To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
 
 
 
   
 
i axiopoiisi toy kinimatografoy sti didaskalia kai mathisi tis istorias photo

i axiopoiisi toy kinimatografoy sti didaskalia kai mathisi tis istorias photo


Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

BKS.0074885      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΑΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.16.96 €
μόνο15.26 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-3859-4
Συγγραφέας: ΣΤΑΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 320
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2022

Το παρόν σύγγραμμα εστιάζει στη Διδακτική της ιστορίας σε συνάρτηση με την ιστορική κουλτούρα και ειδικότερα με την τέχνη του κινηματογράφου, στο πλαίσιο των πολυγραμματισμών.

Στόχος της έρευνάς μας είναι η προσέγγιση του τρόπου με τον οποίο οι μαθητές/ριες αποκτούν δεξιότητες ιστορικού γραμματισμού, με τη συμβολή του οπτικού γραμματισμού, και διαμορφώνουν στάσεις. Οι δυσκολίες που παρατηρούνται στην κατανόηση της ιστορίας οδήγησαν στη χρήση νέων μέσων (ταινία μυθοπλασίας ιστορικού περιεχομένου) και την εφαρμογή νέας μεθόδου διδασκαλίας, η οποία αφορά μαθητές/ριες Δημοτικού (Ε'-Στ' Τάξης) και Γυμνασίου. Η μέθοδός μας έχει ως αφετηρία τη στρατηγική Perkins καθώς και παραδοχές του Moniot και της Κάββουρα.

Το ιστορικό πλαίσιο περιλαμβάνει την αποικιοκρατία κατά τον 16ο αιώνα μ.Χ. και τα αποτελέσματα που αυτή επέφερε στον πολιτισμό των Ιθαγενών, σε σχέση με τους "κονκισταδόρες". Ως προς τη μεθοδολογία, χρησιμοποιήθηκε η μεικτή μέθοδος έρευνα-δράση. Η ανάλυση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων, με βασικό εργαλείο τις Κοινωνικές Αναπαραστάσεις, πραγματοποιείται μέσα από τριγωνοποίηση των δεδομένων. Η ανάλυση της ταινίας

Το Βασιλικό Κυνήγι του Ήλιου σε σύγκριση με άλλη ταινία, κείμενα ιστορικών και πρωτογενείς πηγές (πολυπρισματικότητα) συντελεί στην εποικοδομητική απόκτηση δηλωτικής-διαδικαστικής-εννοιολογικής γνώσης, ιστορικής σκέψης, οπτικού γραμματισμού καθώς και τη διαμόρφωση κυρίως αρνητικής στάσης προς την αποικιοκρατία.

Δίνονται απαντήσεις σχετικά με την αισθητική απόλαυση, το ενδιαφέρον προς την ιστορία, τη διάκριση στοιχείων, την ιστορική γνώση και σκέψη. Ο κινηματογράφος μυθοπλασίας ιστορικού περιεχομένου μπορεί να αξιοποιηθεί, υπό προϋποθέσεις, στη διδασκαλία και τη μάθηση της ιστορίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (BKS.0074885)
i axiopoiisi toy kinimatografoy sti didaskalia kai mathisi tis istorias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 16.96 € μόνο 15.26
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΑΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-02-3859-4
Συγγραφέας: ΣΤΑΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 320
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2022

Το παρόν σύγγραμμα εστιάζει στη Διδακτική της ιστορίας σε συνάρτηση με την ιστορική κουλτούρα και ειδικότερα με την τέχνη του κινηματογράφου, στο πλαίσιο των πολυγραμματισμών.

Στόχος της έρευνάς μας είναι η προσέγγιση του τρόπου με τον οποίο οι μαθητές/ριες αποκτούν δεξιότητες ιστορικού γραμματισμού, με τη συμβολή του οπτικού γραμματισμού, και διαμορφώνουν στάσεις. Οι δυσκολίες που παρατηρούνται στην κατανόηση της ιστορίας οδήγησαν στη χρήση νέων μέσων (ταινία μυθοπλασίας ιστορικού περιεχομένου) και την εφαρμογή νέας μεθόδου διδασκαλίας, η οποία αφορά μαθητές/ριες Δημοτικού (Ε'-Στ' Τάξης) και Γυμνασίου. Η μέθοδός μας έχει ως αφετηρία τη στρατηγική Perkins καθώς και παραδοχές του Moniot και της Κάββουρα.

Το ιστορικό πλαίσιο περιλαμβάνει την αποικιοκρατία κατά τον 16ο αιώνα μ.Χ. και τα αποτελέσματα που αυτή επέφερε στον πολιτισμό των Ιθαγενών, σε σχέση με τους "κονκισταδόρες". Ως προς τη μεθοδολογία, χρησιμοποιήθηκε η μεικτή μέθοδος έρευνα-δράση. Η ανάλυση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων, με βασικό εργαλείο τις Κοινωνικές Αναπαραστάσεις, πραγματοποιείται μέσα από τριγωνοποίηση των δεδομένων. Η ανάλυση της ταινίας

Το Βασιλικό Κυνήγι του Ήλιου σε σύγκριση με άλλη ταινία, κείμενα ιστορικών και πρωτογενείς πηγές (πολυπρισματικότητα) συντελεί στην εποικοδομητική απόκτηση δηλωτικής-διαδικαστικής-εννοιολογικής γνώσης, ιστορικής σκέψης, οπτικού γραμματισμού καθώς και τη διαμόρφωση κυρίως αρνητικής στάσης προς την αποικιοκρατία.

Δίνονται απαντήσεις σχετικά με την αισθητική απόλαυση, το ενδιαφέρον προς την ιστορία, τη διάκριση στοιχείων, την ιστορική γνώση και σκέψη. Ο κινηματογράφος μυθοπλασίας ιστορικού περιεχομένου μπορεί να αξιοποιηθεί, υπό προϋποθέσεις, στη διδασκαλία και τη μάθηση της ιστορίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ BKS.0074885 BKS.0074885 ΣΤΑΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΤΑΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΤΑΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-02-3859-4 Συγγραφέας: ΣΤΑΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σελίδες: 320 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2022 Το παρόν σύγγραμμα εστιάζει στη Διδακτική της ιστορίας σε συνάρτηση με την ιστορική κουλτούρα και ειδικότερα με την τέχνη του κινηματογράφου, στο πλαίσιο των πολυγραμματισμών. Στόχος της έρευνάς μας είναι η προσέγγιση του τρόπου με τον οποίο οι μαθητές/ριες αποκτούν δεξιότητες ιστορικού γραμματισμού, με τη συμβολή του οπτικού γραμματισμού, και διαμορφώνουν στάσεις. Οι δυσκολίες που παρατηρούνται στην κατανόηση της ιστορίας οδήγησαν στη χρήση νέων μέσων (ταινία μυθοπλασίας ιστορικού περιεχομένου) και την εφαρμογή νέας μεθόδου διδασκαλίας, η οποία αφορά μαθητές/ριες Δημοτικού (Ε'-Στ' Τάξης) και Γυμνασίου. Η μέθοδός μας έχει ως αφετηρία τη στρατηγική Perkins καθώς και παραδοχές του Moniot και της Κάββουρα. Το ιστορικό πλαίσιο περιλαμβάνει την αποικιοκρατία κατά τον 16ο αιώνα μ.Χ. και τα αποτελέσματα που αυτή επέφερε στον πολιτισμό των Ιθαγενών, σε σχέση με τους "κονκισταδόρες". Ως προς τη μεθοδολογία, χρησιμοποιήθηκε η μεικτή μέθοδος έρευνα-δράση. Η ανάλυση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων, με βασικό εργαλείο τις Κοινωνικές Αναπαραστάσεις, πραγματοποιείται μέσα από τριγωνοποίηση των δεδομένων. Η ανάλυση της ταινίας Το Βασιλικό Κυνήγι του Ήλιου σε σύγκριση με άλλη ταινία, κείμενα ιστορικών και πρωτογενείς πηγές (πολυπρισματικότητα) συντελεί στην εποικοδομητική απόκτηση δηλωτικής-διαδικαστικής-εννοιολογικής γνώσης, ιστορικής σκέψης, οπτικού γραμματισμού καθώς και τη διαμόρφωση κυρίως αρνητικής στάσης προς την αποικιοκρατία. Δίνονται απαντήσεις σχετικά με την αισθητική απόλαυση, το ενδιαφέρον προς την ιστορία, τη διάκριση στοιχείων, την ιστορική γνώση και σκέψη. Ο κινηματογράφος μυθοπλασίας ιστορικού περιεχομένου μπορεί να αξιοποιηθεί, υπό προϋποθέσεις, στη διδασκαλία και τη μάθηση της ιστορίας.
13.73
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή