To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Τέχνες > ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΡΥΠΤΟΤΗΤΑ
 
 
 
   
 
foteini kryptotita photo

foteini kryptotita photo


ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΡΥΠΤΟΤΗΤΑ

BKS.0470135      
ΚατηγορίαΤΕΧΝΕΣ
ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ. στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ
ΥποκατηγορίαΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΤΕΧΝΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.20.01 €
μόνο18.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6880-87-2
Συγγραφέας: ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ.
Εκδοτικός οίκος: ΣΜΙΛΗ
Σελίδες: 348
Διαστάσεις: 20,5Χ14
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2018

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΗΣ ΟΥΤΟΠΙΚΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

Η βυζαντινή τέχνη ανέλαβε το δύσκολο έργο να μιλήσει για κάτι που δεν ανήκε στον επίγειο κόσμο, γνωρίζοντας ότι έπρεπε να το παρουσιάσει ως απουσία και να το εμφανίσει ως μη φανέρωση. Προκειμένου η εικονοποιΐα να μην απομειωθεί στη λατρεία της ύλης και σε μια κατάσταση ειδωλολατρίας, επιτελείται ταυτοχρόνως η παρουσία και η απουσία του Θεού, η παρουσία ως απουσία και η απουσία ως ομοιότητα. Μόνο έτσι θα μπορούσαμε να σκεφτούμε τη σχέση της εικόνας με την ιδέα της. Το μόνο στοιχείο σύγκλισης, που αφορά στη συνθήκη της ομοιότητας, περιορίζεται αποκλειστικά στο φως, στο χρώμα και το σχήμα, δηλαδή σε ιδιότητες που εκμεταλλεύθηκε η βυζαντινή τέχνη για να προσδιορίσει την εν λόγω συνθήκη ομοιότητας.

Η πιο απτή μαρτυρία του γεγονότος της αγνωσίας του Θεού μάς προσφέρεται από το αρχιτεκτόνημα της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη, όπου και επιβεβαιώνεται η λειτουργία του φωτός να διεισδύει, ενώ το σκότος είναι διαρκώς παρόν, για να υποδηλωθεί πρωτίστως το ανυπέρβλητο της σοφίας του Θεού. Η λειτουργία του φωτός, δεν κάνει τίποτα άλλο από το να αποκαθιστά οτιδήποτε θα παραμείνει εν τέλει έξω από τη δυνατότητα του βλέμματος να δει και να έχει πρόσβαση σε αυτό. Το φως διασχίζει ολόκληρο το οικοδόμημα, είναι μια εντομή εντός του, αλλά δεν απευθύνεται σε ό,τι είναι ορατό. Αποτελεί μια εντομή για ό,τι θα παραμένει εκτός αυτού, καθότι αδιαπέραστο από το βλέμμα, στο μέτρο που αφορά στο σκότος της αγνωσίας. Το αποκρυπτόμενον αναφέρεται σε ό,τι είναι και θα παραμείνει αόρατο. Εντούτοις, η αισθητική εμπειρία του φωτός είναι εκεί παρούσα και το φως δεν υπάρχει για να αποκαλύψει αλλά για να υποδηλώσει το όριο πέρα από το οποίο η γνώση του Θεού δεν είναι προσπελάσιμη και γι’ αυτό ταυτίζεται με το σκότος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ

Last viewed
ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΡΥΠΤΟΤΗΤΑ (BKS.0470135)
foteini kryptotita photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 20.01 € μόνο 18.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ
ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ. στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ

ISBN: 978-960-6880-87-2
Συγγραφέας: ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ.
Εκδοτικός οίκος: ΣΜΙΛΗ
Σελίδες: 348
Διαστάσεις: 20, 5Χ14
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2018

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΗΣ ΟΥΤΟΠΙΚΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

Η βυζαντινή τέχνη ανέλαβε το δύσκολο έργο να μιλήσει για κάτι που δεν ανήκε στον επίγειο κόσμο, γνωρίζοντας ότι έπρεπε να το παρουσιάσει ως απουσία και να το εμφανίσει ως μη φανέρωση. Προκειμένου η εικονοποιΐα να μην απομειωθεί στη λατρεία της ύλης και σε μια κατάσταση ειδωλολατρίας, επιτελείται ταυτοχρόνως η παρουσία και η απουσία του Θεού, η παρουσία ως απουσία και η απουσία ως ομοιότητα. Μόνο έτσι θα μπορούσαμε να σκεφτούμε τη σχέση της εικόνας με την ιδέα της. Το μόνο στοιχείο σύγκλισης, που αφορά στη συνθήκη της ομοιότητας, περιορίζεται αποκλειστικά στο φως, στο χρώμα και το σχήμα, δηλαδή σε ιδιότητες που εκμεταλλεύθηκε η βυζαντινή τέχνη για να προσδιορίσει την εν λόγω συνθήκη ομοιότητας.

Η πιο απτή μαρτυρία του γεγονότος της αγνωσίας του Θεού μάς προσφέρεται από το αρχιτεκτόνημα της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη, όπου και επιβεβαιώνεται η λειτουργία του φωτός να διεισδύει, ενώ το σκότος είναι διαρκώς παρόν, για να υποδηλωθεί πρωτίστως το ανυπέρβλητο της σοφίας του Θεού. Η λειτουργία του φωτός, δεν κάνει τίποτα άλλο από το να αποκαθιστά οτιδήποτε θα παραμείνει εν τέλει έξω από τη δυνατότητα του βλέμματος να δει και να έχει πρόσβαση σε αυτό. Το φως διασχίζει ολόκληρο το οικοδόμημα, είναι μια εντομή εντός του, αλλά δεν απευθύνεται σε ό, τι είναι ορατό. Αποτελεί μια εντομή για ό, τι θα παραμένει εκτός αυτού, καθότι αδιαπέραστο από το βλέμμα, στο μέτρο που αφορά στο σκότος της αγνωσίας. Το αποκρυπτόμενον αναφέρεται σε ό, τι είναι και θα παραμείνει αόρατο. Εντούτοις, η αισθητική εμπειρία του φωτός είναι εκεί παρούσα και το φως δεν υπάρχει για να αποκαλύψει αλλά για να υποδηλώσει το όριο πέρα από το οποίο η γνώση του Θεού δεν είναι προσπελάσιμη και γι’ αυτό ταυτίζεται με το σκότος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΡΥΠΤΟΤΗΤΑ BKS.0470135 BKS.0470135 ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ. ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ. ΤΕΧΝΕΣ Κατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ. στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 978-960-6880-87-2 Συγγραφέας: ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ. Εκδοτικός οίκος: ΣΜΙΛΗ Σελίδες: 348 Διαστάσεις: 20, 5Χ14 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2018 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΗΣ ΟΥΤΟΠΙΚΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ Η βυζαντινή τέχνη ανέλαβε το δύσκολο έργο να μιλήσει για κάτι που δεν ανήκε στον επίγειο κόσμο, γνωρίζοντας ότι έπρεπε να το παρουσιάσει ως απουσία και να το εμφανίσει ως μη φανέρωση. Προκειμένου η εικονοποιΐα να μην απομειωθεί στη λατρεία της ύλης και σε μια κατάσταση ειδωλολατρίας, επιτελείται ταυτοχρόνως η παρουσία και η απουσία του Θεού, η παρουσία ως απουσία και η απουσία ως ομοιότητα. Μόνο έτσι θα μπορούσαμε να σκεφτούμε τη σχέση της εικόνας με την ιδέα της. Το μόνο στοιχείο σύγκλισης, που αφορά στη συνθήκη της ομοιότητας, περιορίζεται αποκλειστικά στο φως, στο χρώμα και το σχήμα, δηλαδή σε ιδιότητες που εκμεταλλεύθηκε η βυζαντινή τέχνη για να προσδιορίσει την εν λόγω συνθήκη ομοιότητας. Η πιο απτή μαρτυρία του γεγονότος της αγνωσίας του Θεού μάς προσφέρεται από το αρχιτεκτόνημα της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη, όπου και επιβεβαιώνεται η λειτουργία του φωτός να διεισδύει, ενώ το σκότος είναι διαρκώς παρόν, για να υποδηλωθεί πρωτίστως το ανυπέρβλητο της σοφίας του Θεού. Η λειτουργία του φωτός, δεν κάνει τίποτα άλλο από το να αποκαθιστά οτιδήποτε θα παραμείνει εν τέλει έξω από τη δυνατότητα του βλέμματος να δει και να έχει πρόσβαση σε αυτό. Το φως διασχίζει ολόκληρο το οικοδόμημα, είναι μια εντομή εντός του, αλλά δεν απευθύνεται σε ό, τι είναι ορατό. Αποτελεί μια εντομή για ό, τι θα παραμένει εκτός αυτού, καθότι αδιαπέραστο από το βλέμμα, στο μέτρο που αφορά στο σκότος της αγνωσίας. Το αποκρυπτόμενον αναφέρεται σε ό, τι είναι και θα παραμείνει αόρατο. Εντούτοις, η αισθητική εμπειρία του φωτός είναι εκεί παρούσα και το φως δεν υπάρχει για να αποκαλύψει αλλά για να υποδηλώσει το όριο πέρα από το οποίο η γνώση του Θεού δεν είναι προσπελάσιμη και γι’ αυτό ταυτίζεται με το σκότος.
16.21
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή