ΡΟΛΟΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΘΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΙΝΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΞΙΕΣ ΤΟΥΣ
Οι γυναικείες μορφές στα ομηρικά έπη κινούν φανερά ή κρυφά τα νήματα στη ζωή των ανδρών και έχουν περισσότερη ελευθερία από τις γυναίκες των κλασικών χρόνων. Τα προρτρέτα τους συγκροτούνται από τα κύρια χαρακτηριστικά και τη δράση τους. Η Εκάβη είναι μια τραγική και υπερήφανη μάνα, ενώ ο θρήνος της για τον Έκτορα συγκλονίζει. Η Πηνελόπη παρουσιάζεται ως πιστή σύζυγος, καλή μάνα, άριστη οικονόμος του οίκου του Οδυσσέα, συνετή και ευφυής. Η Θέτις γνωρίζει ότι ο γιος της, ο Αχιλλέας, είναι ολιγόχρονος, αν βγει στη μάχη. Όμως, για να απαλύνει τον πόνο του, τρέχει στον θεό Ήφαιστο, που κατασκευάζει τα νέα όπλα του ήρωα σε μια νύχτα. Έτσι, τα δραματικά γεγονότα επιταχύνονται και η δράση οδηγείται από κορύφωση σε κορύφωση, παρασύροντας στο παιχνίδι τής ζωής και του θανάτου τον Αχιλλέα και τον αναγνώστη. Η Ήρα έχει προβλήματα με τον πατριαρχικό και "ερωτύλο" σύζυγό της, τον Δία. Οπότε, επιννοεί δόλους, στήνει παγίδες και σκηνές ζηλοτυπίας και διεκδικεί τα δικαιώματά της ως αδελφή και ομόκλινή του. Ως Αργεία υποστηρίζει σταθερά τους Αχαιούς κατά των Τρώων, συνεργαζόμενη με τη θεά Αθηνά, που σταθερά είναι με το μέρος των Αχαιών.
Οι πολεμικές σκηνές εναλλάσσονται με τις ειρηνικές και ανθρώπινες σκηνές, που εικονογραφούνται και αναδεικνύουν τον εξαίρετο ομηρικό ανθρωπισμό.
ΡΟΛΟΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΘΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΙΝΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΞΙΕΣ ΤΟΥΣ
Οι γυναικείες μορφές στα ομηρικά έπη κινούν φανερά ή κρυφά τα νήματα στη ζωή των ανδρών και έχουν περισσότερη ελευθερία από τις γυναίκες των κλασικών χρόνων. Τα προρτρέτα τους συγκροτούνται από τα κύρια χαρακτηριστικά και τη δράση τους. Η Εκάβη είναι μια τραγική και υπερήφανη μάνα, ενώ ο θρήνος της για τον Έκτορα συγκλονίζει. Η Πηνελόπη παρουσιάζεται ως πιστή σύζυγος, καλή μάνα, άριστη οικονόμος του οίκου του Οδυσσέα, συνετή και ευφυής. Η Θέτις γνωρίζει ότι ο γιος της, ο Αχιλλέας, είναι ολιγόχρονος, αν βγει στη μάχη. Όμως, για να απαλύνει τον πόνο του, τρέχει στον θεό Ήφαιστο, που κατασκευάζει τα νέα όπλα του ήρωα σε μια νύχτα. Έτσι, τα δραματικά γεγονότα επιταχύνονται και η δράση οδηγείται από κορύφωση σε κορύφωση, παρασύροντας στο παιχνίδι τής ζωής και του θανάτου τον Αχιλλέα και τον αναγνώστη. Η Ήρα έχει προβλήματα με τον πατριαρχικό και "ερωτύλο" σύζυγό της, τον Δία. Οπότε, επιννοεί δόλους, στήνει παγίδες και σκηνές ζηλοτυπίας και διεκδικεί τα δικαιώματά της ως αδελφή και ομόκλινή του. Ως Αργεία υποστηρίζει σταθερά τους Αχαιούς κατά των Τρώων, συνεργαζόμενη με τη θεά Αθηνά, που σταθερά είναι με το μέρος των Αχαιών.
Οι πολεμικές σκηνές εναλλάσσονται με τις ειρηνικές και ανθρώπινες σκηνές, που εικονογραφούνται και αναδεικνύουν τον εξαίρετο ομηρικό ανθρωπισμό.
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΟΡΤΡΕΤΑ ΣΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗBKS.0376066BKS.0376066ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣΚατηγορία: ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ •ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ISBN: 978-960-576-011-3 Συγγραφέας: ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ Σειρά: ΟΜΗΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΗΜΑΤΑ Σελίδες: 458 Διαστάσεις: 14, 5Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2013 ΡΟΛΟΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΘΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΙΝΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΞΙΕΣ ΤΟΥΣ Οι γυναικείες μορφές στα ομηρικά έπη κινούν φανερά ή κρυφά τα νήματα στη ζωή των ανδρών και έχουν περισσότερη ελευθερία από τις γυναίκες των κλασικών χρόνων. Τα προρτρέτα τους συγκροτούνται από τα κύρια χαρακτηριστικά και τη δράση τους. Η Εκάβη είναι μια τραγική και υπερήφανη μάνα, ενώ ο θρήνος της για τον Έκτορα συγκλονίζει. Η Πηνελόπη παρουσιάζεται ως πιστή σύζυγος, καλή μάνα, άριστη οικονόμος του οίκου του Οδυσσέα, συνετή και ευφυής. Η Θέτις γνωρίζει ότι ο γιος της, ο Αχιλλέας, είναι ολιγόχρονος, αν βγει στη μάχη. Όμως, για να απαλύνει τον πόνο του, τρέχει στον θεό Ήφαιστο, που κατασκευάζει τα νέα όπλα του ήρωα σε μια νύχτα. Έτσι, τα δραματικά γεγονότα επιταχύνονται και η δράση οδηγείται από κορύφωση σε κορύφωση, παρασύροντας στο παιχνίδι τής ζωής και του θανάτου τον Αχιλλέα και τον αναγνώστη. Η Ήρα έχει προβλήματα με τον πατριαρχικό και "ερωτύλο" σύζυγό της, τον Δία. Οπότε, επιννοεί δόλους, στήνει παγίδες και σκηνές ζηλοτυπίας και διεκδικεί τα δικαιώματά της ως αδελφή και ομόκλινή του. Ως Αργεία υποστηρίζει σταθερά τους Αχαιούς κατά των Τρώων, συνεργαζόμενη με τη θεά Αθηνά, που σταθερά είναι με το μέρος των Αχαιών. Οι πολεμικές σκηνές εναλλάσσονται με τις ειρηνικές και ανθρώπινες σκηνές, που εικονογραφούνται και αναδεικνύουν τον εξαίρετο ομηρικό ανθρωπισμό. ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΟΡΤΡΕΤΑ ΣΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση