To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
 
 
 
   
 
i axiologisi toy graptoy logoy sto dimotiko sxoleio photo

i axiologisi toy graptoy logoy sto dimotiko sxoleio photo


Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

BKS.1038368      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΥΚΟΥΡΙΚΟΥ ΑΡΕΣΤΟΥΛΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.14.84 €
μόνο13.36 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-656-091-0
Συγγραφέας: ΚΟΥΚΟΥΡΙΚΟΥ ΑΡΕΣΤΟΥΛΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Σελίδες: 190
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2022

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ

Η ανάπτυξη της ικανότητας του παιδιού να επικοινωνεί γραπτά με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα, χρησιμοποιώντας τη μορφή και το ύφος που αρμόζει σε κάθε περίσταση επικοινωνίας αποτελεί έναν από κύριους στόχους του ΔΕΠΠΣ και του ΑΠΣ του γλωσσικού μαθήματος στις Γ' και Δ' τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.

Η αξιολόγηση του γραπτού λόγου των μαθητών/τριών είναι μια συνεχής διαδικασία, η οποία συμπληρώνει τη μαθησιακή διαδικασία στον τομέα της γλώσσας, εφόσον δίνει στοιχεία για το βαθμό επίτευξης των στόχων του ΑΠΣ και την επίδοση των μαθητών/τριών στο γραπτό λόγο. Ο εντοπισμός των μαθησιακών δυσκολιών οδηγεί σε ουσιαστικές απαντήσεις που απαιτούνται για ένα σωστό προγραμματισμό και μια καλή διορθωτική παρέμβαση.

Το βιβλίο αυτό έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση του επιπέδου τόσο της γλωσσικής ικανότητας όσο και της ικανότητας γλωσσικής επικοινωνίας κατά την παραγωγή γραπτών αφηγηματικών κειμένων μαθητών/τριών που φοιτούν στις Γ' και Δ' τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.

Το παραγόμενο κείμενο αξιολογείται αποτιμώντας την επίδοση του μαθητή στην ικανότητα:
- να υποστηρίζει τον αποδέκτη ώστε να κατανοεί την προθετικότητα του κειμένου,
- να δομεί την ιστορία, να αναπτύσσει ιδέες και χαρακτήρες και να κάνει αποτελεσματικές λεκτικές επιλογές,
- να χρησιμοποιεί τις συμβάσεις του γραπτού λόγου, όπως είναι η γραμματική, η στίξη, η ορθογραφία και η παράγραφος.

Για την αξιολόγηση του παραγόμενου γραπτού λόγου υιοθετήθηκε το αυστραλιανό σύστημα αξιολόγησης του γραπτού λόγου NAPLAN (National Assessment Program - Literacy and Numeracy), το οποίο εφαρμόζει την αναλυτική αξιολόγηση, ελέγχοντας την αποτελεσματικότητα του κειμένου με διαβαθμισμένα κειμενο-γλωσσικά κριτήρια.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (BKS.1038368)
i axiologisi toy graptoy logoy sto dimotiko sxoleio photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 14.84 € μόνο 13.36
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΥΚΟΥΡΙΚΟΥ ΑΡΕΣΤΟΥΛΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-656-091-0
Συγγραφέας: ΚΟΥΚΟΥΡΙΚΟΥ ΑΡΕΣΤΟΥΛΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Σελίδες: 190
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2022

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ

Η ανάπτυξη της ικανότητας του παιδιού να επικοινωνεί γραπτά με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα, χρησιμοποιώντας τη μορφή και το ύφος που αρμόζει σε κάθε περίσταση επικοινωνίας αποτελεί έναν από κύριους στόχους του ΔΕΠΠΣ και του ΑΠΣ του γλωσσικού μαθήματος στις Γ' και Δ' τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.

Η αξιολόγηση του γραπτού λόγου των μαθητών/τριών είναι μια συνεχής διαδικασία, η οποία συμπληρώνει τη μαθησιακή διαδικασία στον τομέα της γλώσσας, εφόσον δίνει στοιχεία για το βαθμό επίτευξης των στόχων του ΑΠΣ και την επίδοση των μαθητών/τριών στο γραπτό λόγο. Ο εντοπισμός των μαθησιακών δυσκολιών οδηγεί σε ουσιαστικές απαντήσεις που απαιτούνται για ένα σωστό προγραμματισμό και μια καλή διορθωτική παρέμβαση.

Το βιβλίο αυτό έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση του επιπέδου τόσο της γλωσσικής ικανότητας όσο και της ικανότητας γλωσσικής επικοινωνίας κατά την παραγωγή γραπτών αφηγηματικών κειμένων μαθητών/τριών που φοιτούν στις Γ' και Δ' τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.

Το παραγόμενο κείμενο αξιολογείται αποτιμώντας την επίδοση του μαθητή στην ικανότητα:
- να υποστηρίζει τον αποδέκτη ώστε να κατανοεί την προθετικότητα του κειμένου,
- να δομεί την ιστορία, να αναπτύσσει ιδέες και χαρακτήρες και να κάνει αποτελεσματικές λεκτικές επιλογές,
- να χρησιμοποιεί τις συμβάσεις του γραπτού λόγου, όπως είναι η γραμματική, η στίξη, η ορθογραφία και η παράγραφος.

Για την αξιολόγηση του παραγόμενου γραπτού λόγου υιοθετήθηκε το αυστραλιανό σύστημα αξιολόγησης του γραπτού λόγου NAPLAN (National Assessment Program - Literacy and Numeracy), το οποίο εφαρμόζει την αναλυτική αξιολόγηση, ελέγχοντας την αποτελεσματικότητα του κειμένου με διαβαθμισμένα κειμενο-γλωσσικά κριτήρια.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ BKS.1038368 BKS.1038368 ΚΟΥΚΟΥΡΙΚΟΥ ΑΡΕΣΤΟΥΛΑ ΚΟΥΚΟΥΡΙΚΟΥ ΑΡΕΣΤΟΥΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΟΥΚΟΥΡΙΚΟΥ ΑΡΕΣΤΟΥΛΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-656-091-0 Συγγραφέας: ΚΟΥΚΟΥΡΙΚΟΥ ΑΡΕΣΤΟΥΛΑ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ Σελίδες: 190 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2022 Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ Η ανάπτυξη της ικανότητας του παιδιού να επικοινωνεί γραπτά με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα, χρησιμοποιώντας τη μορφή και το ύφος που αρμόζει σε κάθε περίσταση επικοινωνίας αποτελεί έναν από κύριους στόχους του ΔΕΠΠΣ και του ΑΠΣ του γλωσσικού μαθήματος στις Γ' και Δ' τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Η αξιολόγηση του γραπτού λόγου των μαθητών/τριών είναι μια συνεχής διαδικασία, η οποία συμπληρώνει τη μαθησιακή διαδικασία στον τομέα της γλώσσας, εφόσον δίνει στοιχεία για το βαθμό επίτευξης των στόχων του ΑΠΣ και την επίδοση των μαθητών/τριών στο γραπτό λόγο. Ο εντοπισμός των μαθησιακών δυσκολιών οδηγεί σε ουσιαστικές απαντήσεις που απαιτούνται για ένα σωστό προγραμματισμό και μια καλή διορθωτική παρέμβαση. Το βιβλίο αυτό έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση του επιπέδου τόσο της γλωσσικής ικανότητας όσο και της ικανότητας γλωσσικής επικοινωνίας κατά την παραγωγή γραπτών αφηγηματικών κειμένων μαθητών/τριών που φοιτούν στις Γ' και Δ' τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Το παραγόμενο κείμενο αξιολογείται αποτιμώντας την επίδοση του μαθητή στην ικανότητα: - να υποστηρίζει τον αποδέκτη ώστε να κατανοεί την προθετικότητα του κειμένου, - να δομεί την ιστορία, να αναπτύσσει ιδέες και χαρακτήρες και να κάνει αποτελεσματικές λεκτικές επιλογές, - να χρησιμοποιεί τις συμβάσεις του γραπτού λόγου, όπως είναι η γραμματική, η στίξη, η ορθογραφία και η παράγραφος. Για την αξιολόγηση του παραγόμενου γραπτού λόγου υιοθετήθηκε το αυστραλιανό σύστημα αξιολόγησης του γραπτού λόγου NAPLAN (National Assessment Program - Literacy and Numeracy), το οποίο εφαρμόζει την αναλυτική αξιολόγηση, ελέγχοντας την αποτελεσματικότητα του κειμένου με διαβαθμισμένα κειμενο-γλωσσικά κριτήρια.
12.02
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή