευθύνη, δίδουν περαιτέρω έμφαση στη σημασία η οποία αποδίδεται στο πεδίο αυτό. Ως αντικείμενα διερεύνησης, δε, συμπεριλαμβάνει την ηθική συμπεριφορά των διευθυνόντων, τις σχέσεις μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου, παραγωγού και καταναλωτικού κοινού, καθώς επίσης και τις αρχές που διέπουν το διεθνές εμπόριο.
Η ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣBKS.0935938BKS.0935938ΠΑΤΣΙΩΤΗ ΤΣΑΚΠΟΥΝΙΔΗ ΙΩΑΝΝΑΠΑΤΣΙΩΤΗ ΤΣΑΚΠΟΥΝΙΔΗ ΙΩΑΝΝΑΦΙΛΟΣΟΦΙΑΚατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΠΑΤΣΙΩΤΗ ΤΣΑΚΠΟΥΝΙΔΗ ΙΩΑΝΝΑ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-960-14-2933-5 Συγγραφέας: ΠΑΤΣΙΩΤΗ ΤΣΑΚΠΟΥΝΙΔΗ ΙΩΑΝΝΑ Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ Σελίδες: 288 Διαστάσεις: 14Χ20, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2015 Ο τομέας της ηθικής των επιχειρήσεων αφορά στο χώρο των επιχειρήσεων ή, καλύτερα, στον εργασιακό χώρο καθώς και σε όλες τις διεργασίες, λήψεις αποφάσεων, σχέσεις και λειτουργίες τις οποίες αυτός συμπεριλαμβάνει. Εάν η ηθική εν γένει ασχολείται με την εξέταση της ορθότητας ή μη μιας πράξης ή ενός χαρακτήρα και προσπαθεί να ορίσει τα κριτήρια σύστασης του ορθού ή μη ορθού, η επιχειρησιακή ηθική καλείται να προσδιορίσει τα κριτήρια αυτά σε έναν εξειδικευμένο χώρο, αυτό των επιχειρήσεων. Εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να επιλυθούν καλύτερα οι διαφορές μεταξύ των εμπλεκόμενων μελών, ιδίως εάν κρίνουμε από τα συγκρουόμενα συμφέροντα τα οποία καλείται να εξισορροπήσει, και εν γένει θέτει έναν κώδικα κανόνων επιχειρησιακής συμπεριφοράς οι οποίοι τυγχάνουν κοινής αποδοχής. Ο τομέας των επιχειρήσεων αποτελεί ένα ξεχωριστό αλλά όχι και αποσπασμένο μέρος της κοινωνίας, καθόσον κάθε επιχείρηση αποτελείται από πρόσωπα οι πράξεις των οποίων συνθέτουν την ολική εικόνα ενός οργανισμού και ως εκ τούτου φέρουν προσωπική και συλλογική ευθύνη. Η διαχείριση μιας εταιρείας, η εργασιακή ευθύνη καθώς και η ολοένα αυξανόμενη συνειδητοποίηση ότι ένας οργανισμός, κερδοσκοπικός ή μη, δεν αποτελεί ένα εξωσωματικό κύτταρο της κοινωνίας το οποίο αποσκοπεί μόνο στην αύξηση των κερδών του, αλλά φέρει και κάποια ηθική ευθύνη, δίδουν περαιτέρω έμφαση στη σημασία η οποία αποδίδεται στο πεδίο αυτό. Ως αντικείμενα διερεύνησης, δε, συμπεριλαμβάνει την ηθική συμπεριφορά των διευθυνόντων, τις σχέσεις μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου, παραγωγού και καταναλωτικού κοινού, καθώς επίσης και τις αρχές που διέπουν το διεθνές εμπόριο. Η ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση