ISBN: 978-960-399-754-2 Συγγραφέας: ΜΙΣΕΛΙ ΖΟΖΕΦ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ Μετάφραση: ΤΣΙΑΚΟΣ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, ΓΚΕΤΣΟΥ ΣΜΑΡΑΓΔΑ Σελίδες: 304 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2009 5 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΣΕ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ Η Εμπειρία των Starbucks περιλαμβάνει ένα δυνατό μείγμα «σπιτικής» αυθεντικότητας και ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας που κατέστησαν τα Starbucks, σύμφωνα με το περιοδικό Fortune, ως μία από τις πιο θαυμαστές εταιρίες. Με μοναδική πρόσβαση στο προσωπικό και τις πηγές των Starbucks, ο Joseph Michelli ανακάλυψε πως η επιτυχία των Starbucks πηγάζει από τους ανθρώπους που δουλεύουν σε αυτά, δηλαδή τους συνεργάτες, και από τη μοναδική εμπειρία που δημιουργούν για κάθε πελάτη. Ο Michelli αποκαλύπτει πώς μπορεί κανείς να μιμηθεί τα Starbucks στον τρόπο με τον οποίο: Επικοινωνούν με διάφορες κοινότητες.Συνδιαλέγονται με εργάτες και καταναλωτές.Αδράττουν ευκαιρίες επέκτασης σε κάθε αγορά.Δημιουργούν μια πραγματικά ικανοποιητική εμπειρία που αποφέρει κέρδη σε όποιον σχετίζεται με αυτήν. Γεμάτο πραγματικές ιστορίες, αποκαλυπτικά ανέκδοτα και βήμα προς βήμα στρατηγικές, το συναρπαστικό αυτό βιβλίο μας ξεναγεί στα άδυτα μιας από τις πιο πολυσυζητημένες Εταιρίες στον κόσμο. Για όποιον θέλει να μάθει από τον καλύτερο και να γίνει ο καλύτερος - Η Εμπειρία των Starbucks αποτελεί ένα αξέχαστο εγχειρίδιο ιδεών φιλικό προς το χρήστη.
|